Σύλλογος Καρκινοπαθών Αμυνταίου «Δεν είσαι μόνος»!!! (video)




Ο νεοσύστατός Σύλλογος Καρκινοπαθών Αμυνταίου «Μαζί για την Ζωή», συμμετείχε χθες Παρασκευή στην  έναρξη της  εικαστικής έκθεσης ,φόρο τιμής για την Γυναίκα στο Αμύνταιο
, σε μία προσπάθεια να αφυπνίσουν και να ενημερώσουν για την δράση του Συλλόγου.
Με το σύνθημα δεν είσαι μόνος , ενημέρωσαν για την αναγκαιότητα της προλήψεις, την προφύλαξη, τονίζοντας πως ο καρκίνος δεν σκοτώνει, η αναβολή σκοτώνει.
 Υπεύθυνοι Επικοινωνίας :
Γρομπανοπούλου Γεωργία: 6944205639
Κοσμοπούλου Αρετή:6983590489

Δείτε το βίντεο:

Δημοσίευση σχολίου

7 Σχόλια

  1. Μπράβο σας! Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είστε πάντα γερές και δημιουργικές,το αξίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο Γεωργια!!!!! Μπραβο σε ολες σας!!!!! Καλη δυναμη σε οτι και να κανετε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΤΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ.ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ.ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΕΣ.
    ΒΙΚΥ ΓΕΩΡΓΙΤΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σιγα ρε βικυ,επρεπε να βαλεις το ονομα σου,αρχισες τον προεκλογικο αγωνα απο τον συλλογο καρκινοπαθων;; Ελεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΙΛΕ Η΄ΦΙΛΗ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΠΑΛΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΠΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ Η΄ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΛΕΩ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ Η΄ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΘΕΜΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΟΥΤΕ ΜΙΚΡΟΤΗΤΕΣ.ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΔΙΟΤΙ ΠΡΙΝ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΑΣΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΡΑΤΟ ΝΟΣΟ ΚΑΙ ΕΖΗΣΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΕΠΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΒΡΩΜΙΚΟ ΜΥΑΛΟ,ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ,ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΩΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥ ΑΓΩΝΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΡΘΕΙΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ-Η ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΔΗΦΑΓΟ ΘΗΡΙΟ ΠΟΥ ΘΕΡΙΖΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ.
    ΒΙΚΥ ΓΕΩΡΓΙΤΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .