Έκκληση για αίμα απευθύνουν οι γιατροί για τη σωτηρία της 16χρονης
κοπέλας που τραυματίστηκε βαρύτατα στο τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε
την Παρασκευή τα ξημερώματα λίγο έξω από την Κοζάνη και είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο τριών νεαρών.Η 16χρονη κοπέλα νοσηλεύεται διασωληνωμένη στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς» στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάστασή της έχει σταθεροποιηθεί, αν και περιμένει εξαιρετικά κρίσιμη. Η νεαρή κοπέλα είναι πολυτραυματίας, και ετκιμάται ότι στο επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν χειρουργικές επεμβάσεις για την αποκατάσταση της υγείας της.
Να σημειωθεί ένας άλλος νεαρός που είχε τραυματιστεί στο ίδιο τροχαίο είναι καλά στην υγεία του και εκτιμάται ότι αύριο θα πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο στο οποίο νοσηλεύεται.
0 Σχόλια
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .