Παραιτήθηκε και επίσημα, από τα έδρανα της Αντιπολίτευσης του Δήμου Αμυνταίου ο Μάκης Ιωσηφίδης….

 Σήμερα, στο Δημοτικό Συμβούλιο Αμυνταίου, ο Μάκης Ιωσηφίδης, ανακοίνωσε την παραίτηση του και από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου, χωρίς να αναφερθεί στους λόγους της παραίτησής του, τονίζοντας όμως πως δεν αποχωρεί από την περιοχή, προσφέροντας στον τόπο από την θέση του επιχειρηματία…..
Ευχαρίστησε τους Δημοτικούς Υπαλλήλους και τους Δημοτικούς Συμβούλους, ζητώντας παράλληλα συγνώμη σε όσους στενοχώρησε.

Από την πλευρά τους, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Κώστας Μωυσιάδης και ο Δήμαρχος Αμυνταίου, Κώστας Θεοδωρίδης, αποχαιρέτησαν τον Μάκη Ιωσηφίδη και  ευχήθηκαν στον νέο Εκπρόσωπο της μειοψηφίας Νίκο Παπαχρήστου καλή συνεργασία.

Δείτε το βίντεο: