Έντονος προβληματισμός υπάρχει από την πλευρά των Βέργου- Ηλιάδη για το αν θα συνεχίσουν να ηγούνται της προσπάθειας που ξεκίνησαν ,στο τιμόνι της ομάδος.
Η αδιαφορία του κόσμου να στηρίξει την ομάδα στους αγώνες αφενός και η παράξενη συμπεριφορά ανθρώπων της διοίκησης και της  ομάδος αφετέρου, έχουν φθάσει σε σημείο οι δύο άνδρες να σκέφτονται πολύ σοβαρά να
αποσυρθούν από το διοικητικό σχήμα και να μείνει πλέον μετέωρος ο σύλλογος. Προφανώς ,το όνομα Βέργος, ενόχλησε και ήταν πολυτέλεια για την ομάδα της Θύελλας. Ελπίζουμε ότι το διαφαινόμενο διαζύγιο δε θα έχει αρνητική επίπτωση στην πορεία της ομάδος.