Αποχαιρετιστήρια Επιστολή Του Ταξίαρχου ε.ο.θ. ΑΜΑΡΑΝΤΙΔΗ Ευθυμίου

Σήμερα μετά από 30 χρόνια ενεργής δράσης στην Ελληνική Αστυνομία ο
κύκλος αυτός ολοκληρώθηκε. Είναι πολύ δύσκολο να αποτυπώσω τα
συναισθήματά μου, οφείλω όμως να επισημάνω
ότι νιώθω περήφανος που
υπηρέτησα στο Σώμα αυτό.
Αποχωρώντας λοιπόν από την Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση
Δυτικής Μακεδονίας και από το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας, αισθάνομαι
την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους τους αστυνομικούς, ειδικούς φρουρούς και
πολιτικούς υπαλλήλους όλων των υπηρεσιών της Γενικής Περιφερειακής
Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας, για την άριστη και
εποικοδομητική συνεργασία μας.
Αναγνωρίζοντας και εκτιμώντας το έργο και την προσφορά σας, είμαι
πεπεισμένος πως παρά τις δυσκολίες και τις αντιξοότητες υπό τις οποίες
πολλές φορές καλείστε να εκπληρώσετε τα καθήκοντά σας, θα συνεχίσετε με
την ίδια θέληση, την ίδια αποφασιστικότητα, το ίδιο αίσθημα χρέους και
ευθύνης την αποστολή σας, έτσι ώστε να διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα το
αίσθημα ασφάλειας των πολιτών της Δυτικής Μακεδονίας.
Ιδιαιτέρως, θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου το προσωπικό της
Διεύθυνσης Αστυνομίας Καστοριάς για τις συνεχόμενες επιτυχίες και τα
εξαιρετικά αποτελέσματα που καταφέραμε, κατά τη διάρκεια της θητείας μου
ως Διευθυντής Αστυνομίας Καστοριάς. Αποτελέσματα ούτε τυχαία, ούτε
επιφανειακά, ούτε ευκαιριακών συγκυριών, αντιθέτως αυτά οφείλονταν στο
ζήλο, στην εργατικότητα, στον επαγγελματισμό στο υψηλό αίσθημα ευθύνης
που επιδεικνύατε καθημερινά και στην άψογη συνεργασία όλων μας.
Θέλω να γνωρίζετε ότι φεύγω ικανοποιημένος και με την αίσθηση ότι
κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια στην εκπλήρωση των καθηκόντων μου.
Παίρνω μαζί μου μόνο τις καλές αναμνήσεις, που είναι άλλωστε είναι και οι
περισσότερες και πιστεύω ότι στάθηκα αντάξιος των προσδοκιών σας, ότι
ήμουνα κοντά σε όσους με χρειάστηκαν υπηρεσιακά αλλά και προσωπικά.
Σε όλο το προσωπικό της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης
Δυτικής Μακεδονίας εκφράζω την εκτίμηση μου και το σεβασμό μου και
εύχομαι σε όλους εσάς και τις οικογένειες σας υγεία, ατομική και οικογενειακή
ευτυχία και καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλες τις θρησκευτικές, πολιτικές,
στρατιωτικές, δικαστικές και λοιπές Αρχές, καθώς και τις συνδικαλιστές
ενώσεις της Δυτικής Μακεδονίας για την ουσιαστική και εποικοδομητική
συνεργασία για το καλό της κοινωνίας και του αστυνομικού προσωπικού, το
δημοσιογραφικό κόσμο για τον αντικειμενικό τρόπο κάλυψης των θεμάτων
αστυνομικού ενδιαφέροντος, καθώς και όλους τους πολίτες της Δυτικής
Μακεδονίας για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου.
Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στη σύζυγό μου και στα παιδιά μου,
οι οποίοι με στερήθηκαν κατά την εκπλήρωση των καθηκόντων μου όλα αυτά
τα χρόνια, δείχνοντας την κατανόησή τους.
Τέλος θα ήθελα να συγχαρώ τον νέο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό
Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας και να του ευχηθώ καλή επιτυχία και δύναμη
στα νέα του καθήκοντα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια