Στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο, ο Δήμαρχος Αμυνταίου κ. Θεοδωρίδης, ενημέρωσε το σώμα για συναντήσεις που είχε με στελέχη της ΔΕΗ στην Αθήνα
, όπου και συζητήθηκε το (προσωρινό ) αδιέξοδο όπως χαρακτηρίστηκα ανάφερε και έχει να κάνει με την παύση της χρηματοδότησης αλλά και λόγω ότι έχουν δεσμευτεί οι πιστώσεις
για το έργο της Τηλεθέρμανσης….
Δείτε το βίντεο: