Έκτακτη σύσκεψη με κεντρικό θέμα την αιφνίδια υποβίβαση
στη Β’ ζώνη εντοπιότητας των δημοτών των τοπικών κοινοτήτων Αχλάδας, Σκοπού και
Αναργύρων μετά την ανακοίνωση για την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού σε
λιγνιτωρυχεία της ΔΕΗ πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 7 Ιουνίου στα γραφεία της Π.Ε.
Φλώρινας.
Στη σύσκεψη
παραβρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης
Π.Ε. Φλώρινας κ. Στέφανος Μπίρος, η Αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας, Περιβάλλοντος
και Μεταφορών κ. Ελισσάβετ Παναγιωτίδου, ο βουλευτής Φλώρινας της Ν.Δ. κ.
Γιάννης Αντωνιάδης, οι πρόεδροι των Τοπικών Κοινοτήτων Αναργύρων, Αχλάδας και
Σκοπού και οι πρόεδροι πληττομένων Τ.Κ. Αχλάδας και Αναργύρων. Ο βουλευτής
Φλώρινας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Κώστας Σέλτσας δεν μπόρεσε να παραβρεθεί λόγω
κοινοβουλευτικών υποχρεώσεων, εξέφρασε ωστόσο τη σύμφωνη γνώμη του ως προς τα
αιτήματα στα οποία κατέληξε η συγκεκριμένη σύσκεψη.
Κατόπιν συζήτησης προέκυψε ομόφωνα η έντονη
αντίδραση στην αλλαγή της διαβάθμισης της εντοπιότητας των δημοτών των ανωτέρω
πληττόμενων οικισμών ενώ απεστάλη έγγραφο προς τον Υπουργό Παραγωγικής
Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Πάνο Σκουρλέτη, τον πρόεδρο της
ΔΕΗ κ. Εμμανουήλ Παναγιωτάκη, τη Διευθύντρια της Γενικής Διεύθυνσης Ορυχείων κ.
Όλγα Κουρίδου και τον Διευθυντή της Διεύθυνσης Εκμετάλλευσης ΛΚΔΜ κ. Στέφανο
Παλαβό, με το οποίο ζητείται η άμεση διακοπή της διαγωνιστικής διαδικασίας, η
ένταξη στην Α’ ζώνη εντοπιότητας των παραπάνω τοπικών κοινοτήτων της Π.Ε.
Φλώρινας και η νέα προκήρυξη του διαγωνισμού σύμφωνα με την παραπάνω διόρθωση.
1 Σχόλια
Σοστη αποφαση,λαθος αντιδραση,ειναι νομος του κρατους,οι Αναργυροι ειναι 2η ζωνη οπως και Αχλαδα,η μεν πρωτη περπτωση δεν εχει βγει προεδ,διαταγμα για μετεγκατασταση,αρα 2ζωνη και η Αχλαδα δεν εχει δημοσιο ορυχειο υπο εξωρυξη,παρανομως ως τωρα ηταν β ζωνη,νομμος του 2010 αν ενθυμουμαι
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .