«Ταράζουμε τα νερά... οικολογικές αναζητήσεις στη Βεγορίτιδα»

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και η Σχολική Σύμβουλος της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π.Ε. Φλώρινας, κα Στέλλα Κασίδου, σε συνεργασία με την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας διοργανώνουν βιωματική δράση με θέμα:
«Ταράζουμε τα νερά… οικολογικές αναζητήσεις στη Βεγορίτιδα»,

την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015, από τις 9:00΄ π.μ. έως τις 13:00΄ μ.μ., στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα, για τους μαθητές των Στ΄ τάξεων της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας.

Πρόγραμμα

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

9:00΄ - 9:15΄

Προσέλευση

9:15΄ - 9:30΄

Χαιρετισμοί

9:30΄ - 12:00΄

Εργαστήρια  Ενεργητικής Μάθησης και Δημιουργικής  Έκφρασης:

• Τα παιδία παίζει, από τους μαθητές της Στ΄ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Μαρία Πολύζου)

• Κύκλος είναι και γυρίζει και μορφή άλλη χαρίζει, από τους μαθητές των Γ΄ και Στ΄ τάξεων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αμυνταίου (υπ. εκπ/κός: Γιάννης Καραβασίλογλου)

• Ανακυκλώνω – ανακυκλώνω και τον κόσμο ανανεώνω, από τους μαθητές των Ε΄ και Στ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Αετού (υπ. εκπ/κός: Σόνια Κεσίδου)

• Τα παιχνίδια του παππού και της γιαγιάς, από τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Βαρικού (υπ. εκπ/κοί: Ευρύκλεια Σταματιάδου, Παναγιώτα Γαϊγάνη, Αθανάσιος Μάινος & Ρεβέκκα Τασοπούλου)

• Ανα(κύκλο)δημιουργίες, από τους μαθητές των Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Βεγόρας (υπ. εκπ/κοί: Γιάννης Μεκάσης & Ευαγγελία Σερμπίνη)

• Το ψωμί… ψωμάκι,  από τους μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ξινού Νερού (υπ. εκπ/κός: Θεοδώρα Καλαπούτη)

• Μην ξεζουμίζετε τη φύση, από τους μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Φιλώτα (υπ. εκπ/κοί: Στέφανος Καραϊσκάκης, Ολυμπία Παπαθανασίου & Μαρία Πετσίβα)

• Όταν η φύση δημιουργεί, (Παιδαγωγική Ομάδα του Κ.Π.Ε., Δ. Μελίτης)

3ο Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών

  Οι δράσεις στα Δημοτικά Σχολεία της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας (σε συνεργασία με την Άννα Σπύρτου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ)

• Κατασκευή: Μοντέλο ατμομηχανής τρένου, από τους μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Παντελεήμονα (υπ. εκπ/κός: Χριστιάνα Παπαδοπούλου, φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

• Κατασκευή: Οι Αστρονόμοι του Αγίου Παντελεήμονα, από τους μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Παντελεήμονα (υπ. εκπ/κός: Ελένη Δαγρέ, φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

• Ταξίδι στο διάστημα, από τους μαθητές των Γ΄ και Δ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Βαρικού (υπ. εκπ/κός: Ευρύκλεια Σταματιάδου)

• Μικροί αστροφυσικοί, από τους μαθητές της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Βαρικού (υπ. εκπ/κός: Κατερίνα Γκουντελίτσα, φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

• Μικροί επιστήμονες, από τους μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Βαρικού (υπ. εκπ/κός: Ελευθερία Δρογγίτη, φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ.)

12:00΄ - 12:45΄

  Παρουσίαση θεατρικού δρώμενου: «Ο μύθος της Βεγορίτιδας» - Τμήμα του project: Βεγορίτιδα – Παλιός, από μαθητές των Ε΄ και Στ΄ τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Παντελεήμονα (επιμέλεια: Ελένη Κεσίσογλου, εικαστικός).

  13:00΄

Αναχώρηση

  Έκθεση εκπαιδευτικού υλικού προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων Δημοτικών Σχολείων της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας.


Συνδιοργάνωση:

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας

Σχολική Σύμβουλος 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π. Ε. Φλώρινας

Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας

Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας

Δήμος Αμυνταίου

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Αγίου Παντελεήμονα

Πολιτιστικός Σύλλογος Αγίου Παντελεήμονα
ΚΠΕ Μελίτης  

Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. Θα ‘ταν μεγάλο λάθος αν κάποιος πίστευε, ότι οι υγρότοποι είναι μόνον καταφύγιο πουλιών. Στην ουσία είναι ένα πραγματικό Εργαστήρι της Φύσης, από τα πιο πολύπλοκα.
    Ο υγρότοπος έχει δύο τεράστια φυσικά φίλτρα : τους καλαμιώνες, που στα επιφανειακά νερά κατακρατούν τα ξένα σωματίδια και τα πετρώματα, που καθαρίζουν το νερό πριν φτάσει στους υπόγειους υδροφόρους ορίζοντες.

    Ύδρευση και άρδευση: Ο υγρότοπος είναι μια τεράστια αποθήκη νερού. Συλλέγει το επιφανειακό νερό και εμπλουτίζει τα υπόγεια υδροφόρα στρώματα της γης. Είναι λοιπόν η πιο σημαντική πηγή για πόσιμο και για αρδευτικό νερό.

    http://www.elliniko-panorama.gr/issues.php?issueId=45

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειπαν οι δασκαλοι στα παιδια οτι καποιοι προσπαθουν η λιμνη να γινει μια..γουρνα...και τους στηριζουν σ αυτο τους το εγκλημα και πολιτικοι τοπικοι?? Τα παιδια πρεπει απο μικρα να μαθαινουν σε τι κοσμο θα ζησουν..Αυτος ειναι ο ρολος της παιδειας...κι οχι τα ..τρα-λα-λα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δουλεια του δασκαλου ειναι να ανοιγει ματια και οχι να κλεινει ματια.
    Πολυ καλα εκαναν. Μπραβο στους δασκάλους που σταθηκαν στο υψος στο ύψος των περιστάσεων.
    Τι περιμεναν να αδειάσουν την λιμνη και να τους δώσει ο κόσμος και ευχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τι θέλατε να πουν οι δάσκαλοι:
    Oτι οι αγαπημενοι μας σε ολους τσιφλικαδες και οι δαφνοστόλιστοί πολιτικοί τοπικοί άρχοντες; με απαράμιλη αγαθοεργία, αγωνιζονται μερα νυχτα για την σωτηρια της βεγοριτιδας, ενω ολοι οι αλλοι θελουν την καταστροφη της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .