Τοποθέτηση του βουλευτή Φλώρινας της ΝΔ κ. Γιάννη Αντωνιάδη, στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, την Παρασκευή 4/9/2020 με θέμα ημερήσιας διάταξης την ενημέρωση των μελών της Επιτροπής από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κωνσταντίνο Καραμανλή, σχετικά με τις Εργασίες ολοκλήρωσης του έργου: Βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης-Πολυγύρου (Ε.Ο.16).
Επιτροπή Παραγωγής και Eμπορίου της Βουλής, 4/9/2020
Καταρχάς, να πω για το θέμα Πάτρα-Πύργου. Απορώ και εξίσταμαι πως ο ΣΥΡΙΖΑ θέτει ξανά αυτό το θέμα, ένα θέμα το οποίο αποτελεί ένα μνημείο ανευθυνότητας, ανικανότητας, ένα παράδειγμα προς αποφυγή και νομίζω, ότι θα έπρεπε να γυριστεί και μία ταινία, για να τη βλέπουν οι επόμενες Κυβερνήσεις και να μείνει στην ιστορία, για να αποφύγουν όλα αυτά τα λάθη και την ανικανότητα την οποία επέδειξε τα προηγούμενα πέντε χρόνια η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
Ένα δεύτερο θέμα πάλι που πρέπει να σχολιάσω και θα είμαι πολύ σύντομος, βλέπω εδώ και πάρα πολύ καιρό υπερασπίζονται μανιωδώς το δημόσιο χαρακτήρα της δημόσιας διοίκησης των Πανεπιστημίων, αυτοί που δεν έχουν βάλει σε ό,τι λέγεται δημόσιο ένα καρφί. Όλα τα σχολεία, όλα τα έργα, όλη η δημόσια διοίκηση, όλα τα δικαιώματα των δημοσίων υπαλλήλων, όλα δόθηκαν και έγιναν επί Κυβέρνησης Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ.
Ας μας πει η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ένα σχολείο και ένα Πανεπιστήμιο που έχει κτίσει. Ένα σε όλη την Ελλάδα. Έχει αλλάξει μόνο μία πινακίδα και εκεί που έλεγε Τ.Ε.Ι., τώρα λέει Πανεπιστήμιο. Δεν έκανε τίποτα άλλο και βγαίνουν σήμερα και υπερασπίζονται το δημόσιο χαρακτήρα, σε κάτι το οποίο έχει χτίσει η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ.
Θα κλείσω, όμως, λέγοντας το εξής: η Νέα Δημοκρατία όταν οι καιροί το επέβαλαν κρατικοποιούσε διάφορα μέσα, όπως είναι η Ολυμπιακή, γιατί έτσι το επέβαλαν οι ανάγκες της εποχής. Όταν οι ανάγκες της εποχής άλλαξαν τις ιδιωτικοποιούσε. Πρέπει να καταλάβετε ότι οι καιροί αλλάζουν και ότι εμείς δεν μπορεί να «στρουθοκαμηλίζουμε» και να έχουμε το κεφάλι μας στην άμμο και κράτη τα οποία βρίσκονταν πολύ πίσω να μας έχουν προσπεράσει, γιατί εμείς είμαστε βυθισμένοι στις εμμονές μας.
Έρχομαι στο έργο το σημερινό. Η Χαλκιδική αποτελεί ένα στολίδι για όλη την Ελλάδα και όλη τη Βόρεια Ελλάδα. Φέρνει προστιθέμενη αξία σε όλη την Ελλάδα και στη Βόρεια Ελλάδα. Αποτελεί αυτονόητο ότι έπρεπε να έχουν τελειώσει οι οδικοί άξονες, πρωτεύοντες, δευτερεύοντες και τριτεύοντες εδώ και 20 χρόνια. Ειδικά σε έναν τέτοιο νομό. Άρα, θεωρούμε δεδομένο, κ. Υπουργέ, ότι το δικό σας έργο είναι να δώσετε έναν αγώνα δρόμου με τη γραφειοκρατία και με το χρόνο για να ολοκληρωθούν.
Έρχομαι όμως, σε κάτι επίσης πολύ σοβαρό. Επειδή το Πάτρα-Πύργος σάς έχει πάρει πάρα πολύ χρόνο, χρήμα, στελέχη και ενέργεια, υπάρχουν δύο νομοί στη Βόρεια Ελλάδα, κ. Υπουργέ, που ακούνε στο όνομα Φλώρινα και Πέλλα. Το έχω δηλώσει κατ’ επανάληψη ότι η Φλώρινα είναι ο μοναδικός νομός, γιατί δεν δικαιούμαι να μιλήσω για την Πέλλα, που είναι μια βαλκανική επαρχία. Εάν έρθεις από τα Σκόπια το βράδυ και δεν καταλάβεις ότι πέρασε στον έλεγχο, νομίζεις ότι είσαι ακόμα στα Σκόπια, γιατί οι δρόμοι είναι βαλκανικών προδιαγραφών. Και θα γίνουμε ευρωπαϊκή κοινότητα, έστω κι αν είμαστε 40 χρόνια στην Ευρώπη γιατί εξακολουθούμε…..
Ο διπλανός νομός της Κοζάνης έχει εδώ και 25 χρόνια κάθετη σύνδεση και εμείς δεν έχουμε. Από τους 19 νομούς από τον Έβρο μέχρι τη Θεσπρωτία, όλοι έχουν κάθετη σύνδεση στην Εγνατία και οι μόνοι καθυστερημένοι νομοί - και όχι με υπαιτιότητα δική μας - είναι η Φλώρινα και η Πέλλα. Είναι δίπλα σας ο κ. Κουτσούκος και θα παρακαλούσα να μας ενημερώσει για την πορεία της μελέτης. Επιτέλους να δούμε πότε θα γίνει αυτή η μελέτη και δε φταίει ο ίδιος. Χαίρομαι που το έχει αναλάβει και κάποτε πιστεύουμε να τελειώσει. Θα θέλαμε, κ. Υπουργέ, να κάνετε μία σύσκεψη στην οποία να καλέσετε τον Περιφερειάρχη, τον κ. Κουτσούκο, γιατί η κατασκευή των οδικών αξόνων πρωτεύουσας σημασίας νομίζω ότι πρέπει να είναι και εθνική πολιτική του Υπουργείου του δικού σας.
Η πρότασή μου είναι λοιπόν, κ. Υπουργέ, κάντε μία σύσκεψη. Είπατε ότι δεν είναι άμεση ευθύνη διοικητική, είναι όμως πολιτική ευθύνη δική σας και της Κυβέρνησης, σε έναν νομό στον οποίο αν πάτε πάνω, επικρατεί θρήνος και οδυρμός. Έχουν κλείσει ήδη οι δύο Μονάδες του Αμυνταίου. Πάνω από 1.600 άτομα έχουν φύγει και ψάχνουν δουλειά στη Γερμανία. Τουλάχιστον, σε κάποια τέτοια έργα που μπορούμε να ανακουφίσουμε την περιοχή να το κάνουμε. Γι’ αυτό, θα ήθελα μια μικρή ενημέρωση από τον κ. Κουτσούκο και μία παράκληση προς εσάς, όταν, μετά την Έκθεση, να κάνετε μία σύσκεψη καλώντας τον κ. Κουτσούκο, τους βουλευτές, τους δημάρχους που εμπλέκονται και τον Περιφερειάρχη, για να δούμε την πορεία και να δούμε και το δεύτερο κομμάτι, γιατί φανταστείτε από τα 50 χιλιόμετρα, γίνεται μελέτη μόνο για τα 25.Τί γίνεται για το υπόλοιπο; Θέλουμε τη δική σας τη στήριξη και την επίβλεψη.
Σας ευχαριστώ.
2 Σχόλια
Δεν μπορεί ο κ. Αντωνιάδης μας τρολάρει...! Τόσα χρόνια ασχολείται με τα κοινά, προβεβλημένο στέλεχος της ΝΔ. Τόσα χρόνια τι έκανε και τι κάνει για τη Φλώρινα; Ο ΑΗΣ Μελίτης λειτουργεί σχεδόν 20 χρόνια και ακόμα συζητάνε για την τηλεθέρμανση της Φλώρινας. Το φυσικό αέριο κάποια στιγμή θε έρθει...! Αλλά ξέχασα δεν έχουμε κρύο στη Φλώρινα, αν είμαστε τυχεροί δεν θα φτάσει τους -15 βαθμούς. Συνεχίστε να βγαίνετε φωτογραφίες , δεν κοστίζουν. Ίσως υπάρξει ελπίδα για την θέρμανση της Φλώρινας με την κλιματική αλλαγή, γιατί το να γίνει κάθετος άξονας της Εγνατίας είναι πιο δύσκολο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί στους Αναπόδους εάν τα σχόλια θίγουν τον βουλευτή δεν τα αναρτάται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .