Οι κομμουνιστές (για όλα φταιν…)

-Όταν πήγαινα σχολείο ο Δάσκαλος μου έλεγε: Για όλα φταιν οι κομμουνιστές.

-Όταν αντάμωνα με τον Χωροφύλακα μου έλεγε: Για όλα φταιν οι κομμουνιστές.

-Όταν φίλαγα το χέρι του Παπά μου έλεγε: Για όλα φταιν οι κομμουνιστές.

-Όταν ερχόταν στο χωρίο ο Βουλευτής μου έλεγε: Για όλα φταιν οι κομμουνιστές.

-Όταν με κάλεσε η πατρίδα στρατιώτη ο Λοχαγός μου έλεγε: Για όλα φταιν οι κομμουνιστές.

-Όταν διορίστηκα στο δημόσιο με άριστα! ο Διευθυντής με έδιωξε λέγοντας: Για όλα φταιν οι κομμουνιστές.

-Όταν κάθισα να ξαποστάσω στο παγκάκι της πλατείας άνεργος και λυπημένος ένας Αριστερός μου είπε: Για όλα φταιν οι δεξιοί.

Κεντρική ιδέα: Η προπαγάνδα είναι σαν την φωτιά, όσο την τροφοδοτείς περισσότερο ανάβει.

Σπύρος Α. Ηλιάδης

Δημοσιογράφος – Εκδότης

 

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. Κύριε Ηλιάδη ,
    αυτό ειναι ενα εξαιρετικο αρθρο δια τα οσα συνεβησαν ή συμβαινουν εν ελλαδι
    αλλα τετοια συμβαινουν παγκοσμιως δια να ειμεθα ειλικρινεις.
    μφχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ και σας ευχαριστώ για τον κόπο που κάνατε να σχολιάσετε το άρθρο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .