ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Επιστολή προς τους γονείς: τα παιδιά μας κινδυνεύουν από τα νέα «Θρησκευτικά»!

Των Λυκούργου Νάνη και Βασίλη Κερμενιώτη

1. ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ


Αγαπητοί Ορθόδοξοι γονείς, αυτή η σύντομη επιστολή μας είναι μία κραυγή πό-νου και αγωνίας για το πνευματικό «έγκλημα» που συντελείται εις βάρος των παιδιών μας και συνεπώς εναντίον της ίδιας της Ελλάδας, αφού η νέα γενιά είναι το μέλλον της πατρίδας μας.

Διανύουμε τη δεύτερη σχολική χρονιά που διδάσκεται στα δημοτικά, στα γυμνάσια και στα λύκεια το νέο αντίχριστο μάθημα των «Θρησκευτικών», το οποίο επέβαλε η εκκλη-σιομάχος Κυβέρνηση, παρά τις σφοδρές αντιδράσεις των θεολόγων, του Αγίου Όρους και της Εκκλησίας. Η πρώτη φορά που η Κυβέρνηση επιχείρησε να φέρει τα μεταλλαγμένα «Θρησκευτικά» στα σχολεία ήταν το 2016. Βλέποντας όμως την σθεναρή και ανυποχώρητη αντίσταση της Ιεραρχίας προέβη σε έναν παμπόνηρο πολιτικό ελιγμό: Απέπεμψε τον τότε Υπουργό Παιδείας κ. Νίκο Φίλη και έδωσε την ψευδαίσθηση στον Ορθόδοξο λαό ότι ικανο-ποιήθηκε το αίτημά του. Ωστόσο, ο νέος Υπουργός, ο κ. Γαβρόγλου, συνέχισε, χωρίς δι-σταγμό, τα σχέδια του προκατόχου του και για να αποφύγει τις συνέπειες της προσφυγής που είχε ήδη κατατεθεί επί υπουργίας Φίλη στο «Συμβούλιο της Επικρατείας» (στο εξής Σ.τ.Ε.), έκανε κάποιες ψευτοαλλαγές, άλλαξε και τον αριθμό του ΦΕΚ, έβαλε την υπο-γραφή του και τώρα συμπεριφέρεται …σαν να είναι άλλα τα «προγράμματα των Θρη-σκευτικών» που ακύρωσε το Σ.τ.Ε. στις πρόσφατες απόφασεις του!1 (Μάρτιο του 2018)

Πριν λίγες μέρες, πάλι, ο κ. Γαβρόγλου δήλωσε ότι το Υπουργείο θα προκηρύξει τη συγγραφή των οριστικών βιβλίων των Θρησκευτικών και είπε ότι «κάνουμε διάλογο με την Εκκλησία και οι διαφορές που έχουμε είναι ελάχιστες»!2 Τί είναι αυτά που λέει ο κ. Γαβρόγλου, από τη στιγμή που η Ιεραρχία έχει πλήρη άγνοια;

Αμέσως μετά τις δηλώσεις αυτές, βουλευτές κατέθεσαν επερωτήσεις στην Βουλή ρω-τώντας τον Υπουργό αν τα νέα βιβλία θα συμμορφωθούν με τις αποφάσεις του Σ.τ.Ε.

Ο κ. Γαβρόγλου δεν έδωσε καμία απολύτως απάντηση! 3

2. ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ, ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΜΑΘΗΜΑ

Από τον περασμένο Νοέμβριο περιμένουμε, από μέρα σε μέρα, νέα απόφαση του Σ.τ.Ε. που αναμένεται να ακυρώσει και τα τρέχοντα «προγράμματα των Θρησκευτικών» του κ. Γαβρόγλου (που είναι 99% ίδια με τα προηγούμενα!). Ωστόσο, ο χρόνος κυλάει. Έχει ήδη περάσει η μισή χρονιά και τα παιδιά μας διδάσκονται ένα μάθημα που κάνει μεγάλο κακό στην ψυχή τους. Γι’ αυτό, ως γονείς, κι εμείς, μαθητών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, νιώθουμε το χρέος και την ανάγκη να απευθυνθούμε σε ’σάς, τους Ορθό-δοξους γονείς, και να σας επιστήσουμε την προσοχή: Είναι απόλυτη ανάγκη να μιλή-σετε στα παιδιά σας και να τους εξηγήσετε ότι το μάθημα αυτό όχι μόνο δεν έχει καμία σχέση με την Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά προσπαθεί ύπουλα και έντεχνα να περάσει στις «φλέβες» τους το δηλητήριο μιάς αίρεσης, για την οποία θα μιλήσουμε παρακάτω. Πρέπει τα παιδιά να μάθουν την αλήθεια, ώστε να αποκτήσουν πνευματικά «αντισώ-ματα» απέναντι στην προπαγάνδα αυτών των επικίνδυνων «φακέλων»-βιβλίων. Ήδη από πέρυσι, τόσο το Άγιο Όρος, όσο και δεκάδες Μητροπόλεις εξέδωσαν εγκυκλίους4 καλώντας τους γονείς να επιστρέψουν ως «απαράδεκτους» τους «φακέλους» των νέων «Θρησκευτικών»!

3. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ»

Αγαπητοί γονείς, δεν θα σας μεταφέρουμε δικές μας απόψεις, αλλά τις εκτιμή-σεις της «Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων» (στο εξής Π.Ε.Θ.), του Αγίου Όρους και πολ-λών μητροπολιτών της Εκκλησίας μας. Θα γράφουμε αυτούσια τα λόγια τους, γι’ αυτό και θα τα έχουμε μέσα σε εισαγωγικά (« ») και με τις σχετικές παραπομπές.

Κατ’ αρχάς, αρκετοί μητροπολίτες αποκάλεσαν τα νέα “Θρησκευτικά” «απαράδε-κτα»5, «επικίνδυνα»6, «αντιπαιδαγωγικά»7, «αντιχριστιανικά»8 και τελείως «ακατάλ-ληλα»9 για τα παιδιά μας! Μάλιστα, ορισμένοι απ’ αυτούς προχώρησαν ακόμη περισσό-τερο, αποκαλώντας τα «εκτρώματα»10 και «παλιοφυλλάδες»!11

4. ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΗΝΤΗΣΕ ΕΝΑ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ ΜΙΓΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΥΓΧΥΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.

Κάποιοι είπαν ότι τα Θρησκευτικά μετατράπηκαν σε «θρησκειολογία», δηλαδή σε ένα μάθημα που παρουσιάζει στα παιδιά τις διάφορες θρησκείες. Αυτό είναι ψέμα. Μακάρι να ήταν έτσι. Όπως βεβαίωσε και ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος «το μάθημα των θρησκευτικών δεν μετατράπηκε σε θρησκειολογία διότι και η θρησκειολογία είναι κλά-δος της θεολογικής επιστήμης. Απλώς, το μάθημα καταργήθηκε και πρόκειται πλέον για ένα μη θεολογικό μάθημα».12 Άλλοι Ιεράρχες επισημαίνουν ότι «τα παιδιά, πριν γνωρίσουν τις αρχές της Πίστεώς μας, καλούνται να μάθουν απ’ τους νέους “Φακέλους” των θρησκευ-τικών ετερόκλητα στοιχεία για διάφορες Θρησκείες χωρίς να γίνεται καμιά διάκριση, γε-γονός που επιτείνει τη σύγχυση σε έναν σημαντικό τομέα της ζωής και της προσωπικότη-τάς τους και ιδιαιτέρως σε μία κρίσιμη ηλικία· την εφηβική και τη νεανική».13 Έτσι, το νέο μάθημα «δημιουργεί σύγχυση μεταξύ αλήθειας και ψεύδους με τον τρόπο που παρου-σιάζονται οι αλλόδοξες και ετερόδοξες διδασκαλίες, ιδιαιτέρως τους μικρούς ηλικιακά μα-θητές».14 «Το μάθημα γίνεται μία “σούπα” πανθρησκειακή και άντε τώρα το παιδί να ξεχωρίσει το δικό του “πιστεύω”».15 Το εξοργιστικό είναι ότι αυτό το «αλαλούμ»16 ξεκινάει από την τρυφερή ηλικία των 8 ετών· από την τρίτη του Δημοτικού! «Δεν μπορεί ένα παιδί

να πηγαίνει στο σπίτι και να μπερδεύεται μεταξύ προσευχής ορθόδοξης και μουσουλμανι-κής!».17 «Το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία παραδίδεται στα νύχια της Πανθρη-σκείας και οδηγείται σε θάνατο».18 Αξίζει να σημειωθεί ότι 2007 το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καταδίκασε την Νορβηγία διότι εισήγαγε στα σχολεία μάθημα πολυθρησκευτικό, αντίστοιχο με αυτό που εφαρμόζει η παρούσα Κυβέρνηση!19

5. ΕΛΛΙΠΗΣ, ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΜΕΝΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΑ ΝΕΑ «ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ».

«Τα νέα βιβλία δεν παρέχουν ούτε τα στοιχειώδη που χρειάζονται για να γνωρίσει επαρκώς την πίστη του ένας Ορθόδοξος Χριστιανός. Οι θεματικές ενότητες υποστηρίζο-νται με κοσμικά τραγούδια, ταινίες και λογοτεχνικά κείμενα, άσχετα με την Ορθόδοξη Πί-στη και τα βιώματα των Αγίων».20 Το νέο μάθημα «προσπαθεί, υποσυνείδητα, να περά-σει στο μαθητή ότι δεν έχει και τρομερή διαφορά ένας Ψαλμός του Δαβίδ από …ένα τρα-γούδι του Bob Dylan! Ότι κατά βάθος η Εκκλησία είναι κοινωνικό - ανθρώπινο γεγονός, μη αποδίδοντας ιδιαίτερη σημασία στο ότι την έχει ιδρύσει ο Χριστός».21 «Το πρόβλημα δεν είναι ότι υπάρχει αναφορά σε άλλες Θρησκείες. Το πρόβλημα είναι ότι αυτά που εμ-φανίζονται ως Ορθόδοξα δεν είναι Ορθόδοξα! Δεν μπορεί τις βλασφημίες να τις δε-χτούμε ως μεθόδους προσεγγίσεως!» 22

Εν ολίγοις, με το «θολό τους περιεχόμενο»23 τα νέα «Θρησκευτικά» «παραλείπουν βασικές αλήθειες της Ορθόδοξης Πίστης, διαστρεβλώνουν και παραπλανούν»24 τους μαθητές. «Απουσιάζει το Αληθινό Πρόσωπο του Χριστού και παρουσιάζεται ένας “Χρι-στός” παραμορφωμένος κατά τα πρότυπα της Νέας Τάξης Πραγμάτων».25 «Ο Χριστός λέει: αγαπάτε αλλήλους. Δεν μισούμε κανέναν. Αλλά είναι άλλο πράγμα να μαθαίνει κα-νείς όλες τις θρησκείες, και άλλο να μην ξέρει ο ίδιος ποια είναι η δική του η θρησκεία. Δεν θέλουμε να διαλύσουμε την δική μας Εκκλησία!».26

Και πώς εξηγούνται όλ’ αυτά; Απάντηση προσπαθεί να δώσει ο Μητροπολίτης Με-σογαίας Νικόλαος που, πρόσφατα, ως μέλος της αρμόδιας τριμελούς επιτροπής της Εκκλη-σίας της Ελλάδος μελέτησε σε βάθος τα νέα «προγράμματα των Θρησκευτικών»: «Είναι ένα μάθημα με “θερμίδες” που αρρωσταίνουν. Σχεδιάσθηκε όχι για να εμπνεύσει στην Πίστη και να αναδείξει τη δύναμη της Εκκλησίας, αλλά για να είναι συμβατό με τον σύγχρονο ορθολογισμό και ανεκτό από τις σύγχρονες αθεϊστικές αντιλήψεις»!27

Για αυτούς και για άλλους λόγους, σύσσωμο το Άγιο Όρος αποδοκιμάζει τα νέα «Θρησκευτικά»: «Πώς είναι δυνατόν να μη σταθούμε στο πλευρό των γονέων οι οποίοι συναισθανόμενοι τον κίνδυνο για την μόλυνση της ψυχής των τέκνων τους αναγκάζο-νται να επιστρέψουν ως “απαράδεκτους” τους “φακέλους” του μαθήματος των θρησκευ-τικών; Παρακαλούμε να αποσύρετε τους ανωτέρω φακέλους. Άπαντες οι Αντιπρόσωποι των είκοσι Ιερών Μονών του Αγίου Όρους Άθω».28

6. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠ’ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΝΕΑ «ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ» ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΙΡΕΣΗ!

Αγαπητοί γονείς, η Ορθοδοξία έχει, εδώ και 2.000 χρόνια, την αυτοσυνειδησία ότι είναι η μόνη αληθινή θρησκεία του Θεού, μεταξύ των άλλων θρησκειών, αλλά και η μόνη αληθινή Εκκλησία του Χριστού, μεταξύ των άλλων χριστιανικών Ομολογιών, τις οποίες, πάντοτε, τοποθετούσε στο χώρο της αίρεσης. Τα νέα μεταλλαγμένα «Θρησκευ-τικά» προσβάλλουν βάναυσα την Ορθόδοξη Πίστη, γιατί την ισοπεδώνουν και την εξι-σώνουν τόσο με τις ετερόδοξες Ομολογίες όσο και με τις άλλες Θρησκείες! Το

δηλητηριώδες και πνευματοκτόνο μήνυμα που περνάει στις αθώες και ανυποψίαστες παιδικές ψυχές το νέο μάθημα των «Θρησκευτικών» είναι ότι η Ορθοδοξία δεν είναι η μόνη αλήθεια· και οι άλλες θρησκείες και αιρέσεις είναι από το Θεό! Αυτό καταγγέλλει και το Άγιο Όρος στην ανακοίνωσή του: «Οι ορθόδοξοι μαθητές θα διδάσκονται ένα παν-θρησκειακό μάθημα, το οποίο εντέχνως θα ενσταλάζει στις ψυχές τους ότι “όλες οι θρη-σκείες είναι λίγο πολύ το ίδιο”».29

Γκρεμίζεται, συθέμελα, η βασική Αλήθεια και το Δόγμα του Χριστιανισμού ότι ο Χριστός είναι ο μοναδικός Σωτήρας του κόσμου, καθώς και το Σύμβολο της Πίστεως στο οποίο ομολογούμε την πίστη μας «…εις Μίαν, Αγίαν Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλη-σίαν» που είναι η Ορθόδοξη. Δεν έχει πλέον νόημα η ιεραποστολή, προσβάλλεται η Ε-νανθρώπηση του Κυρίου, τα πάθη και η Ανάστασή Του. Όλα αυτά είναι «περιττά» από τη στιγμή που θα αποδεχτούμε ότι και οι άλλες Θρησκείες είναι από το Θεό! Επίσης, α-τιμάζονται όλοι οι Άγιοι, οι Ομολογητές και οι Μάρτυρες που, κατά τη διάρκεια της εκ-κλησιαστικής Ιστορίας, έχυσαν το αίμα τους αγωνιζόμενοι όχι μόνο εναντίον του εξισλα-μισμού, αλλά και εναντίον όλων των αιρέσεων που, για την Ορθοδοξία, δεν είναι παρά διαστροφές του Χριστιανισμού, γι’ αυτό και συνήλθαν Οικουμενικές Σύνοδοι για να τις καταδικάσουν.

Εμμέσως πλην σαφώς, αυτά τα αντίχριστα μηνύματα περνάνε στα παιδιά μας με τα «νέα προγράμματα» και μάλιστα με τρόπο πανούργο: Με το χρυσό περιτύλιγμα της «αγάπης», της «ειρήνης», της «ανεκτικότητας» κ.ά. Όμως, για την Ορθόδοξη Εκκλησία, αυτό το πνεύμα όχι μόνο δεν είναι ορθόδοξο αλλά είναι πλανεμένο και αιρετικό. Είναι μία αίρεση που ονομάζεται «θρησκευτικός συγκρητισμός»30 ή με μία λέξη: «Οικουμε-νισμός» και είναι καταδικασμένη από Συνόδους και μεγάλους σύγχρονους Αγίους της Εκκλησίας μας.31

Τις παραπάνω εκτιμήσεις επιβεβαιώνουν και οι μητροπολίτες μας: «Ως βαθύτερο κίνητρο για το πανθρησκειακό αυτό μάθημα βλέπουμε τον Όφι του Οικουμενισμού, που θέλει να ενοποιήσει τα Θρησκεύματα και να αλλοιώσει την Ορθόδοξη Πίστη μας».32 «Η Εκκλησία ουδέποτε διαφώνησε με την θρησκειολογική διάσταση της διδασκαλίας, αλλά με την έντεχνη εξομοίωση του Χριστιανισμού με άλλες θρησκείες, όπως το Ισλάμ και τον Βουδισμό. Μας βάζουν το Χριστό μαζί με το Μωάμεθ και το Βούδα ότι είναι “δάσκαλοι της ανθρωπότητας”, κάτι που εμείς δεν δεχόμαστε».33 «Βλασφημείται και ακυρώνεται η Θεότητα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, εξισώνοντάς τον με τον Μωάμεθ, τον Κομ-φούκιο και τον Βούδα! Όμως, όλοι αυτοί ήταν άνθρωποι με πάθη και αδυναμίες που επινόησαν και δημιούργησαν ψευτοθρησκείες. Δεν είναι ο Ένας και αληθινός Θεός, το δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος».34

7. ΨΕΥΔΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ.

Αφού το Υπουργείο Παιδείας έκρινε τόσο πολύ απαραίτητο οι ορθόδοξοι μαθητές μαζί με τα δόγματα της Πίστης τους να διδάσκονται και ένα συνονθύλευμα από άλλα δόγματα και θρησκεύματα, τουλάχιστον θα έπρεπε η παρουσίαση αυτή να είναι ειλι-κρινής και αληθής. Κι όμως, δεν είναι! Αντιθέτως, είναι ψευδής και παραπλανητική! «Τα “πιστεύω” και οι αντιλήψεις των άλλων θρησκειών προβάλλονται μονόπλευρα και ωραιοποιημένα, αποκρύπτοντας επιμελώς διδασκαλίες τους που περιέχουν φανατι-σμό, ρατσισμό και μίσος».35

Τα παιδιά από την τρίτη δημοτικού έως την τρίτη λυκείου θα διδάσκονται «Θρησκευ-τικά», υποτίθεται, αλλά δεν πρόκειται να μάθουν την αλήθεια. Δεν πρόκειται να μάθουν ότι το Ιουδαϊκό Ταλμούδ υβρίζει τον Χριστό και την Παναγία· επίσης, δεν θα συνειδητοποιήσουν ότι η ουσία του Ισλάμ συμπυκνώνεται στη λέξη: «τζιχάντ» (جهاد) δηλαδή «ιερός πόλεμος» μέχρι την τελική επικράτηση του Μουσουλμανισμού σ’ όλο τον πλανήτη· ότι ο Ινδουισμός είναι, στην ουσία, πολυθεϊσμός, ειδωλολατρία και δαιμονολατρία· ότι ο Βουδισμός είναι έ-νας θρησκευτικός «μηδενισμός». Επίσης, δεν θα μάθουν ότι οι Μονοφυσίτες είναι εκτός Εκ-κλησίας, αφού έχουν καταδικαστεί από την Δ΄ Οικουμενική Σύνοδο· ότι ο Ρωμαιοκαθολικι-σμός έχει εισαγάγει, αυθαίρετα, περισσότερες από είκοσι (20) αιρετικές κακοδοξίες κι ότι ο Προτεσταντισμός έχει ξεφύγει ακόμη περισσότερο. Για τα μεταλλαγμένα «θρησκευτικά» όλες αυτές οι αιρέσεις είναι …“Εκκλησίες του Χριστού”! Η λέξη «αίρεση» είναι «απαγορευ-μένη» και υφίσταται «λογοκρισία».

Επίσης, έχει πέσει λογοκρισία και στο κομμάτι το απολογητικό, το οποίο είναι σχε-δόν …εξαφανισμένο! Σε κανένα «φάκελο» των θρησκευτικών δεν ενημερώνονται σω-στά τα παιδιά για το ποια είναι, στ’ αλήθεια, η διαχρονική στάση της Ορθόδοξης Εκκλη-σίας απέναντι στις ετερόδοξες Ομολογίες και τις άλλες θρησκείες! (Μέσα από αποφά-σεις Συνόδων και λόγους Αγίων που είναι «καταπέλτες» εναντίον τους). Φυσικά αυτή η «παράλειψη» διευκολύνει αφάνταστα το δηλητήριο της αίρεσης του Οικουμενισμού να κυλήσει στις «φλέβες» των παιδιών μας. Οι μαθητές στερούνται γνώσεων και εμπειρίας. Δεν διαθέτουν την ωριμότητα για να κρίνουν αντικειμενικά και έτσι νομίζουν ότι όλες οι θρησκευτικές πεποιθήσεις είναι, λίγο-πολύ, ισάξιες με την Ορθοδοξία. Έτσι, μετά από δέκα συναπτά έτη εντατικής πλύσης εγκεφάλου, οι ορθόδοξοι μαθητές θα εμπεδώσουν ότι η αίρεση του Οικουμενισμού είναι η «ορθοδοξία», ενώ η αληθινή Ορθοδοξία δεν είναι παρά «φανατισμός», «μισαλλοδοξία», «οπισθοδρόμηση» και «φονταμενταλι-σμός»!

8. ΕΠΙΛΟΓΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ! ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ «ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ»! ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ.

Αγαπητοί Ορθόδοξοι γονείς, η «Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώ-που» ορίζει ρητά ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε γονέα να διδάσκεται το παιδί του το μάθημα των Θρησκευτικών σύμφωνα με τα θρησκευτικά του “πιστεύω”.36 Ωστόσο «τα παιδιά των ορθοδόξων γονέων, στην πιο τρυφερή τους ηλικία, υφίστανται την ψυχική τα-λαιπωρία ενός εξαναγκασμού της συνειδήσεώς τους και διδάσκονται όχι την δική τους Πίστη, αλλά ένα συνονθύλευμα θρησκειών. Το γεγονός αυτό εκτός του ότι αποτελεί μια ολοκληρωτική επέμβαση της Πολιτείας σε θέματα Πίστεως και διδασκαλίας της Εκκλησίας, συνιστά και μια μεγάλη αδικία και ανισότητα που υφίστανται τα μικρά ορθόδοξα μέλη της, έναντι των παιδιών των Εβραίων, των Μουσουλμάνων και των Ρωμαιοκαθολικών Ελλήνων, τα οποία, πολύ σωστά, με απόφαση του ίδιου Υπουργείου απολαμβάνουν το δικαίωμα της διδασκαλίας της αμιγώς δικής τους πίστεως. Αυτό συνιστά απροκάλυπτα ρατσισμό εις βάρος των Ορθοδόξων Ελλήνων»!37 Αυτοί είναι δύο λόγοι για τους οποίους κατέπεσαν στο ΣτΕ τα νέα «Θρησκευτικά» κι όχι μόνο επειδή το πνεύμα τους είναι αντίθετο με το άρθρο 16§2 του Συντάγματος.38

Αγαπητοί γονείς, θα δεχτούμε τα παιδιά μας να διδάσκονται αυτό το αντιχριστια-νικό συνονθύλευμα; Ως πότε θα ανέχεται η συνείδησή μας να γίνεται προσηλυτισμός39

στα παιδιά μας; (Αυτό δεν είναι μια προσωπική μας υποκειμενική εκτίμηση, αλλά το α-ναφέρουν ρητά οι αποφάσεις του ΣτΕ, 660/2018 και 926/2018).40 Με το στανιό προσπα-θούν να επιβάλουν ένα νέο πνευματικό «παιδομάζωμα» που θυμίζει αλήστου μνήμης εποχές όπου οι εχθροί εισέβαλλαν στα σπίτια και άρπαζαν τα παιδιά από τα χέρια των μανάδων τους! Τολμούμε να πούμε ότι θα ήταν λιγότερο κακό όχι μόνο αν καταργούσαν τελείως το μάθημα και το μετέτρεπαν σε θρησκειολογία, αλλά και αν το αντικαθιστούσαν με άλλο μάθημα που θα προπαγάνδιζε την αθεΐα, παρά αυτό που έχουν κάνει! Το θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό. Πιστεύουμε ότι, αν για ένα εθνικό θέμα ήταν ανάγκη να γίνουν 20 συλλαλητήρια, για το ζήτημα του μαθήματος Θρησκευτικών έπρεπε να έχουν γίνει μέ-χρι τώρα 120! Να σειστεί όλη η Ελλάδα!

Υπ’ όψιν ότι ο Υπουργός Παιδείας έχει ήδη απειλήσει με πειθαρχικές διώξεις τους εκπαιδευτικούς που θα αρνηθούν να διδάξουν τα νέα «Θρησκευτικά»!41 Η Π.Ε.Θ κατήγ-γειλε την Κυβέρνηση ότι επέδειξε «φασιστική ασέβεια προς τους γονείς»42 και ότι «επιμέ-νει ο Υπουργός Παιδείας στην αλλαξοπιστία των Ελλήνων Ορθοδόξων μαθητών!».43 Αυτό το προσπάθησαν οι Τούρκοι κατακτητές, αλλά ο Ελληνισμός αντιστάθηκε και βάφτηκαν οι δρόμοι και τα καλντερίμια με το αίμα των Αγίων Νεομαρτύρων. Αυτό, λοιπόν, που δεν αποδεχτήκαμε στους τέσσερις αιώνες της φρικτής τουρκικής σκλαβιάς, θα το δεχτούμε και θα το υποστούμε τώρα σε καιρό ειρήνης; Ασφαλώς όχι! Αν δεν αντιδράσουμε σή-μερα, αύριο θα είναι πολύ αργά για τα παιδιά μας. Ένας τρόπος διαμαρτυρίας είναι και η επιστροφή των βιβλίων στα σχολεία ως «απαράδεκτων». (Μπορείτε να εκτυπώσετε το σχετικό έντυπο από την ιστοσελίδα kermeniotis.blogspot.com χωρίς www μπροστά. Εκεί θα βρείτε και την επιστολή αυτή εμπλουτισμένη με φωτογραφίες).

Μας συγχωρείτε αν σας κουράσαμε.

Με τιμή,

Λυκούργος Νάνης, Φλώρινα

Βασίλης Κερμενιώτης, Πτολεμαΐδα

14 Μαρτίου 2019

ΑΔΟΛΦΟΣ ΧΙΤΛΕΡ: «Όταν ο αντίπαλός μας διατείνεται: “Εγώ ποτέ δεν θα ακολου-θήσω την ιδεολογία και τα πρότυπά σας”, τού απαντούμε ήρεμα: “Το παιδί σου ανήκει ήδη σ’ εμάς. Εσύ τι είσαι; Σύντομα θα φύγεις, οι απόγονοί σου όμως θα ανήκουν στο Νέο Σύστημα. Όταν περάσουν λίγα χρόνια, δεν θα ξέρουν τίποτα άλλο παρά αυτή την νέα κα-τάσταση”» Adolf Hitler, May Day 1933.

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ:

1. Πρόκειται για τις υπ’ αριθ. 660/2018 και 926/2018 αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας. (Ολόκληρες οι αποφάσεις του ΣτΕ υπάρχουν στις ιστοσελίδες: http://aktines.blogspot.gr/2018/03/6602018.html και http://thriskeftika.blogspot.com/2018/05/9262018.html αντίστοιχα).

Σε ανακοίνωσή της, η «Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων» κατήγγειλε τον «απαράδεκτο εμπαιγμό της Εκκλησίας» από τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου, υποστηρίζοντας ότι «μόνον τον αριθμό ΦΕΚ άλλαξε ο κ. Γαβρόγλου στα Προγράμματα του κ. Φίλη, προφανώς για να προλάβει τυχόν αρνητικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας!» και πρόσθεσε με έμφαση: «Τα “ΦΕΚ του Γαβρόγλου” είναι τα “ΦΕΚ του Φίλη”, με άλλο όνομα! Άλλαξε δηλαδή, ο Μα-νωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς!» Και ο πιο δύσπιστος άνθρωπος που διαθέτει στοιχειώδη νοημοσύνη μπορεί να δει τον συγκριτικό πίνακα των δύο ΦΕΚ ώστε να διαπιστώσει ότι είναι παρόμοια.

(- Π.Ε.Θ.: «Απαράδεκτος εμπαιγμός της Εκκλησίας από τον κ. Γαβρόγλου» http://www.petheol.gr/nea/deltiotypoutespeth-synkritikospinakastonallagonstadyophek-scholiastousphakelousmathete

- Παρακάτω μπορείτε να δείτε:

α) τον συγκριτικό πίνακα των δύο ΦΕΚ: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxwZXRoZW9sb2dvbnxneDoxMDE4YTE5NWNlNjFjZmFh , καθώς και

β) «Συγκριτική μελέτη: Η απόφαση ΣτΕ 660/2018, η Υ.Α. Φίλη και η Υ.Α. Γαβρόγλου για τα Θρησκευτικά»: http://aktines.blogspot.gr/2018/03/6602018_30.html )

2. «Απόσπασμα συνέντευξης του Υπουργού Κ. Γαβρόγλου στον ρ/σ REAL FM», 6/3/2019 https://www.youtube.com/watch?v=Txd2p77Ogd4

3. «Δεν απαντά στις Ερωτήσεις βουλευτών για τα Θρησκευτικά ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου» http://thriskeftika.blogspot.com/2019/03/blog-post_27.html

4. Εγκύκλιοι-ανακοινώσεις που έχουν εκδώσει διάφορες μητροπόλεις, αποδοκιμάζοντας το νέο μάθημα των θρησκευ-τικών ως αντίχριστο και επικίνδυνο για τα παιδιά μας http://kermeniotis.blogspot.com/2018/10/blog-post.html

5. Μητροπολίτες †Σύμης, †Γλυφάδας και Διδυμοτείχου, καθώς και η Π.Ε.Θ.

(- «Σύμης Χρυσόστομος: ''Αντισυνταγματικά και παράνομα τα βιβλία των Θρησκευτικών''» http://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/17950-sumis-xrusostomos-antisuntagmatika-kai-paranoma-ta-biblia-ton-thriskeutikon

- «Εγκύκλιος της Ιεράς μητροπόλεως Γλυφάδας, για τα νέα βιβλία των θρησκευτικών» http://www.imglyfadas.gr/portal/gr/details.asp?cdPro=%7B8D617315-5475-44CD-937E-E26FA5BBC340%7D

- Ιερά Μητρόπολη Διδυμοτείχου: «Οι φάκελοι του μαθήματος των θρησκευτικών που διανεμήθηκαν στους μαθητές, κρίνονται απαράδεκτοι, ακατάλληλοι και επικίνδυνοι….» http://aktines.blogspot.gr/2017/12/blog-post_507.html

- «Π.Ε.Θ.: Επιμένει ο Υπουργός Παιδείας στην αλλαξοπιστία των Ελλήνων Ορθοδόξων μαθητών!» http://www.petheol.gr/nea/epimeneioypourgospaideiasstenallaxopistiatonellenonorthodoxonmatheton )

6. Μητροπολίτες Ναυπάκτου, Βεροίας, †Σύμης, Διδυμοτείχου καθώς και η Π.Ε.Θ.

(- Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου, τα Νέα προγράμματα των Θρησκευτικών. Παρέμβαση στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, την 27-6-2017 http://www.parembasis.gr/index.php/el/menu-teyxos-251/4908-2017-06-29

- Βέροια - Εκδήλωση: Τα Νέα Θρησκευτικά στο Νέο Σχολείο 14/1/2018 https://www.youtube.com/watch?time_continue=607&v=aazKwsBCA8E

- Όσον αφορά τις μητροπόλεις Σύμης, Διδυμοτείχου καθώς και την Π.Ε.Θ., βλέπε την παραπομπή 5)

7. Μητροπολίτες Αιτωλοακαρνανίας και †Γλυφάδας, καθώς και η Π.Ε.Θ.

(- Ιερά Μητρόπολις Αιτωλίας και Ακαρνανίας, Ψήφισμα 28/9/2017 Μητροπολίτου και κληρικών http://www.parembasis.gr/files/Tsakoumis-March-2018.pdf

- «Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ) χαιρετίζει την πρωτοβουλία των γονέων που επιστρέφουν στα σχολεία τα «βιβλία» των Θρησκευτικών» https://www.esos.gr/arthra/52891/i-panellinia-enosi-theologon-peth-hairetizei-tin-protovoylia-ton-goneon-poy-epistrefoyn

- Όσον αφορά τη μητρόπολη Γλυφάδας, βλέπε την παραπομπή 5)

8. Μητροπολίτες Ξάνθης, Φθιώτιδος, Αιτωλοακαρνανίας και †Γλυφάδας, καθώς και η Π.Ε.Θ.. (- «Παντιέρα και από την Μητρόπολη Ξάνθης για τα Θρησκευτικά» https://www.pentapostagma.gr/2017/12/πα-ντιέρα-και-από-την-μητρόπολη-ξάνθης.html

- «Ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος για τη στάση της Συνόδου απέναντι στο μάθημα των Θρησκευτικών https://www.impantokratoros.gr/FBD471FF.el.aspx

- «Καταγγελία της ΠΕΘ: Το Υπουργείο Παιδείας εκφοβίζει και εκβιάζει τους γονείς που επιστρέφουν τα αντιχριστιανικά βιβλία των νέων Θρησκευτικών!» http://www.petheol.gr/nea/katangeliatespethtoypourgeiopaideiasekphobizeikaiekbiazeitousgoneispouepistrephountaantichristianikabibliatonneonthreskeutikon

Όσον αφορά τη μητρόπολη Αιτωλοακαρνανίας βλ. την παραπομπή 7 και της Γλυφάδας την παραπομπή 5)

9. Μητροπολίτες Βεροίας και Διδυμοτείχου καθώς και η Π.Ε.Θ.

- Όσον αφορά τη μητρόπολη Βεροίας βλ. παραπομπή 6, ενώ για την Διδυμοτείχου την παραπομπή 5. Για την Π.Ε.Θ. βλέπε παραπομπή 8).

10. Μητροπολίτης Κερκύρας.

(Μητροπολίτης Κερκύρας Νεκτάριος: Η νέα γενιά των Ορθοδόξων Ελλήνων μυείται στον θρησκευτικό συγκρητισμό, μέσα από τα νέα βιβλία των θρησκευτικών (23/4/2018) http://aktines.blogspot.gr/2018/04/blog-post_335.html )

11. Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως.

(- «Μητροπολίτης Γόρτυνος κ. Ἰερεμίας, Τί βιβλία Θρησκευτικών μαθημάτων είναι αυτές οι παλιοφυλλάδες των Δημο-τικών Σχολείων;» https://www.impantokratoros.gr/FB7AEA8A.el.aspx)

12. Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος. «Με μία συγκλονιστική επιστολή προς τον Πρωθυπουργό και τους Αρχηγούς των κομ-μάτων, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος αποδομεί τις δόλιες πράξεις Φίλη στην Παιδεία» https://www.exapsalmos.gr/2016/09/28/mia-sygklonistiki-epistoli-pros-ton-prothypourgo-ke-tous-archigous-ton-kommaton-o-archiepiskopos-ieronymos-apodomi-tis-dolies-praxis-fili-stin-pedia/

13. Μητροπολίτης Βεροίας. Βλέπε την παραπομπή 6

14. Ιερά Μητρόπολη Πατρών. «Μητρόπoλη Πατρών: "Oι λεγόμενοι «φάκελοι» του μαθήματος δεν ανταποκρίνονται στα βασικά χαρακτηριστικά της πίστεως και της ιστορικής πορείας της Πατρίδος μας”» http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2017/11/o-o.html

15. Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως. Βλέπε την παραπομπή 11.

16. Μητροπολίτης Λαγκαδά Ιωάννης. «Συνέντευξη Μητροπολίτη Λαγκαδά Ιωάννη στο Amen.gr μέρος 1ο» https://www.youtube.com/watch?time_continue=290&v=3d9l2K63mCw

17. Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου Μακάριος. «Τι λέει η Μητρόπολη Σιδηροκάστρου και η α' βάθμια Σερρών για την επιστροφή των Θρησκευτικών» https://www.youtube.com/watch?time_continue=48&v=V_yBfbRS35s

18. Μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας. «Σε «πανστρατιά» καλεί ο Κονίτσης Ανδρέας για το μάθημα των Θρησκευτι-κών» https://www.ekklisiaonline.gr/nea/se-%CE%84%CE%84panstratia%CE%84%CE%84-kali-o-konitsis-andreas-gia-mathima-ton-thriskeftikon/

19. Αυτήν την καταδίκη της Νορβηγίας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων την έλαβε υπ’ όψη του το ΣτΕ στις αποφάσεις που εξέδωσε. Υπόθεση Folgero κατά Νορβηγίας, Προσφυγή Νο 15472, δημοσιευμένη, σε ελληνική μετά-φραση, στο νομικό περιοδικό «Επιθεώρησις Δημοσίου και Διοικητικού Δικαίου» έτος 2009, σελ. 257.

20. †Μητροπολίτης Σύμης Χρυσόστομος. Βλέπε την παραπομπή 5.

21. Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος. Βλέπε την παραπομπή 12.

22. Μητροπολίτης Λαγκαδά Ιωάννης. Βλέπε την παραπομπή 16.

23. Ιερά Μητρόπολη Θηβών και Λεβαδείας. «Ψήφισμα Κληρικών Ι.Μ. Θηβών και Λεβαδείας για τα νέα βιβλία – φακέ-λους των Θρησκευτικών και το νέο νόµο για την αλλαγή φύλου» http://aktines.blogspot.gr/2017/11/blog-post_74.html

24. Ιερά Μητρόπολη Διδυμοτείχου. Βλέπε την παραπομπή 5.

25. Μητροπολίτης Λέρου, Καλύμνου και Αστυπάλαιας Παΐσιος: Παραμορφωμένος «Χριστός», κατά τα πρότυπα της Νέας Τάξης Πραγμάτων, στα σχολικά βιβλία http://verena.gr/content/μητροπολίτης-λέρου-καλύμνου-και-αστυπά-λαιας-παΐσιος-παραμορφωμένος-«χριστός»-κατά-τα-πρότυπα

26. Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ειρηναίος, για τις αλλαγές στο Μάθημα των Θρησκευτικών http://thriskeftika.blogspot.gr/2018/03/blog-post_18.html

27. Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος, Αποτίμηση του έργου της Επιτροπής γιὰ το ΜτΘ www.romfea.gr/images/article-images/2017/06/ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ_ΝΙΚΟΛΑΟΣ.pdf 28. «'Όχι” από το Άγιο Όρος στα νέα Θρησκευτικά!» http://www.news247.gr/koinonia/ochi-apo-to-agio-oros-sta-nea-thriskeytika.6520793.html

29. Βλέπε την παραπομπή 28.

30. Σύμφωνα με την Wikipedia, «Ο συγκρητισμός είναι ο συνδυασμός διαφορετικών πίστεων, συνήθως αναμειγνύο-ντας πρακτικές ποικίλων σχολών σκέψης. Ο συγκρητισμός μπορεί να περιλαμβάνει τη μείξη και αναλογία αρκετών αυ-θεντικά ξεχωριστών Παραδόσεων, ειδικά στη θεολογία, επιβάλλοντας έτσι μια υποκείμενη ενότητα και επιτρέποντας μια περιεκτική προσέγγιση άλλων δογμάτων».

Πολλοί μητροπολίτες κατηγόρησαν για «Συγκρητισμό» τα νέα προγράμματα των θρησκευτικών, όπως π.χ. οι μητροπο-λίτες Γόρτυνος, Κέρκυρας, Σύμης, Μεσογαίας, Χίου, Ηλείας, και η επαρχιακή Σύνοδος της Κρήτης. Βλέπε την παραπο-μπή 4.

31. • Κατ’ αρχάς, την αίρεση του Οικουμενισμού την καταδίκασε το 1983 η Ιερά Σύνόδος των Ρώσων της Διασποράς στο Quebec του Καναδά. Ιδού η σχετική απόφαση: «Σ ̓ αὐτοὺς ποὺ προσβάλλουν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ διδάσκο-ντας, πὼς ἡ Ἐκκλησία εἶναι διῃρημένη στοὺς λεγόμενους “Κλάδους”, ποὺ διαφέρουν σὲ δόγματα καὶ τρόπο ζωῆς, ἢ ὅτι “ἡ Ἐκκλησία δὲν ὑπάρχει ὁρατῶς ἀλλὰ θὰ δημιουργηθῇ στὸ μέλλον” ὅταν ὅλοι οἱ “Κλάδοι” ἢ σχισματικὲς ὁμάδες ἢ Ὁμολογίες, ἀκόμη καί οἱ Θρησκεῖες, “θὰ ἑνωθοῦν σέ ἕνα σῶμα” καὶ σ ̓ αὐτοὺς ποὺ δὲν διακρίνουν τὴν [Ὀρθόδοξη] ἱε-ρωσύνη καὶ τὰ Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ ἐκεῖνα τῶν αἱρετικῶν, ἀλλὰ λένε ὅτι τὸ Βάπτισμα καὶ ἡ Θεία

Εὐχαριστία/Κοινωνία τῶν αἱρετικῶν εἶναι σωτήρια ἑπομένως σ ̓ ὅλους αὐτοὺς ποὺ συνειδητὰ ἔχουν κοινωνία μὲ τοὺς προαναφερθέντες αἱρετικοὺς ἢ πού ὑποστηρίζουν, διαδίδουν ἤ ὑπερασπίζονται τὴν νέα αἵρεση, τὴν κοινῶς ἀποκαλου-μένη “Οἰκουμενισμός”, ὑπὸ τό πρόσχημά τῆς “ἀδελφικὴς ἀγάπης” ἢ της ὑποτιθέμενης “Ἓνωσης τῶν διῃρημένων Χρι-στιανῶν”, Ἀνάθεμα!» https://www.slideshare.net/SpyridonVoykalis/anathema1983eng-39568120

Επίσης είναι κατεγνωσμένη από δύο μεγάλους σύγχρονους Αγίους της Ορθοδοξίας: τον μεγάλο Σέρβο Δογμα-τολόγο Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς και τον θεοφόρο αγιορείτη Γέροντα Άγιο Παΐσιο.

• Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς (†1979)

(Διετέλεσε Καθηγητής Δογματικής στο Πανεπιστήμιο του Βελιγραδίου)

«Ο Οικουμενισμός είναι κοινό όνομα για τους ψευτοχριστιανισμούς και τις ψευτοεκκλη-

σίες της Δυτικής Ευρώπης. Μέσα του βρίσκεται η καρδιά όλων των ευρωπαϊκών ουμανισμών, με επί κεφαλής τον Παπι-σμό. Όλοι δε αυτοί οι ψευτοχριστιανισμοί, όλες οι ψευτοεκκλησίες, δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία αιρέση παραπλεύ-ρως στην άλλη αίρεση. Το κοινό ευαγγελικό όνομά τους είναι “παναίρεση”. Γιατί; Διότι στο διάστημα της ιστορίας οι διάφορες αιρέσεις αρνούνταν ή παραμόρφωναν κάποια ιδιώματα, μόνο, του Θεανθρώπου και Κυρίου Ιησού. Αυτές όμως οι ευρωπαϊκές αιρέσεις απομακρύνουν ολόκληρο τον Θεάνθρωπο και στην θέση του τοποθετούν τον Ευρωπαίο άνθρωπο. Εδώ δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ του Παπισμού, του Προτεσταντισμού, του Οικουμενισμού και άλλων αιρέσεων, που το όνομά τους είναι: “λεγεών”».

Ιουστίνου Πόποβιτς, Ορθόδοξος Εκκλησία και Οικουμενισμός, Θεσσαλονίκη 1974, σελ. 224.

(Ο Άγιος χρησιμοποιεί το όνομα «λεγεών», επειδή έτσι ονομάζονταν τα δαιμόνια που βγήκαν από τον δαιμονισμένο των Γαδαρηνών και μπήκαν στα γουρούνια! (Μάρκ. 5:9))

• Άγιος Παΐσιος ο αγιορείτης (†1994)

«Οικουμενισμός, και Κοινή Αγορά [εννοεί την τότε “Ε.Ο.Κ” και τώρα “Ευρωπαϊκή Ένωση”], ένα κράτος μεγάλο, μια θρησκεία στα μέτρα τους. Αυτά είναι σχέδια διαβόλων. Οι Σιωνιστές ετοιμάζουν κάποιον για Μεσσία. Γι’ αυτούς ό Μεσσίας είναι βασιλιάς, δηλαδή θα κυβερνήσει εδώ στην γη. Οι Ιεχωβάδες και αυτοί αποβλέπουν σε έναν βασιλιά επί-γειο. Θα παρουσιάσουν οι Σιωνιστές έναν, και οι Ιεχωβάδες θα τον δεχθούν. Θα πουν “αυτός είναι”. Θα γίνει μεγάλη σύγχυση. Μέσα στην σύγχυση αυτή όλοι θα ζητούν έναν Μεσσία, για να τους σώσει. Καί τότε θα παρουσιάσουν κά-ποιον πού θα πή: “Εγώ είμαι ο Ιμάμης, εγώ είμαι ο πέμπτος Βούδδας, εγώ είμαι ο Χριστός πού περιμένουν οι Χριστια-νοί, εγώ είμαι αυτός πού περιμένουν οι Ιεχωβάδες, εγώ είμαι ο Μεσσίας των Εβραίων”. Πέντε “εγώ” θα έχη!...» Γέρο-ντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι, τ. Β ́- Πνευματική αφύπνιση, Ι. Ησυχαστήριον «Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος», Σουρωτή Θεσ/νίκης 1999, σ. 176. http://www.impantokratoros.gr/33DC5EAF.el.aspx

Επίσης, μνημονεύουμε και τον παρακάτω λόγο του Αγίου Παϊσίου: «Ο διάβολος έχει τρία πλοκάμια. Για τους φτωχούς τον κουμμουνισμό, για τους πιστούς τον Οικουμενισμό και για τους πλουσίους την μασσωνία». († Μακαρίου Ιερομονάχου, Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι σοφίας και χάριτος,Άγιον Όρος, σελ. 73)

32. Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως. Βλέπε την παραπομπή 11.

33. Μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός: «Τα θρησκευτικά σε λίγο θα είναι για τους άθεους» http://thriskeftika.blogspot.com/2017/11/blog-post_81.html

34. Μητροπολίτης Αιτωλοακαρνανίας. Βλέπε την παραπομπή 7.

35. †Μητροπολίτης Σύμης. Βλέπε την παραπομπή 5.

36. Διάταξη του άρθρου 2 του “Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου” (ΠΠΠ) της «Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώ-ματα του Ανθρώπου» (ΕΣΔΑ). Και αυτήν την διάταξη της ΕΣΔΑ επικαλούνται οι δύο αποφάσεις του ΣτΕ, 660/2018 και 926/2018 (τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε στην παραπομπή 1): «Εξ άλλου, το άρθρο 2 του Πρώτου Προσθέτου

Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ κατοχυρώνει το δικαίωμα στην εκπαίδευση, ορίζει δε ειδικότερα ότι: “Ουδείς δύναται να στε-ρηθή του δικαιώματος όπως εκπαιδευθή. Πάν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρ-φωσιν και την εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις”».

37. †Μητροπολίτης Σύμης. Βλέπε την παραπομπή 5.

38. Τον ένα λόγο για τον οποίο κατέπεσαν στο Σ.τ.Ε. τα νέα «Θρησκευτικά» τον είδαμε στην παραπομπή 36. Έναν άλλο τον διαβάζουμε την απόφαση 926/2018 του ΣτΕ: «Σύμφωνα με την συνταγματική αρχή της ισότητος (άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος) και τις διατάξεις των άρθρων 9 και 14 της ΕΣΔΑ [«Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου»] και της παρ. 1 του ΠΠΠ αυτής, το Κράτος δεν μπορεί ρυθμίζοντας το περιεχόμενο του μαθήματος των θρησκευτικών, να στερήσει από τους μαθητές που ασπάζονται ορισμένη θρησκεία το δικαίωμα, το οποίο αναγνωρίζει σε μαθητές που ανήκουν σε άλλες θρησκείες, να διδάσκονται αποκλειστικά τα δόγματα της πίστεώς τους (όχι δε και τα δόγματα άλλων θρησκειών)». (Την εν λόγω απόφαση του ΣτΕ μπορείτε να τη βρείτε στην παραπομπή 1).

Εξ άλλου, η απόφαση 660/2018 του ΣτΕ γράφει: «Για ετεροδόξους ή αλλοθρήσκους μαθητές ―ιδίως τους μα-θητές του καθολικού δόγματος ή της εβραϊκής θρησκείας ή της μουσουλμανικής μειονότητος της Δυτικής Θράκης― ο νομοθέτης έχει ρητώς προβλέψει δυνατότητα διδασκαλίας του οικείου δόγματος ή θρησκείας από πρόσωπα

προτεινόμενα από την οικεία θρησκευτική κοινότητα, προκειμένου δε περί της μουσουλμανικής μειονότητος από μουσουλμάνο θρησκευτικό λειτουργό (βλ. άρθρα 19 παρ. 1 του ν. 3379/1955, 85 παρ. 4 του ν. 1566/1985, 55 παρ. 5 του ν. 4386/2016 και 7 παρ. 1 του ν. 694/1977)». (Και αυτή την απόφαση του ΣτΕ μπορείτε να τη δείτε στην παραπο-μπή 1).

Τέλος, ένας τρίτος λόγος για τον οποίο το ΣτΕ ακύρωσε τα νέα «Θρησκευτικά» είναι διότι πλήττουν το άρθρο 16§2 του Συντάγματος, που ορίζει ότι: «Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες». Διαβάζουμε στην απόφαση 660/2018 του ΣτΕ: «από τη διάταξη του άρθρου 16 παρ. 2 του Σ/τος σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παρ.1 και 2 του άρθρου 13 αυτού και με τη διάταξη του άρθρου 2 του ΠΠΠ της ΕΣΔΑ συνάγεται ότι ως “ανάπτυξη” της κατά τα ανωτέρω ορθόδοξης χριστιανι-κής θρησκευτικής συνειδήσεως νοείται η, δια της διδασκαλίας των δογμάτων, ηθικών αξιών και παραδόσεων της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού, εμπέδωση και ενίσχυση της συγκεκριμένης αυτής θρησκευτικής συνει-δήσεως των μαθητών και, ως εκ τούτου, αφορά αποκλειστικώς στους μαθητές, οι οποίοι ανήκοντες στην κατά τα άνω πλειοψηφία του ελληνικού λαού, ασπάζονται το ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα, το κυριότερο δε μέσον, δια του οποίου -εκτός άλλων (προσευχή, εκκλησιασμός)-υπηρετείται ο ανωτέρω συνταγματικός σκοπός είναι η διδασκαλία του μαθή-ματος των θρησκευτικών. Συνεπώς, στις ανωτέρω υπερνομοθετικής ισχύος διατάξεις αντίκεινται ρυθμίσεις νόμων ή κανονιστικών διοικητικών πράξεων, με τις οποίες, μέσω, κυρίως, των προγραμμάτων διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών, για τους αποτελούντες την κατά τα άνω πλειοψηφία του ελληνικού λαού μαθητάς δεν υπηρετείται ο ως άνω συνταγματικός σκοπός, η ανάπτυξη δηλαδή της ορθόδοξης χριστιανικής συνειδήσεως, αλλά επιχειρείται ο κλονισμός ή και η μεταβολή αυτής». Επίσης, δεν πρέπει «να καλλιεργεί αμφιβολίες ως προς τα εν λόγω στοιχεία που συγκροτούν την ορθόδοξη χριστιανική πίστη, ούτε να προκαλεί σύγχυση με τη διδασκαλία άλλων δογμάτων και θρησκειών».

39. Ο προσηλυτισμός είναι ποινικό αδίκημα και είναι αξιόποινη ακόμη και η απόπειρα προσηλυτισμού! Δύο επιστή-μονες του Δικαίου, o επ. Πρόεδρος Εφετών Απόστολος Βλάχος και ο Δρ Συνταγματικού Δικαίου Γεώργιος Κρίππας απο-φάνθηκαν, με γνωμοδοτήσεις τους, ότι διαπράττουν ποινικό αδίκημα οι εκπαιδευτικοί που θα εφαρμόσουν στα σχο-λεία τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το μάθημα των «Θρησκευτικών»! Μάλιστα, το εν λόγω ποινικό αδίκημα είναι ακόμη πιο επιβαρυντικό διότι τελείται στα σχολεία!

(- Γνωμοδότηση Αποστόλου Φ. Βλάχου, Επιτίμου Προέδρου Εφετών, Χαλάνδρι, 26/9/2016 http://thriskeftika.blogspot.gr/2016/09/blog-post_672.html , καθώς και Γνωμοδότηση Γεωργίου Η. Κρίππα, Δρ Συνταγ-ματικού Δικαίου, Αθήνα 12/10/2016 https://thriskeftika.blogspot.gr/2016/10/blog-post_409.html

- Άρθρο 4 του Αναγκαστικού νόμου 1363/38, όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 του α.ν. 1672/39)

40. «Ειδικότερα, σχολική διδασκαλία που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μεταβολή ή την αλλοίωση της θρησκευτι-κής αυτής συνειδήσεως των μαθητών, όπως αυτή διαμορφώνεται στο πλαίσιο της οικογενείας, θα συνιστούσε μορφή ομαδικού προσηλυτισμού ιδιαιτέρως σοβαρή, ως επέμβαση στον ευαίσθητο ψυχικό κόσμο των μαθητών που δεν διαθέτουν την κριτική αντίληψη και ωριμότητα των ενηλίκων κατά παράβαση των παρ. 1 και 2 του άρθρου 13 του Σ/τος». (Τις αποφάσεις του ΣτΕ 660/2018 και 926/2018 μπορείτε να τις βρείτε στην παραπομπή 1).

41. Σε ανακοίνωσή του, το Υπουργείο Παιδείας τονίζει ότι «δεν πρόκειται να ανεχθεί παράνομες ενέργειες που επι-σείουν πειθαρχικές ευθύνες»! (Ανακοίνωση του ΥΠΠΕΘ της 2-10-2018: https://www.minedu.gov.gr/news/37465-02-10-18-yppeth-aparadekti-praktiki-apo-tin-panellinia-enosi-theologon-eis-varos-ton-ekpaideftikon)

42. Βλέπε την ανακοίνωση της Π.Ε.Θ.: «Επιμένει ο Υπουργός Παιδείας στην αλλαξοπιστία των Ελλήνων Ορθοδόξων μαθητών!» στην παραπομπή 5.

43. Βλέπε παραπομπή 42.

Αγαπητοί Ορθόδοξοι γονείς, αυτή η 4σέλιδη σύντομη και περιεκτική επιστολή μας είναι μία κραυγή πόνου και αγωνίας για το πνευματικό «έγκλημα» που συντελείται εις βάρος των παιδιών μας και συνεπώς εναντίον της ίδιας της Ελλάδας, αφού η νέα γενιά είναι το μέλλον της πατρίδας μας.

Διανύουμε τη δεύτερη σχολική χρονιά που διδάσκεται στα δημοτικά, στα γυμνάσια και στα λύκεια το νέο μάθημα των «Θρησκευτικών», το οποίο επέβαλε η εκκλησιομάχος Κυβέρνηση, παρά τις σφοδρές αντιδράσεις των θεολόγων, του Αγίου Όρους και της Εκκλησίας.


Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ: https://drive.google.com/file/d/1Vz_rFHSicph3EyjTW2MoHVeaZIMLlqsw/view

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
    Στο Βυζάντιο δεν υπηρχε ξεχωριστό μάθημα των θρησκευτικων αλλά όλη η ύλη που διδασκόταν στα Σχολεια συνδεόταν με την Ορθόδοξη Θεολογία άμεσα ή έμμεσα και όλοι οι εκπαιδευτικοί ειχαν σχέσι με την Εκκλησία.
    Στην Τουρκοκρατία τους πρώτους αιωνες δίδασκαν μερικοί Μοναχοί ή Ιερεις από το Ψαλτήρι σε λίγα παιδιά, για να αφήσουν αντικαταστάτες στο πόδι τους. Αργότερα, στα Σχολεια ανά την Οθωμανική αυτοκρατορία, η ύλη των μαθημάτων εμπλουτίσθηκε με βιβλία επιστημονικά από την Ευρώπη αλλά και πάλι δεν διδασκόταν η αθεΐα μέσω της επιστήμης.
    Με την δημιουργία του νεοελληνικου κράτους (1830) τα θρησκευτικά είναι ένα από τα μαθήματα που διδάσκονται οι μαθητές, οι Έλληνες είναι ενεργοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί και οι εκπαιδευτικοί είναι και αυτοί μέλη της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
    Ο Θεολόγος δεν κάνει μόνο αυτός θρησκευτικά αλλά και οι άλλες ειδικότητες περνουν ανάλογα μηνύματα. Π.χ. ο Φυσικός μέσω του Σύμπαντος θα πη το «ως εμεγαλύνθη τα έργα σου, Κύριε», ο Μαθηματικός θα πη στους μαθητές «αφου υπάρχει τόση αρμονία, τόσοι νόμοι και αξιώματα, Κάποιος θα τα έφτιαξε όλα αυτά», ο Φιλόλογος θα χρησιμοποιήση παραδείγματα από την Αγία Γραφή για να διδάξη το Συντακτικόν της αρχαίας κλπ. και όλοι μαζί θα συναντηθουν την Κυριακή στην Εκκλησία.
    Τις τελευταιες δεκαετίες, με την άνοδο του βιοτικου επιπέδου, οι Έλληνες απομακρύνθηκαν από την Εκκλησία και οι καθηγητές θρησκευτικων έμειναν μόνοι τους σε ένα εχθρικό περιβάλλον…
    Σήμερα και οι περισσότεροι καθηγητές θρησκευτικων δεν ξέρουν με ακρίβεια την Ορθόδοξη Θεολογία, οπότε θα μπορουσε να γίνη το εξης: η Εκκλησία να στέλνη στα Σχολεια Ιερεις ή λαϊκούς να διδάσκουν το μάθημα ορθόδοξα και παράλληλα να διδάσκεται και θρησκειολογία από τους σημερινούς «θεολόγους» για τους «άθεους» μαθητές.

    Τέλος, ο φυσικός χωρος της κατήχησης, διότι το μάθημα των θρησκευτικων είναι κατήχησι, είναι η Ενορία, το Μοναστήρι, οι Ακολουθίες της Εκκλησίας μας. Είναι δύσκολο σήμερα να χωρέση Ορθόδοξη Κατήχησι στο αθεο-προτεσταντικό-οικουμενιστικό πλαίσιο των Σχολείων μας.https://apologhtika.blogspot.com/search?q=%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9+%CF%84%CE%BF%CF%85+%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82+%CF%84%CF%89%CE%BD+%CE%B8%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .