Από την συνέντευξη τύπου του Δημάρχου Φλώρινας για το έργο της τηλεθέρμανσης



Συνέντευξη τύπου παραχώρησε ο Δήμαρχος Φλώρινας, κ. Βοσκόπουλος Γιάννης, για την πορεία του έργου της τηλεθέρμανσης, την Παρασκευή 08 Αυγούστου 2014, στο χώρο του βιολογικού σταθμού.

Παρόντες ήταν οι αντιδήμαρχοι του Δήμου Φλώρινας κ.κ. Καραγκιοζίδης, Καρακόλης, Μπαρδάκας, Ευαγγέλου, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Σίπκας Αντώνης, η Διευθύντρια της ΔΕΥΑΦ κ. Αβραμοπούλου Ερμιόνη, η κ. Μούσιου-Μυλωνά Όλγα καθώς και υπάλληλοι της εταιρίας.
Ο Δήμαρχος Φλώρινας δήλωσε τα εξής:
«Βρισκόμαστε στο χώρο που γίνεται η θεμελίωση της τηλεθέρμανσης του λεβητοστασίου, του αντλιοστασίου και όλων των απαραίτητων κτιρίων για τη λειτουργία της τηλεθέρμανσης. Όπως είχαμε πει και στα εγκαίνια «σύντομα θα ξεκινήσουν οι υπόλοιπες εργασίες» και σήμερα διαπιστώνουμε ότι ξεκίνησε η σκυροδέτηση των θεμελίων.
Πιστεύουμε ότι μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου θα έχει ολοκληρωθεί η σκυροδέτηση όλων των θεμελίων, θα έχει μπει το γκρό μπετόν, δηλαδή το τσιμέντο δαπέδου και θα προχωρήσουμε στις κολώνες.
Συγχρόνως, θα ξεκινήσει κιόλας η εκσκαφή και η τοποθέτηση των αγωγών. Από πληροφορίες που έχουμε από τον εργοταξιάρχη, τον υπεύθυνο δηλαδή της κοινοπραξίας αρχές-μέσα Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει η εκσκαφή για τον κεντρικό αγωγό μεταφοράς ζεστού νερού από το εργοστάσιο της Μελίτης και μετά από 15-20 ημέρες θα ξεκινήσει και η εκσκαφή μέσα στην πόλη».
Ο κ. Δήμαρχος συμπληρωματικά ανέφερε ότι η πορεία των εργασιών συμβαδίζει μερικώς με το χρονοδιάγραμμα, λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών που δεν ωφέλησαν να προχωρήσουν άμεσα οι εργασίες, γιατί για τη θεμελίωση κτιρίων δεν πρέπει να υπάρχουν βροχοπτώσεις.
Η κοινοπραξία  που έχει πάρει το έργο έχει κάνει αναθέσεις σε υπεργολάβους, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για το ποια και πόσα άτομα θα απασχοληθούν. Η επιθυμία και εντολή μας είναι να προτιμηθούν άτομα από τη Φλώρινα και σε περίπτωση έλλειψης να αναζητηθούν από τις γύρω περιοχές.
Κλείνοντας ανέφερε ότι για την πλήρη ανάπτυξη του έργου θα εργαστούν συνολικά πέντε συνεργεία και θα απασχοληθούν 125 άτομα.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια