Ο Αη Γιώργης ο Εξόριστος

Είναι η δεύτερη χρονιά που οι Πατελιώτες γιορτάζουμε τον Άη Γιώργη στο καινούριο εκκλησάκι...

Αυτό που στήθηκε[1] με καταγγελίες και περίεργες συνθήκες, μετά το βάρβαρο γκρέμισμα του μεταβυζαντινού ξωκλησιού, που είχαν χτίσει οι πρόγονοί μας. Είναι αυτό που στήθηκε έξω από τα τείχη του πρώην Αη Γιώργη και νυν Μοναστηρίου αυτής της αγίας που τη μάθαμε τα τελευταία χρόνια... Είναι αυτό που δεν θέλουν οι καλόγριες, οι παπάδες και οι δεσποτάδες...
Ο Αη Γιώργης ο Εξόριστος!
Το χρονικό είναι λίγο - πολύ γνωστό: αυτή η καλόγρια που ήθελε να γίνει ηγουμένη - αρχικά του εαυτού της και τώρα νομίζω ότι έχει άλλη μία - βρήκε τον ιερό χώρο του Αη Γιώργη να φτιάξει μοναστήρι. Καλό οικόπεδο, με θέα, μέσα στις αρχαιότητες και κυρίως σε καθαγιασμένο χώρο, αφού εκεί υπήρχε από παλιά το μεταβυζαντινό ξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου.
Του άλλαξε όνομα...
Έχτισε διάφορα οικήματα - δεν ξέρω αν έχουν άδεια ή όχι από την Πολεοδομία, την Ναοδομία, την Αρχαιολογική Υπηρεσία κλπ., αλλά σιγά να μην τη νοιάζει...
Κάποια στιγμή την ενόχλησε το παλιό μεταβυζαντινό ξωκλήσι, έβαλε τους εργάτες[2] να το ξεπατώσουν....
Με τις ευλογίες του Μητροπολίτη, που έσπευσε με ανακοίνωση[3] να δηλώσει ότι επρόκειτο για ναΐδριο που "δὲν εἶχε οὐδεμίαν καλλιτεχνικὴν ἢ ἄλλην τινα ἀξίαν", άρα ξεπατώστε το. Η αντίδραση του κόσμου βέβαια έδειξε ότι είχε κάποια αξία....
Το γκρέμισαν - η καλόγρια με τις ευλογίες του Μητροπολίτη - λες και ήταν ιδιοκτησία τους, λες και το χτίσαν οι παππούδες τους...
Μετά τις φασαρίες ο Μητροπολίτης άφησε το πράγμα να εκτονωθεί και επισκέφθηκε στο χωριό στις 18 Ιανουαρίου, γιορτή του Αγίου Αθανασίου. Χωρίς να ενημερώσει κανέναν, ούτε τον συγχωρεμένο τον παπα-Διονύση.
Κανέναν... υπερβολή! Ενημέρωσε τους "οπαδούς" του μοναστηριού, οι οποίοι περιέργως πήγαν στην εκκλησία του χωριού, αν και δεν το κάνουν ποτέ διότι εκκλησιάζονται στο μοναστήρι!
Τι φοβήθηκε τότε ο Μητροπολίτης; Τους πιστούς της μητροπόλεώς του;
Και σε τελική ανάλυση γιατί κάλεσε τους "άλλους"; Τι ήθελε ο Μητροπολίτης; Υποστηρικτές ενάντια στο ποίμνιό του; Ή μήπως οπαδούς σε περίπτωση αντιδράσεων;
Ότι κι αν ήθελε δεν τον τιμά!
ΟΙ επιλογές και οι πράξεις μας δείχνουν ποιοί είμαστε. Οι πράξεις αυτές δεν τιμούν ούτε το σχήμα που φέρει, ούτε τη θέση που κατέχει!
Παρά τις αντιδράσεις του μοναστηριού, που υποψιάζομαι ότι πάντα έχει τις πλάτες της Ιεράς μας Μητρόπολης, το ξωκλήσι "στήθηκε"! Οι χωριανοί πήγαν την ημέρα του Αγίου Γεωργίου, αλλά ο Μητροπολίτης δεν επέτρεψε στον παπά του χωριού να λειτουργήσει στο καινούριο ξωκλήσι... Παγωμάρα και απογοήτευση... και λίγη οργή!
Στο μεταξύ ο παπάς του χωριού συγχωρέθηκε και δεν έχουμε παπά! Η Μητρόπολη προφανώς δεν έχει καταφέρει να τοποθετήσει παπά σε ένα χωριό που έχει πάνω από 1.000 κατοίκους! Αδυναμία, ανικανότητα ή εκδίκηση; Άγνωστοι αι βουλαί...
Για το μοναστήρι, βέβαια, πάντα έβρισκαν και βρίσκουν ιερείς... Τυχαίο;
Φυσικά, και φέτος δεν υπήρχε παπάς να διαβάσει μια ευχή στο ξωκλήσι του Αη Γιώργη του Εξόριστου! Οι κάτοικοι έψαλαν μόνοι τους... λες και βρισκόμαστε σε καιρούς που διώκεται η θρησκεία μας!
Αυτό είναι μάλλον εκδικητικότητα, προφανώς καλά κρυμμένη πίσω από τους τύπους!
Γιατί; Δεν ξέρω! Προφανώς διότι κάποιοι αψήφησαν το αλάθητο και την απόλυτη εξουσία να γκρεμίζει και να χτίζει...
Όμως το κυρίαρχο ερώτημα για τον πιστό κόσμο είναι αν έχουμε την πνευματική ηγεσία που μας πρέπει...
Όλοι είμαστε σίγουροι ότι στον Αη Γιώργη δεν υπήρχε ποτέ μοναστήρι και το "ναΐδριο" ήταν αφιερωμένο στη μνήμη του Αγίου Γεωργίου ΜΟΝΟ. Επίσης, το "ναΐδριο" ήταν πετρόχτιστο, όπως όλα σχεδόν τα βυζαντινά και μεταβυζαντινά μνημεία. Η πέτρα είναι το καλύτερο παραδοσιακό δομικό υλικό και σε καμία περίπτωση δεν είναι "σαθρό".
Είναι δυνατόν η επίσημη Εκκλησία να λέει τρία ψέματα σε μία μόλις ανακοίνωση;



Σκέφτομαι έναν άνθρωπο που τον άκουσα να μιλάει στην κηδεία του παπά μας και όχι μόνο δεν κατάφερε να συγκλονίσει κανέναν σε μία τέτοια τραγική στιγμή, αλλά όλοι ψάχναμε να βρούμε ειρμό στη σκέψη του και κοιταζόμασταν μεταξύ μας, αρνητικά εντυπωσιασμένοι από την απλοϊκότητα της σκέψης και του λόγου του.... Απογοήτευση!
Συγκρίνω αυτό τον άνθρωπο με τους γύρω μας: τον Ιωήλ της Έδεσσας, έναν λόγιο ιεράρχη με πλούσιο συγγραφικό έργο, τον Παύλο της Σιάτιστας έναν προοδευτικό ιεράρχη με λόγο που συγκλονίζει και δείχνει την αγάπη του για τον Άνθρωπο, τον Σεραφείμ της Καστοριάς, έναν άξιο ιεράρχη που απευθύνεται σε όλο τον κόσμο.... Ιεράρχες με πνευματικό ανάστημα. Κι εμείς... Απογοήτευση!
Μοιραία, κάνω σκέψεις για την πνευματικότητα που πρέπει να αποπνέει ένας ιεράρχης για να εμπνεύσει τους πιστούς....
Δεν έχει τίποτα το πνευματικό να γκρεμίζεις εκκλησίες!
Δεν έχει τίποτα το πνευματικό να μεταφέρεις "οπαδούς"  φοβούμενος αντιδράσεις και να πηγαίνεις κρυφά σε μία ενορία της Μητροπόλεως σου για να αιφνιδιάσεις τους πιστούς, το ποίμνιό σου!
Δεν έχει τίποτα το πνευματικό να τιμωρείς τους πιστούς γιατί τόλμησαν να αμφισβητήσουν το γκρέμισμα της εκκλησίας που έγινε με τις ευλογίες σου και να μην στέλνεις παπά να διαβάσει μια ευχή!
Αυτές είναι πράξεις που αρμόζουν σε ανθρώπους με πολύ χαμηλό πνευματικό ανάστημα και... κακούς συμβούλους!
Είναι πράξεις που χαρακτηρίζουν ανάξιους πνευματικούς ηγέτες!
Είναι πράξεις που κάνουν ανεπανόρθωτη ζημία στο Σώμα της Εκκλησίας, διότι η εκκλησία δεν είναι "εμείς" και "αυτοί". Η Εκκλησία είναι (πρέπει να είναι) μία! Η Εκκλησία (πρέπει να) ενώνει και όχι να διχάζει!
Τι να σκεφτεί κανείς... Απογοήτευση!
Χρόνια Πολλά στον Αη Γιώργη τον Εξόριστο! Εύχομαι να μην κάνει επέκταση το μοναστήρι και τον ξεπατώσουν κι αυτόν!
Καλή φώτιση σε όλους και κυρίως στην πνευματική ηγεσία, που της εύχομαι να γίνει "πνευματική" και όχι μόνο "ηγεσία".

Γιώργος Μπλάγας
Αυτοεξόριστος από την Ιερά Μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας!


[1] Λέω "στήθηκε" και όχι "χτίστηκε" διότι πρόκειται για προκάτ κατασκευή! Μην πάει ο νους σας στην επιλογή αυτή λόγω οικονομίας... Το καινούριο ξωκλήσι "στήθηκε" και δεν "χτίστηκε" διότι ΔΕΝ το ήθελε η επίσημη εκκλησία, που το πολέμησε άγρια. Ενδεικτικό είναι ότι η καλόγρια έκανε συνεχώς καταγγελίες επικαλούμενη την πολεοδομία και τους πολεοδομικούς κανόνες και έστελνε συνεχώς την Αστυνομία για να πιάσει τους "εγκληματίες" που ήθελαν να χτίσουν ξωκλήσι!
Αυτή που γκρέμισε - με τις ευλογίες του Μητροπολίτη - το μεταβυζαντινό ξωκλήσι χωρία καμία άδεια από καμία Αρχή, επικαλείτο τους πολεοδομικούς κανόνες!
Θράσος απύθμενο!!!

[2] Αυτοί οι φουκαράδες πήγαν να βγάλουν μεροκάματο και σίγουρα βλέπουν στον ύπνο τους τον Αη Γιώργη λυπημένο. Με αυτούς είναι λυπημένος, με την καλόγρια και τον Μητροπολίτη είναι οργισμένος!

[3] Σε αυτή την ανακοίνωση αναφέρονται επίσης:
α) το "ναΐδριο" ήταν χρισμένο με σαθρά υλικά και χωματολάσπη,
β) στο χώρο του Αη Γιώργη σύμφωνα με την τοπική παράδοση προϋπήρχε μονή και
γ) το "ναΐδριο" ήταν αφιερωμένο στη μνήμη των Αγίων Γεωργίου, Παντελεήμονος και της μητρός αυτού Αγίας Ευβούλης.
Όλοι είμαστε σίγουροι ότι στον Αη Γιώργη δεν υπήρχε ποτέ μοναστήρι και το "ναΐδριο" ήταν αφιερωμένο στη μνήμη του Αγίου Γεωργίου ΜΟΝΟ. Επίσης, το "ναΐδριο" ήταν πετρόχτιστο, όπως όλα σχεδόν τα βυζαντινά και μεταβυζαντινά μνημεία. Η πέτρα είναι το καλύτερο παραδοσιακό δομικό υλικό και σε καμία περίπτωση δεν είναι "σαθρό".
Είναι δυνατόν η επίσημη Εκκλησία να λέει τρία ψέματα σε μία μόλις ανακοίνωση;



Δημοσίευση σχολίου

29 Σχόλια

  1. ....για αυτο ακριβως να μην ειμαστε ευκολόπιστοι και καλοβουλοι την επομενη φορα. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΧΆΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΤΑ ΑΜΠΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργο ξέχασες να αναφερθείς στη σημαντική συμβολή του "συγχωριανού" μας στην κατεδάφιση του σαθρού ναιδρίου, καθώς και στην άψογη συνεργασία του με τις αστυνομικές αρχές για την ταυτοποίηση των στοιχειων κάποιων ταραξιών με την πατροπαράδοτη μέθοδο της κουκούλας - δακτύλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγάλα ψέματα το χωριό εχει ιερέα και είνε συνεχώς στην υπηρεσία του κόσμου μαζί με τον κόσμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω οτι ήρθε η ώρα να αφαιρεθεί το Άγιος και να μείνει σκέτος Παντελεήμονας, οπως έγινε με τους Αναργύρους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είναι μόνο Θεόκλητος αγράμματος αλλα και οι συγχωριανοί μας. Η κεφαλή του χωριού μαζί με 2-3 άλλους τραμπούκους ξεσήκωσαν τους άμυαλους παππούδες μας και κάποιους αγαθούς νέους και τους έβαλε να κανουν επεισόδια στο μοναστήρι για να φανούν εκείνοι και τωρα τους πήρε η μπάλα όλους, τώρα ας έρθουν να πληρώσουν δικηγόρους και ψυχική οδύνη , έχετε να φάτε μαύρο στις εκλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κεφαλή του χωριού και οι αγαθοι νεοι είναι πολυ ενταξει, έχουν στο σώβρακο γενετικους αδένες "ειδικου βαρους" και δεν φορανε "στρινγκάκια".

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια χριστιανε/η που λες τους παππουδες σου αμυαλους και τα παιδια του χωριου σου αγαθα. Το μαυρο το εχεις εσυ στην ψυχή σου και την ψηφο σου τοποθετησε την οπου νομιζεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και θελετε να αυτοαποκαλειστε"προοδευτικοι"δυστυχως με την

    χρονια οπισθοδρομικη νοοτροπια που σας διακατεχει αφησατε το χωριο αιωνες πισω ασχολουμενοι με ρηχα και ανευ ουσιας θεματα για να αποπροσανατολισετε τους συγχωριανους και δεν φανει η ανεπαρκεια σας. Απο διαμαντι του νομου καταντησατε ουραγο το χωριο. Λυσατε ολα τα θεματα και σαν ειδημονες θα λυσετε και τα θεματα της εκκλησιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαστε πολυ περιεργοι να μαθουμε εμεις οι οπισθοδρομικοι αν εισαι μεσα απο το Λονδινο και τελειοφοιτος της Οξφορδης, ή απλα ριχνεις λασπη γιατι δεν μπορεις να δικαιολογησεις το εγκλημα. Εκτος και αν εισαι πατελιώτης επαναστατης του καναπέ, οποτε ή ασχολησου με τα κοινα να λυσεις τα θεματα του χωριου ή συνέχισε να βγαζεις τα κομπλεξ σου στα μπλογκς αν αυτο βοηθα την ψυχοθεραπεια σου...

      ΥΓ. Τα θεματα της εκκλησίας τα λυνουν οι πιστοι, ειτε ειναι μορφωμενοι, ειτε αγραμματοι, γιατι αυτοι αποτελουν την Εκκλησία.

      Διαγραφή
    2. Τα θεματα του χωριου έχει αναλάβει να τα λύσει ο καλλικρατικος Δήμος Βεγόρας (Αμυνταίου), ειδικα τωρα που ανακαλυψαν την ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ...
      "Οι αυθεντικοι και μοναδικοι θαλασσόλυκοι της στεπας"

      Διαγραφή
  8. Ολα ξεκίνησαν από κάπου!!ένα έχω να πω!ότι κοιτάμε το δέντρο και δεν βλέπουμε το δάσος!!ο Χριστός είπε στον σταυρό επάνω"πάτερα συγχώρεσέ τους δεν ξέρουν τι κάνουν"πήγε και ταπεινώθηκε γιατί μας αγαπούσε.Μηπως ξεχάσαμε την έννοια της ταπείνωσης,της κρίσης,της αγάπης και ότι υπάρχει ο διάβολος που παντα μας βάζει πειρασμούς;μήπως πρέπει να συγχωρέσουμε αλλήλους και να ζητήσουμε συγχώρεση από τον συνάνθρωπό μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε ρε Αυγουστίνος που σας χρειάζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΥΑΛΟ ΕΧΕΙΣ ΠΟΔΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μας το εξηγήσετε καλύτερα καλύτερα, για να ξερουμε ποιον "δεν" θα ψηφίσουμε

      Διαγραφή
    2. Για το θεμα μουγκα. Μονο απειλες και χαρακτηρισμους...

      Διαγραφή
  11. κάνενας απ αυτούς δεν εκφράζουν το χωριό, τωρα ξεκινά ο πόλεμος, ας παρουν θέσεις μάχης γιατι δεν θα μείνει τίποτα όρθιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
    Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .
    Πώς δημοσιεύσατε αυτό το υβριστικό κείμενο "Ανάποδοι";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αληθεύει οτι σκέπτονται πλέον στην Μητρόπολη, να αφαιρέσουν το Άγιος και να μείνει μόνο Παντελεήμονας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδω γκρεμιζουν εκκλησιες, στο ονομα θα σταματήσουν

      Διαγραφή
    2. Το χωριο αποφασισε να διωξει το Παντελεημονας και να ονοναζεται Αγιος Αγιος...

      Διαγραφή
  14. Έφτασαν ντυμένοι «φίλοι»
    αμέτρητες φορές οι εχθροί μου
    τα παμπάλαια δώρα προσφέροντας.
    Και τα δώρα τους άλλα δεν ήτανε
    παρά μόνο σίδερο και φωτιά.
    Στ’ ανοιχτά που καρτέραγαν δάχτυλα
    μόνο όπλα και σίδερο και φωτιά.
    Μόνο όπλα και σίδερο και φωτιά.

    (Άξιον Εστί) - Οδυσσέας Ελύτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την επόμενη φορά να βάλετε και μια ταμπέλα"Ταβέρνα ο Α'η Γιώργης"σα δε ντρέπεστε!Τάχα για το εκκλησάκι σας πείραξε όχι για το έθιμο!τα αλλα τα έθιμα;τα καρναβάλια που γινόταν τα Θεοφάνια;οι ταπούζες κάθε 23 Δεκεμβρίου;για αυτά κουβέντα έτσι;μόνο κάθε χρόνο στην εορτή του Αγίου Γεωργίου πως θα φάτε τα αρνιά και τα κατσίκια!!αν θέλετε να κάνετε το έθιμο να το κάνετε σωστά!όπως κάθε κράτος στον κόσμο λειτουργεί σύμφωνα με τους νόμους του και σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο,έτσι γίνετε και με την εκκλησία ανά τον κόσμο!η εκκλησία έχει τους δικούς της νόμους βγαλμένους από τις ζωές τον αγιων,τις προφητείες και την ζωή του Χριστού και την διδασκαλία του!είτε σας αρέσει είτε όχι το εκκλησάκι κατεδαφιστικέ με την ευχή του Δεσπότη γιατί έτσι ορίζει ο νόμος της εκκλησίας!!και δεν ήταν μεταβυζαντινό,χτιστικε στις αρχές του 1900!σε διαφορετική περίπτωση θα κηρυσσόταν διατηρητέο,αλλα τόσο τους κόβει αυτούς που σας έβαλαν να ξεσηκωθείτε!άμα δεν το θέλαν το μοναστήρι να μην υπέγραφαν την παραχώρηση στην εκκλησία!τώρα τι;είναι στην ιδιοκτησία της εκκλησίας και το κάνει ότι θέλει λειτουργώντας πάντα σύμφωνα με τους νόμους της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εορτή των Θεοφανίων περικλείει άλλωστε και πολλές εκδηλώσεις που αποτελούν διαιώνιση αρχαίων εθίμων. Ο Αγιασμός στη χώρα μας έχει και την έννοια του καθαρμού, του εξαγνισμού των ανθρώπων, καθώς και της απαλλαγής του από την επήρεια των δαιμονίων. Η τελευταία αυτή έννοια δεν είναι αυστηρά χριστιανική, αλλά έχει τις ρίζες της στην αρχαία λατρεία.
      Οι κάτοικοι μεταμφιέζονται και φορούν απαραιτήτως μάσκες που έχουν συμβολικό χαρακτήρα, αφού η όψη τους είναι τρομακτική και αποσκοπούν στο να ξορκίσουν το κακό από την πόλη. Οι μασκαράδες έχουν τη συνήθεια να ζητιανεύουν από τον κόσμο την ανταμοιβή τους, επειδή διώχνουν τα κακά πνεύματα.
      Τα ιδια εθιμα υπαρχουν ακομα και σε Ελβετια Aυστρια μεχρι Σερβια, Ρουμανια Βουλγαρια.

      Διαγραφή
    2. Και εγω μικρο παιδι ειχα την τυχη να ζησω αυτο το εθιμο, χτυπούσε τις πορτες με τις ταπούζες και για λιγες δεκαρες, μας επιτρέπουν να διώξουμε τους καλικάντζαρους με τα αναλογα διονυσιακα λογια......
      τα οποία για να μην μας κόψουν το σχολειο δεν τα αναφερουμε.


      Διαγραφή
    3. Ταπουζες, διεθνες δικαιο... πολλα λογια για να πεις πολυ απλά "ειτε σας αρεσει ειτε οχι το εκκλησακι γκρεμιστηκε". ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ. Και η ευχη-αποφαση του μητροπολιτη δεν είναι αλανθαστη.
      Τωρα για το αν ειναι μεταβυζαντινο ή διατηρητεο ρωτησε τους Δικους σου να σου πουν για την αποψη της αρχαιολογιας.

      Διαγραφή
  16. Δεν έχει παπά ο Άγιος Παντελεήμονας κ. Μπλάγα; Μόνος σας είσαστε στο ψαλτήρι τη Μ. Παρασκευή; Δεν είμαστε ακέφαλοι και αν ζούσατε εδώ θα το γνωρίζατε. Δεν ήρθε ο παπάς στο εκκλησάκι και σας "κατάπιε" το μένος σας; Δε γνωρίζετε ότι κανένας παπάς δεν μπορεί να πάει σε εκκλησία που δεν έχουν γίνει Θυρανοίξια;
    Το μοναστήρι είναι ευλογία και κόσμημα για το χωριό. Ναι, το όνομά του είναι Άγιος Παντελεήμονας και της μητρός του Αγίας Εούλης. (Άγιος Παντελεήμονας δε λέγεται το χωριό μας;) Ο Ναός, όμως, είναι και θα είναι εσαεί του Αγίου Γεωργίου. Αποκαλείτε τον Άγιο Γεώργιο: Εξόριστο, Λυπημένο, Οργισμένο. Γνωρίζετε τα συναισθήματα του Αγίου; Να το προσέξετε αυτό κ. Μπλάγα.
    Ο Μητροπολίτης μας έρχεται κάθε χρόνο στη γιορτή του Αγίου Αθανασίου και δε χρειάζεται οπαδούς. Όλοι πάμε στην εκκλησία ανήμερα του Αγίου Αθανασίου. Πώς βγάλατε αυτά τα συμπεράσματα και πώς θέλατε να σας μεταφερθεί ο λόγος του, όταν όλοι μιλούσαν και κανείς δεν άκουγε; Γνωρίζετε προσωπικά τον Μητροπολίτη και έχετε το δικαίωμα του κρίνειν και κατακρίνειν;
    Δε συνάδει η μόρφωσή σας με το υβριστικό αυτό κείμενο, εκτός και αν είναι το δοκούν (κατά την κρίση σας) για τη διάλυση ενός χωριού. Πώς μπορείτε, ενώ δε μένετε εδώ, να έχετε άποψη; Πώς είστε σίγουρος ότι σας μεταφέρουν σωστά τα συμβάντα;
    Εύχομαι να μας λυπηθεί ο Θεός κ. Μπλάγα και να προστατεύει το χωριό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α) Η μητερα του αγ. Παντελεημονα δεν λεγετε Εουλη (να το προσεξετε αυτο...) β) εσεις γνωριζετε τα συναισθηματα του αγιου Γεωργιου; γ) Γνωριζετε επισης πως ο κ. Μπλάγας δεν γνωριζει τον Σεβασμιοτατο; δ) Εσεις εχετε το δικαιωμα του κρινειν και κατακρινειν οταν αναφερετε πως τα λεγομενα δεν συναδουν με τη μορφωση του, ενω ο γραφων οχι; ε) θυμαστε πριν τη δημιουργια του μοναστηριου καποιο προβλημα ή διαμαχη στην ενορια. Απο ποτε αρχισε ο διχασμος; Μηπως καποιο αλλοι επιδίωξαν την διαλυση που αναφερατε; στ) και τα χειροτερα ψεμματα να εγραφε ο κ. Μπλαγας γραφει επωνυμα τη γνωμη του. Οταν απευθυνεστε ευθεως και κατηγορείτε ενα άτομο ονομαστικα, γραψτε και το ονομά σας.

      Διαγραφή
  17. Eννοείς να μας λυπηθεί ο "θεος-δωριδης", πραγμα που ειναι απιθανο.
    Οι οπαδοι του σπρωξανε την υποθεση με το μοναστηρι.
    Αυτοι γκρεμισαν "ιδιόχειρα" το εκκλησάκι. "Γιατι δεν βαλατε ρε παιδια έναν αλβανο να κανει αυτη την βρωμικη δουλεια."
    Τωρα προωθούν το "αρδευτικο της βεγοριτιδας".
    Οι εχθροι της λιμνης ειναι "πηγη κακου" για το χωριο.
    ΓΙΑΤΙ Η ΛΙΜΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .