Σύμφωνα με την έρευνα, τo 85% δήλωσε
ότι πραγματοποίησε αγορές για τις ημέρες των Χριστουγέννων, ενώ το 15% δήλωσε
ότι δεν αγόρασε προϊόντα. Οι κυριότεροι λόγοι που δεν αγόρασαν κάποιοι προϊόντα
ήταν η έλλειψη χρημάτων (43%), η έλλειψη χρόνου (23%), το ότι δεν υπήρχε ανάγκη
(20%) και η πολυκοσμία στα καταστήματα (7%).
To 76% των ερωτηθέντων απάντησε ότι
δαπάνησε μέχρι 200 ευρώ, το 20% από 201 έως 500 ευρώ και το υπόλοιπο 4% ξόδεψε
περισσότερα από 501 ευρώ εν όψει των Χριστουγέννων. Για την Πρωτοχρονιά το 73%
του δείγματος δήλωσε ότι θα έκανε αγορές προϊόντων, αλλά η συντριπτική
πλειονότητα -ποσοστό 92%- δαπανώντας λιγότερα από 200 Ευρώ.
Από την ερώτηση σε ποιες κατηγορίες
προϊόντων/υπηρεσιών δαπανήθηκαν τα χρήματα βγαίνει το συμπέρασμα ότι
αγοράστηκαν κυρίως τρόφιμα και είδη ρουχισμού. Συγκεκριμένα, για την αγορά
τροφίμων το 54% ξόδεψε το 15%-30% των χρημάτων του, ενώ το 37% δαπάνησε το 15%
των χρημάτων του για αγορά οικιακών συσκευών.
Το 38% απάντησε ότι διέθεσε λιγότερο
από το 15% των χρημάτων του για ένα ταξίδι, ενώ το 11% ξόδεψε το 30% των
χρημάτων του γι’ αυτό το σκοπό. Για την αγορά ειδών ένδυσης και υπόδησης το 25%
του δείγματος διέθεσε λιγότερο από το 15% των χρημάτων του, ένα το 40% των
ερωτηθέντων δαπάνησε το 30%-60% των χρημάτων του γι’ αυτό το σκοπό.
Σε ό,τι αφορά την αγορά προϊόντων
τεχνολογίας, το 28% του δείγματος διέθεσε λιγότερο από το 15% των χρημάτων του
σε τέτοιου είδους προϊόντα, ενώ το 13% ξόδεψε το 30% των χρημάτων του.
Επιπλέον, το 16% του δείγματος ξόδεψε
το 30% των χρημάτων του σε κοσμήματα και αξεσουάρ, ενώ υπάρχει και ένα ποσοστό
10% που δαπάνησε για κοσμήματα και αξεσουάρ το 45% των χρημάτων του.
Το 11% αγόρασε παιχνίδια και ξόδεψε το
30% των χρημάτων του, ενώ ποσοστό 33% ξόδεψε λιγότερο από το 15% των χρημάτων
του γι’ αυτό το σκοπό.
Τέλος, το 3% διέθεσε το 30% των
χρημάτων του για την αγορά επίπλων, τo 5% έδωσε το 30% των χρημάτων του για την
αγορά βιβλίων και ένα 26% ξόδεψε το 30% των χρημάτων του για διασκέδαση.
Το 24% του δείγματος πραγματοποίησε
ένα ταξίδι κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων. Το 90% από αυτούς
ταξίδεψαν εντός Ελλάδας και το 10% στο εξωτερικό. Η μέση διάρκεια των ταξιδιών
ήταν 7 ημέρες. Για τη διαμονή τους, από αυτούς που ταξίδεψαν το 54% επέλεξε
σπίτι της οικογένειάς του, το 14% προτίμησε τη φιλοξενία των φίλων και το 24%
έμεινε σε ξενοδοχείο.
0 Σχόλια
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .