Οι δηλώσεις του προπονητή του Εργοτέλη Νίκι Παπαβασιλείου ενόψει Ερμή.

Ως γνωστόν ο Εργοτέλης είναι ο αντίπαλος του Ερμής Αμυνταίου στη γ’ φάση του Κυπέλλου Ελλάδας, με τον τεχνικό των Κρητικών, Νίκι Παπαβασιλείου να τονίζει σε δηλώσεις το ότι η ομάδα του θα πρέπει δείξει τη δέουσα σοβαρότητα, ώστε να προκριθεί στους ομίλους.


Επίσης, ο τεχνικός των Ηρακλειωτών υπογράμμισε ότι οι παίκτες του είναι ήδη έτοιμοι εν όψει των επίσημων υποχρεώσεών τους.


«Έχουμε δουλέψει πολύ και είμαστε έτοιμοι για τα παιχνίδια είτε είναι για το Κύπελλο είτε είναι για το πρωτάθλημα. Θα πάμε να παίξουμε σοβαρά για να πάρουμε την πρόκριση, φυσικά σ΄ αυτή την προσπάθεια δεν θα είμαστε μόνοι μας, αφού οι φίλαθλοι μας θα βρεθούν στο Αμύνταιο για να μας βοηθήσουν σ΄ αυτή την προσπάθεια», είπε στην επίσημη σελίδα των «κιτρινόμαυρων» ο 48χρονος προπονητής.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια