Κέλλη- Ευαγγελίδης : Τα Εντόπικα δεν είναι Σκοπιανά (βίντεο)



Ο Φορέας Ιστορίας και Πολιτισμού «Ιερά Δρυς Κέλλας» χθες Πέμπτη 27 Ιουνίου πραγματοποίησε
εκδήλωση στην αίθουσα εκδηλώσεων της Τ.Κ. Κέλλης με θέμα «Γλωσσικές εκφράσεις Ελλήνων- τα εντόπικα».
Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Εθνολόγος-Συγγραφέας Δημήτρης Ευαγγελίδης.
Δείτε το βίντεο:

Δημοσίευση σχολίου

156 Σχόλια

  1. Πω πω πω τίγκα η αίθουσα από Γκορνιτσέφτσοι!!! 12 όλοι και όλοι και άλλοι τόσοι ξένοι!!!Τα παιγνιδάκια των Κ@πιτών δεν περνάνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ δεν πρεπει να λες ''πω πω'' αλλα '' λε λε λε''!!!! Εσεις που ειστε πολυ που ειναι το vino zhto σας σε ψηφους? 2000 περιπου με φθήνουσα ταση!!!
      για σου ρε υπηκοε τηγς бановина

      Διαγραφή
  2. Κ.ΙΩΣΗΦΙΔΗ,ΑΝ ΚΑΤΕΥΕΙΣ ΜΕ ΔΑΥΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΕΧΑΣΕΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ.ΠΡΟΣΕΧΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποιά δημοκρατία θα ήταν αντιπρόεδρος της κυβερνήσεως, ο αρχηγός ενός κόμματος τού 4-5% και θα διώριζε και υπουργούς. Και σε ποιά δημοκρατία, ένα κόμμα τού 10-15%, δεν "δικαιούται δια να ομιλεί" και υβρίζεται καθημερινά από όλους, χωρίς να τού δίνεται βήμα, να απαντήσει

      Διαγραφή
    2. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΔΗΜΑΡΧΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΜΙΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙΣ!!!!!!
      ΚΛΕΙΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΟ VINO ZHTO ΚΑΝΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΦΡΟΣΥΝΗΣ ΣΤΟ ΝOVA ZORA KAI ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ZORO
      ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΔΗΜΑΡΧΕ KAI ZAGKINEME DHMARXIA TA !!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό σας χρειάζεται,η χρυσή αυγή,μήπως γιαυτό τον λόγο καμάρωνε ο Τάσκας?Δεν μας λέει όμως ο Τάσκας,τι προέκειψε με τον Γιαννιτσόπουλο και τα χάλασαν?Κάποιο πουλάκι μου είπε ότι τα χάλασαν για τις επιδοτήσεις!Περιμένετε και θα δείτε πολλά,που θα τα απολαύσεται όλοι σας.Εσύ Χάσο,σαν χρυσαυγίτης,σαν Ιωσηφηδικός,ή σαν εκναστασιάδη πήγες στην εκδήλωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΚΟΡΕ ΓΚΛΑΒΑΤΑ ΓΚΟΡΝΙΤΣΕΒΟ!!
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ, 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ,ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ . Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΘΕ ΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ,ΚΟΥΡΑΓΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα οι Μακεδόνες (οι Ντόπιοι, όπως μας αποκαλούν) ζουν σε καθεστώς πολιτικής τρομοκρατίας. Όποιος Μακεδόνας τολμήσει να μιλήσει και να ζητήσει αποκατάσταση της αξιοπρέπειας και των δικαιωμάτων του, γίνεται στόχος συκοφαντίας και λασπολογίας.(ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ) Ευτυχώς οι διεθνείς οργανισμοί στους οποίους συμμετέχει η Ελλάδα και οι Συνθήκες τις οποίες έχει υπογράψει, δεν της επιτρέπουν να συνεχίσει τις διώξεις του παρελθόντος.

      Διαγραφή
  5. ΕΣΥ ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΣΕ ΡΩΤΑΝ ΣΤΟ ΠΡΑΒΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΑΡΝΟ Ή ΝΤΟΜΠΡΟ?
    ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΓΙΑΠΟΙΑ ΝΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΜΕΤΑΛΑΓΜΕΝΑ ΝΤΟΠΙΑ!!!
    ΗΘΑΝ!!1
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΣ ΓΚΟΡΕ ΓΛΑΒΑΤΑ ΑΛΛΑ Над главата
    ΕΙΣΙΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΚΛΑΒΙΝΑΡ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια σε όλους για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης.Πρέπει να γίνει και σε άλλα χωριά γιατί όπως τόνισε και ο ομιλητής, υπάρχει άγνοια στον κόσμο και αυτό κάποιοι σήμερα το εκμεταλλεύονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά ρε παύλε που ήσουνα και δεν πήγες εκεί στη Κέλλη να τους πεις την αλήθεια για τους Μακεδόνες; Τη κρυβόσουνα, μη σε ξεγυμνώσει ο Ευαγγελίδης μπροστά στον κόσμο και τις κάμερες; Όταν λες γκόρε γκλάβατα να έρχεσαι και να το λες μέσα στο λαό, όχι να είσαι κρυμμένος σαν καμιά νυφίτσα στις πέτρες και τα χαμόκλαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι Κελλιώτες με τον Ελληνικό Στρατό δώσανε περίφημη μάχη στης 6 Νοεμβρίου 1912 κοντά στο χωριό και ανοίξανε το δρόμο για να μπούνε έγκαιρα και έγκυρα στην Φλώρινά μας στην οποία επιτροπή υποδοχής ήταν ο τεράστιος Κελλιώτης ΤΕΓΟΣ ΣΑΠΟΥΝΤΖΗΣ μετέπειτα Δήμαρχος της πόλης. Με το αίμα μας επιστρέψαμε την Πόλη και τα χωριά στη μητρώα αγκαλιά που είναι η υπέροχη Ελλάδα μας!!!!!!!!!!! Εσείς που εκμεταλλευτήκατε δεκαετίες τους ντόπιους και τους βάλατε να αλληλοσκοτωθούν για την υπεροχή του πατερούλη στάλιν να πάτε στα τσακίδια! Δε φτάνει που τον αρχηγό σας και τις αδερφές του τις πληρώνει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ζητάτε και τα ρέστα; Έχουμε ψηλά τα κεφάλια μας και σας λέμε ούστ κοπρόσκυλα πληρωμένοι εργολάβοι των σκοπίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΚΟΡΕ ΓΚΛΑΒΑΤΑ ΓΚΟΡΝΙΤΣΕΒΟ αν ελεγες στο Μεγα Αλεξανδρο θα εψαχνε αμεσος μεταφραστη!!!
    και η φαση ειναι οτι δε θα βρησκε γιατι αυτη η γλωσσα πρωτοεμφανιστηκε στην περιοχη σχεδον 800 χρονια μετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από τις μοναδικές ίσως φορές που ακούστηκε η αλήθεια , γιά ενα τόσο σημαντκό θέμα .
    Μπράβο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπραβο στο δυδιμο κυρκου -τασκα ..εξαιρετικη εκδηλωση με πληθος κοσμου ..ασχετα αν δεν τον δειχνει η καμερα ...χαχαχαχαχαχα
    αυτο που μ αρεσε πιο πολυ ειναι η αριστη προφορα του κυριου της χρυσης αυγης οταν αναφερε ενα σλαβικο ονομα ...μαλλον ειναι απο τις 10 χιλιαδες που λεει ο εθνολογος-αερολογος οτι ομιλουν ακομα το ιδιωμα και εχει ενταχθει στη χρυση αυγη για να λυτρωθει απο το προπατορικο αμαρτημα,οπως το αναφερει,οτι εχει γεννηθει ντοπιος...δυστυχως οι γενιτσαροι υπαρχουν ακομα και πολεμανε με λυσσα κατι που αποτελει πολιτιστικο θησαυρο και παραδοση...τοσο μικρονοες ειναι που δεν αντιλαμβανονται οτι με τον τροπο αυτο ακριβως θρεφουν οσους θελουν την ενταση και την διασπαση...εαν οντως τα ντοπια δεν ειναι τιποτα και δεν υπαρχουν τοτε προς τι ολος αυτος ο ντορος??κυνηγουν φαντασματα??? και κατι αλλο προς τον κυριο της χρυσης αυγης: ας μας απαντησει οι παπουδες του τα ελληνικα τα εμαθαν[αν εμαθαν ποτε]στο σπιτι ειτε στο σχολειο με την βιτσα του δασκαλου να σφυριζει πανως τους ετσι και τολμουσαν να πουν κατι μεταξυ τους στην γλωσσα τους ??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. TA MAΘΑΤΕ ΤΑ ΝΕΑ?ΕΓΙΝΕ ΘΑΥΜΑ ΣΤΟ ΓΚΟΡΝΙΤΣΕΒΟ,Ο ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ο ΚΑΛΟΚΑΙΡΗΝΟΣ,ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ,ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΕ ΤΑ ΓΚΟΡΝΙΤΣΕΦΤΣΚΑ ΣΕ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.ΜΕΤΑ ΑΠ¨ΑΥΤΟ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΣΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ,ΟΙ ΔΕ ΤΑΣΚΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΚΟΣ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΟΜΟΤΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.{ΙΕΡΑ ΔΡΥΣ }.ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΛΑ,ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΟΡΕΥΤΩ ΕΝ ΕΙΡΗΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις μπερδέψει τα πρωτόκλιτα με τα τριτόκλιτα. Καλή η προσπάθεια λίγο ακόμη και θα δικαιωθείς. Τί λετε ορέ?

      Διαγραφή
    2. Τρύπιες λέξεις
      τσαλακωμένα γράμματα.
      Λόγια παγωμένα μόλις π΄ακούγονται
      μόνο η καρδιά μου ζεστά τα γρικά.
      Αυτή είναι η γλώσσα μου
      Έτσι μ΄ανάγκασαν να την ψιθυρίζω
      Δε λάλησα ποτέ ελεύθερα τους ήχους της.
      Ποτέ μου δεν απόλαυσα την όμορφη
      ακουστική της.Η χρήση της ταχύτατη
      πολλές οι προφυλάξεις
      Ευτυχώς για μας, οι καιροί έχουν αλλάξει.
      Μόνο λόγω της στήριξης των διεθνών οργανισμών και της υπογραφής από την Ελλάδα των διεθνών συνθηκών για τα ανθρώπινα δικαιώματα μπορούμε πλέον να εκφραζόμαστε ελεύθερα. Η ωρα ηρθε να διδασκόμαστε τη μητρική μας μακεδονική γλώσσα»

      Διαγραφή
  13. ΔΡΟΜΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΡΕ ΠΑΛΙΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ.....ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ!Η ΕΛΛΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΣ!Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ!ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΟΤΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΠΙΚΗ!Η ΓΛΩΣΣΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΛΑΒΙΚΗ!ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΡΕ!ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άλλη μια εκδήλωση των κρατικών μηχανισμών η οποία υπηρετεί έναν παλαιό και μόνιμο στόχο.
    Την πάταξη της μητρικής μας γλώσσας και την αναστολή της Μακεδόνικης αφύπνισης,

    Ο κρατικός κορβανάς πάντοτε ήταν στη διάθεση των “πατριωτών” του κιλού.
    Η “εθνικοφροσύνη” και η “υπεράσπιση” των ιδανικών του ελληνικού έθνους έθρεψαν και θρέφουν τους “νεομακεδονομάχους”.
    Οι οικοδεσπότες και ο σπουδαγμένος τους καλεσμένος έχουν μια ξεχωριστή θέση στο πάνθεον των «νεομακεδονομάχων».

    Τους ενώνει το προπατορικό αμάρτημα της Μακεδόνικης τους καταγωγής και το σύνδρομο των «προθύμων», αυτών που σε καθημερινή βάση πρέπει να αποδεικνύουν ότι είναι βασιλικότεροι τους βασιλέως! (Γύρισε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι…)

    Η καλύτερη υπηρεσία που μπορούν να προσφέρουν στο σύστημα είναι να αποδείξουν πως η μητρική μας Μακεδόνικη γλώσσα
    πρώτον δεν είναι μητρική,
    δεύτερο δεν είναι Μακεδόνικη
    και τρίτον δεν είναι γλώσσα!!!

    Αξιος ο μιθός τους... Τα χωριά όμως ξερουν την αλήθεια για αυτό και γελάνε με τέτοιους τύπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν πήγες να τους τα πεις κατάμουτρα; Μάθατε τόσα χρόνια να κάνετε φτηνή προπαγάνδα στα καφενεία με ψιθύρους και ψέματα, εκμεταλλευόμενοι την αμάθεια του κόσμου.

      (να το χωνέψουν ΟΛΟΙ οι ανθέλληνες πρακτορίσκοι ότι στο εξής θα αναγκάζονται να τοποθετούνται δημόσια και τεκμηριωμένα.)

      Διαγραφή
    2. Τα χωριά μας κλαίνε γιατί πίστεψαν ανθέλληνες προπαγανδιστές του Τίτο και πολέμησαν για τη "μακεδονία" του...

      Διαγραφή
  15. Ο σπουδαγμένος δε- με το γνωστό αφ’ υψηλού ύφος- αναλύει με βάσει τα γλωσσολογικά και γραμματικά ζητήματα τις διαφορές που έχει το απαρέμφατο και η δοτική του «ιδιώματος» με την Βουλγαρικήν και την «Σκοπιανικήν».

    Κατά τον ομιλητή δε ελάχιστοι είναι αυτοί που την μιλούν την καταλαβαίνουν με ευχέρεια. Ισχυρίζεται 10 με 15 χιλιάδες!!!

    Σκεφτείτε πόσο σοβαρός μπορεί να είναι κάποιος που λέει πως είναι από την Έδεσσα και μιλάει για 10 – 15 χιλιάδες γνώστες της γλώσσας σε όλη την Ελληνική Μακεδονία.
    Πάνω από τους διπλάσιους ζούνε και μιλούνε Μακεδόνικα σήμερα μόνο στην Έδεσσα και τα χωριά της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μας λες!!! Μας έλιωσες!!! Κι αν σου πω ότι τα "μακεδονικά" σου τα καταλαβαίνουν επίσης πιο ανατολικά, κάτι εκατομμύρια Βούλγαροι, τι θα πεις;

      Διαγραφή
    2. Για να βγεις ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ σκοταδι που μαζι με ΑΛΛΟΥς/ες εχεις χωθει με τα μουτρα....παρε ΝΑ'ΧΕΙΣ

      ΠΡΩΤΟΝ: ΤΟ 1925 Εκδόθηκε απο το ελληνικο κρατος το ΑΒΕCEDAR το οποίο μπορείς να βρεις σημερα πολυ ΕΥΚΟΛΑ αρκεί να ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΙΣ

      ΔΕΥΤΕΡΟΝ: ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ....ΤΟ 1925 Εκδοθηκε....20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΩΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ τη γλωσσα ο ΤΙΤΟ??

      ΤΕΛΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ να μπλεκεται τη Βουλγαρια οταν ακουτε για ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ γλωσσα....εχετε φαει πολυ παραμυθι και δεν μπορειτε να χωνεψετε.

      ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΟΥΤΕ Ελληνες ΟΥΤΕ Βουλγαροι....Ελληνες πολιτες ΑΛΛΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ!!!!

      Διαγραφή
    3. Ειναι απλο...γυφτοσκοπιανοι ειστε μια παρεα απο αγραμματους κτηνοβατες.

      Διαγραφή
  16. Για να καταλήξει στο ατράνταχτο επιχείρημα πως « ανεξαρτήτως της γλώσσας που μιλούσαν οι κάτοικοι αυτής της περιοχής, ήξεραν βαθιά μέσα τους πως είναι Έλληνες»!!!
    Και αναρωτιέται ένας αφελής χωριάτης.
    Καλά οι δικοί μας ξέρανε πως είναι Έλληνες από τότε, η Ελλάδα όμως δεν το έμαθε ποτέ;
    Γιατί αφού ήταν Έλληνες οι παππούδες μας τους αλλάξατε τα ονόματα, τους ποτίζατε ρετσινόλαδα, τους στέλνατε εξορίες, φυλακές, στις παιδοπούλεις, στην ξενιτειά;
    Γιατί αλλάξατε τα ονόματα των χωριών μας, γιατί βάζετε τα χωριά να ορκίζονται πως δεν θα μιλούν «το ιδίωμα»;
    Γιατί ακόμα και με τον νόμο του 1982 συνεχίστηκε ο αποκλεισμός από τα χωριά που γεννήθηκαν των πολιτικών προσφύγων;
    Γιατί ο νόμος αποκλείει την επιστροφή των παιδιών με την αιτιολογία ότι «δεν είναι Έλληνες στο γένος»;;;
    Πόσοι είναι στην ξενιτειά –πρόσφυγες και οικονομικοί μετανάστες- από το Γκορνίτσεβο γνωρίζει άραγε ο «υπερπατριώτης»;
    Έχει κάτι να πει για αυτά ή δεν θέλει να στεναχωρηθούν οι πάτρωνες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιοι είναι οι "πολιτικοί πρόσφυγες"; Αυτοί που πίστεψαν αφελώς τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα κάποιων (όχι όλων) στελεχών του ΚΚΕ και χρησιμοποίησαν όπλα για να παίξουν το παιχνίδι του Τίτο;

      ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ...

      Διαγραφή
    2. Η Βορεια Μακεδονια δεν σε χαλαει τωρα που μας λες "ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ"

      Διαγραφή
  17. Ας σκεφθούμε λοιπόν.
    Τυχαία έχουν την στήριξη των αρχών, προβολή, χρηματοδότηση σύλλογοι και σωματεία που σκοπό ύπαρξης έχουν να μην τραγουδάνε «στο ιδίωμα»;
    Ποιος αλήθεια τους πληρώνει; Ποιος τους συντονίζει;

    Πάντα η εξουσία είχε τα μέσα να δελεάσει όσους την υπηρετούν.
    Έτσι βλέπουμε να προβάλλονται άτομα και σύλλογοι με Μακεδόνικες καταβολές μόνο και μόνο επειδή αρνούνται την καταγωγή τους!

    Εντελώς τυχαία(!!!), ο λόγος και τα συνθήματα αυτών των ανθρώπων ήρθε και έδεσε γάντι με την φρασεολογία και τους σκοπούς του Ελλήνων Εθνικιστών και Χρυσαυγητών.
    (όμοιος τον όμοιο και η κοπριά στα λάχανα..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μας λες τώρα; Για το χρήμα από Σόρος μεριά και για κάποιους συντοπίτες που πλούτισαν παίζοντας τους "μακεδόνες" δεν άκουσες ποτέ; ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ
      (ή ΤΟΣΟ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ;)

      Διαγραφή
    2. Μιλάτε για εθνικισμό και δεν ντρέπεστε, εσείς που καταπίνετε αμάσητο τον πλέον ηλίθιο εθνικισμό κάποιων Σλάβων που ντύνονται αρχαίοι μακεδόνες (με περικεφαλαίες και πανοπλίες που θα ζήλευε και η χούντα των Απριλιανών), που ακούν τη φωνή του Θεού να τους λέει ότι από τους "μακεδονοειδείς" (αρχαία "μακεδονική" λέξη, ιδίως εκείνο το "-ειδείς") προέρχονται όλοι οι λευκοί (το είδες το φιλμάκι στην κρατική τους τηλεόραση ή μόνο να πετάς τούβλα ξέρεις;) και ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΓΕΛΟΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ;

      Σοβαρά είστε εναντίον του εθνικισμού;
      Μήπως είστε τελικά μόνο εναντίον της Ελλάδας;

      Διαγραφή
    3. ΕΞΕΥΡΩΠΑΪΣΜΟ της ελληνικής ΜΑΣ πατρίδος...
      παρότι δύσκολα χωνεύονται από συμπολίτες μας που είναι εμποτισμένοι με το θανατηφόρο δηλητήριο του επιθετικού ΨΕΥΔΟΥΣ ιδεολογικού ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ εθνικισμού του 19 αιώνα????

      Διαγραφή
  18. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ?ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΝΗΘΗΚΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΤΟΥ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑΜΕ ΤΑ ΝΤΟΠΙΚΑ,ΝΑ ΜΗ ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ ΝΑ ΜΗ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ,ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΟΡΙΖΟΥΝ ΚΑΠΙΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΨΟΥΝ ΕΝΑ ΚΕΡΑΚΙ ΣΤΟ ΠΑΠΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑΑΑΑΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΑΣΦΑΛΩΣ. Κάθε άνθρωπος δικαιούται να είναι υπερήφανος για την καταγωγή του. Δεν δικαιούται όμως, ΝΑ ΚΛΕΒΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ, ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.

      Οι Έλληνες δεν έχουμε πρόβλημα με όποιον δηλώνει Σέρβος, Βούλγαρος, Αλβανός, Κινέζος και ό,τι άλλο θέλει. Έχουμε θέμα με τους κλέφτες των Σκοπίων (και τα αμερικανάκια που τους ενθαρρύνουν) γιατί ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ.

      ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ; ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ;

      Διαγραφή
    2. βλεπε τασκο μπουλεφ ξινο νερο

      Διαγραφή
  19. Μη παίρνετε μέρος στο παραλήρημα του Κύρκου. Μη σοβαρεύεται τους γραφικούς. Σταματήστε τα σχόλια και αφήστε να σχολιάζονται μόνοι τους. Και ΕΛΕΟΣ δεν είναι εντόπικα ΝΤΟΠΙΑ είναι και τα μιλόυσε και ο Κύρκος και Ο Τάσκας και όλοι οι δήθεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. TA ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΝ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΚΑΙ Η ΟΜΕΡΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΩΝ ΠΟΥ ΧΑΙΔΕΥΑΝ ΤΟΝ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΚΥΝΟΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ . Η ΟΜΙΛΙΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΔΡΥ ΤΗΣ ΚΕΛΛΗΣ ΕΚΟΨΕ ΤΟΝ ΓΟΡΔΙΟ ΔΕΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΣΟΚ -ΝΔ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΝΤΟΠΙΚΩΝ ΠΟΥ ΟΜΙΛΟΎΝΤΕ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ. Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΠΙΖΝΑ ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΗΚΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΊΑ ΣΤΗΝ ΚΕΛΛΗ."ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ" ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ..Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΌΛΩΝ ΟΣΩΝ ΘΗΣΑΥΡΙΣΑΝ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΠΟΥΛΩΝΤΑς ΣΛΑΒΟΒΟΥΛΓΑΡΟΜΑΚΕΔΟΝΙΣΜΌ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ.ΤΑ ΠΟΛΛΆ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΠΟΥ ΗΠΙΑΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΈΝΤΡΟ ΑΠΟΤΟΞΊΝΩΣΗΣ ΣΑΣ ΟΔΕΥΟΥΝ...ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ..ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΡΑΚΤΟΡΙΛΙΚΙ ..ΑΡΚΕΤΆ ΠΛΟΥΤΙΣΑΝ ΕΙΣ ΒΆΡΟΣ ΟΣΩΝ ΟΜΙΛΟΥΝ ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΩΜΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΓΛΩΣΣΑ ...ΟΥΤΕ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΟΥΤΕ ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΕΠΙΣΗΜΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥΣ...ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΚΑΙ ΣΙΑ το παραμυθι που πουλήσατε τελείωσε ...σάς πήραν είδηση και οι πέτρες ....ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για λυπηση ειναι οσοι δεν δεχονται την πραγματικοτητα...ειναι γεγονος οτι υπηρξε καταστολη επι πολλα χρονια και μαλιστα αγρια την μεταξικη περιοδο ..ειναι γεγονος οτι το κ.κ.ε εκμεταλευτηκε την αφελεια των ντοπιων για να τους βαλει να πολεμανε για τον δ.σ ...ειναι γεγονος οτι υπαρχουν οχι μια αλλα 4 γλωσσες[σλαβικα ,αρβανιτικα,βλαχικα και τουρκικα] που ουδεμια σχεση εχουν με την ελληνικη και που συνυπαρχουν στην περιοχη μας μια χαρα....ειναι γεγονος οτι απο το 1912 και μετα χιλιαδες ανδρες απο την περιοχη συμετειχαν τοσο στην μικρασιατικη εκστρατεια οσο και στον ελληνοιταλικο πολεμο με παρα πολλα θυματα...ειναι γεγονος οτι ο γκρουεφσκι εχει χασει καθε μετρο στην προπαγανδα του και ειναι για γελια ...αλλα ειναι και γεγονος οτι με το υφακι σου ενα πραγμα δειχνεις οτι εισαι ενας απο αυτους που βγαζουν το ψωμακι τους υπηρετωντας ειτε την μια ειτε την αλλη πλευρα αναλογα τα φραγκα ....για αποτοξινωση σου παραχωρω την σειρα μου να πας σε κανα σεμιναριο ελεγχου μισους και θυμου ............ποτε θα καταλαβετε επιτελους οτι οπως μιλουν αρβανιτικα σε καποια χωρια και δεν τιθετε κανενα εθνικο θεμα ετσι μιλανε και σλαβικα...γιατι θα πρεπει ο πολιτης που ειναι διγλωσσος να μπαινει στην μεση των ηλιθιων διαγκωνισμων σας και γιατι να απολογειτε για τον γκρουεφσκι και τον καθε τυχαρπαστο καιροσκοπο...γιατι ασχολειστε με το ουρανιο τοξο την στιγμη που στην ουσια δεν υπαρχει??γιατι δημιουργειτε θεμα εκει που δεν υπαρχει ...τι φοβαστε μην μεινετε χωρις δουλεια ???

      Διαγραφή
  21. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ...ΣΤΕΣ ΠΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΝΤΕ ΣΤΗΝ ΜΕΛΙΤΗ ΠΛΑΙ ΣΤΟΝ ΑΣΛΑΚΟΦ? ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ """""ΑΡΧΟΝΤΕΣ"""" ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ? ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ? ΤΟΣΟ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΔΡΥ ΚΕΛΛΑΣ? ΕΣΥ ΜΩΡΕ ΣΤΑΘΗ ΠΟΥ ΣΕ ΤΑΙΖΕΙ ΟΛΗ Η ΚΕΛΛΗ ΜΕ ΨΗΦΟΥΣ [ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥΣ? ΤΙ ΦΟΒΟΣΟΥΝ ,,Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ? ΕΣΥ ΜΙΣΤΕΡ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΕ ΓΙΑΝΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΡΘΕΣ? ΣΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΞΑΔΕΡΦΑΚΙ ΣΟΥ? ΕΣΥ ΡΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕ ΤΗΣ ΤΡΥΠΙΑΣ ΔΕΚΑΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΔΗ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ? ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΦΟΒΗΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...ΨΕΥΤΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΔΕΙΛΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ....Ο ΓΟΡΔΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΟΜΕΡΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ...Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΤΟΠΙΚΑ ΕΛΑΜΨΕ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ...ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΤΙΣ ΒΑΛΙΤΣΟΥΛΕΣ....ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ....ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ...ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ...ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΧΑΜΗΛΑ ΣΟΥΤΑΡΙΣΜΑ ΣΟΥΤ ΣΤΑ ΠΙΣΙΝΑ ....ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το να μιλάς εντόπικα δεν είναι κριτήριο εθνότητας. Η γιαγιά μου πιο καλά μιλάει τα εντόπικα παρά τα ελληνικά. Κάποτε την ρώτησα αν είμαστε Έλληνες η όχι και το τι νιώθανε αυτί όταν ήταν μικροί.
    Με κοίταξε με απορία και μου είπε Έλληνες νιώθαμε, τι αλλο να νιώθαμε;
    Από την ίδια έμαθα ότι όσοι δεν νιώθανε Έλληνες (υπήρχαν και τέτοιοι, να μην προσπαθούμε να το κρύβουμε), ένιωθαν Βούλγαροι.
    Τώρα πως βρέθηκαν κάποιοι και νιώθουν Μακεντόνκι Σκοπιανοί, είναι επειδή δεν έχουν μνήμη.
    Και τα εντόπικα, είναι ένα κράμα από αρχαία ελληνικά (πχ το ουσι=αυτι στα ντόπια, ους=αυτί στα αρχαία. Το πράις=κάνεις στα ντόπια, πράττεις=κάνεις στα αρχαία), τούρκικα, λατινικά και βουλγάρικα. Είναι ένα ιδίωμα που ούτε μπορούμε, ούτε πρέπει να το αρνηθούμε. Η γλώσσα μας είναι η ιστορία μας και δείχνει την προσπάθεια του εκβουλγαρισμού και εκσλαβισμού της περιοχής είτε με μετακινήσεις σλαβικών πληθυσμών, είτε με την καταπίεση ώστε οι κάτοικοι να λούν την σλαβική γλώσσα.
    Αλλα είπαμε, αν δεν διαβάζεις, νομίζεις ότι είσαι μακεδόνας εκ Σκοπίων.
    Ιάϊτσα που λέει και η γιαγιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο ΡΩΜΑΣ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ,ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΕΚΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Από τα μέσα της δεκαετίας του 80, σε δεκάδες χωριά οι Μακεδόνες που σέβονται τον εαυτό τους, σε δημόσιες ή και ιδιωτικές εκδηλώσεις τραγουδούν και χαίρονται τα τραγούδια τους.
    Για να συμβεί όμως αυτό το αυτονόητο, έπρεπε να παρέμβουν οι διεθνείς οργανισμοί!
    Κάποιοι αφελείς πιστεύουν ότι η ελεύθερη εκτέλεση τραγουδιών συνέβη από μόνη της ή από πρωτοβουλία συλλόγων ή ακόμα και από κρατικό ενδιαφέρον!
    Η άνοιξη αυτή συνέπεσε με την ένταση της διαμάχης για το όνομα στις αρχες της δεκαετίας του ‘90.
    Έτσι αναγκάστηκαν από “Βουλγάρους” να μας ξαναβαφτίσουν σαν “Σκοπιανούς” και τα τραγούδια μας σαν “Σκοπιανά”!

    Πονηρά πονηρά δηλαδή, μας λένε οι «καλοθελητές»:
    «Ναι εντάξει, η μουσική σας και τα τραγούδια σας αλλά αυτά δίνουν επιχειρήματα στους Σκοπιανούς. Μήπως να μην τραγουδάτε για να μην τους ενισχύεται;;;»

    Ή το άλλο το εκπληκτικό
    «Αυτό το τραγούδι δεν είναι παραδοσιακό. Είναι πιο πρόσφατο και είναι “Σκοπιανό”…!!»
    Αυτοί δηλαδή που έκαναν τα αδύνατα δυνατά να τσακίσουν τη γλώσσα μας, αυτοί είναι που επιμένουν να θέλουν να χορεύουμε Μακεδονικούς χορούς χωρίς τραγούδι σαν τις μέτσκες (αρκούδες).

    Αρκετά. Οι γονείς μας και οι παππούδες μας δεν ήταν μουγγοί!!!
    Τους τιμούμε σε κάθε μας γλέντι, σε κάθε ευκαιρία, τραγουδώντας Μακεδόνικα τραγούδια…..
    GORE GLAVATA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΘΝΙΚΟΙ Μακεδόνες
      Αφυπνιστείτε! Διώξετε το σκοτάδι που σας τυλίγει. Δεν έχει νόημα η ζωή σας χωρίς την αλήθεια για το ποιος είσαι και απο που προέρχεσαι.
      Ανακαλύψετε τις αληθινές ρίζες σας και υπερασπιστείτε αυτές με νύχια και με δόντια! Μη φτύνεις απο άγνοια το μέρος απο το οποίο προέρχεσαι, μη φτύνεις τη μήτρα! Κάτι τέτοιο είναι ανέντιμο, ανήθικο, απάνθρωπο, εξευτελιστικό!

      Διαγραφή
  25. Mπράβο για το σχόλιο Ανώνυμος29 Ιουνίου 2013 - 11:35 μ.μ.


    Το να μιλάς εντόπικα δεν είναι κριτήριο εθνότητας. Η γιαγιά μου πιο καλά μιλάει τα εντόπικα παρά τα ελληνικά. Κάποτε την ρώτησα αν είμαστε Έλληνες η όχι και το τι νιώθανε αυτί όταν ήταν μικροί.
    Με κοίταξε με απορία και μου είπε Έλληνες νιώθαμε, τι αλλο να νιώθαμε;
    Από την ίδια έμαθα ότι όσοι δεν νιώθανε Έλληνες (υπήρχαν και τέτοιοι, να μην προσπαθούμε να το κρύβουμε), ένιωθαν Βούλγαροι.

    ΜΑΤΣΚΑ ΟΛΟΙ...

    Ο πανικός που έχει εισέλθει στους GORE GLAVATA είναι εμφανείς...τα ψωμιά σας τελειώνουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30 Ιουνίου 2013 - 4:12 μ.μ.

      Αν είσαι τόσο Έλληνας όσο τα Ελληνικά που γράφεις σίγουρα είσαι στο ‘’σωστό’’ δρόμο.

      Διαγραφή
    2. Τα βιβλια που ισως διαβασατε μεχρι στιγμης
      ειναι παρομοια με αυτα που διαβασα και εγω και εκατομμυρια αλλοι.δυστυχεις φορεις,της νεοελληνικης παιδειας και δεν αποτελουν παρα
      εξοφθαλμη διαστρεβλωση των γεγονοτων
      καιπαραφυση βιασμο της κοινη λογικης.

      Διαγραφή
  26. «..Εμείς οι Εθνικά Μακεδόνες της Ελλάδας ξέρουμε πως όταν με νόμιμο και ξεκάθαρο τρόπο καταθέτουμε την επιθυμία μας για την χρήση και τη διάσωση της μητρικής Μακεδόνικης γλώσσας μας δεν υπερβάλουμε και δεν θίγουμε κανένα συνάνθρωπο μας.

    Σεβόμαστε κάθε πολιτισμική, θρησκευτική ή εθνική ομάδα συμπολιτών μας.
    Το να διατηρούμε την Μακεδόνικη πολιτιστική μας κληρονομιά είναι από τα βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, όπως βασικό μας δικαίωμα είναι η εθνική μας αναγνώριση και η εκπαίδευση στη δική μας Μακεδόνικη γλώσσα.

    Απευθυνόμενοι κυρίως στους Μακεδόνες, στους «δικούς μας», τους λέμε πως η αξιοπρέπεια μας δεν είναι διαπραγματεύσιμη.

    Μην περιμένεις να δεις τον ουρανό αν δεν σηκώσεις το σκυμμένο σου κεφάλι.
    Αγνόησε τις ύβρεις, τις απειλές και τις συκοφαντίες.
    Μην τους κάνεις το χατίρι…
    ГОРЕ ГЛАВАТА ! …»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαναπάρτε τα όπλα εναντίον της Ελλάδας και της Ελληνικότατης Μακεδονίας και θα ξαναπάρετε την ίδια απάντηση.

      Σας έτσουξε και
      ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν πας να φορέσεις καμιά περικεφαλαία μπας και σε προσλάβουν σε κανένα άγημα οι σκοπιανοί, να βγάλεις και συ το ψωμάκι σου

      (ψάχνεις και ...αξιοπρέπεια)

      Διαγραφή
    3. Αλήθεια παύλε, όταν εισπράττεις το παχυλό μισθό σου από το Ελληνικό Κράτος λέγεσαι Παύλος Φιλίππου και όταν πας να μιλήσεις στην παρέα σου τους εργολάβους σκοπίων λέγεσαι παύλε φιλλίποβ; Δε φταις εσύ, αλλά αυτό το κράτος κάθεται και σε πληρώνει εσένα και τις αδερφές σου ενώ εσείς το μαχαιρώνεται κατάμουτρα! Ποιος να αντιδράσει, αυτός που καλύπτει τα έξοδα στην έκδοση βιβλίου της αδερφής του παύλε!!!!!!! Μπράβο σας κύριε αντί περιφερειάρχη Φλώρινας κε Ηλειάδη να την βάλετε την κοπέλα να μας οργανώνει και τα πολιτιστικά και αν δεν ξέρει αυτή θα βοηθάει ο μπράτ τις παύλε! Πολιτικοί τις πλάκας, το κέρατό μου που σας βρήκαμε….

      Διαγραφή

  27. Οι Έλληνες σωβινιστές μας ονομάζουν «σλαβόφωνους Έλληνες» και οι Σέρβοι «σωστούς Σέρβους». Γιατί; Για να δικαιολογήσουν την κυριαρχία τους και τις καταπιεστικές επιδιώξεις τους έναντι της Μακεδονίας. Με τον ίδιο τρόπο ενεργούν και οι Βούλγαροι σωβινιστές. Εκμεταλλεύονται τη συγγένεια μεταξύ Μακεδόνων και Βουλγάρων και χαρακτηρίζουν εμάς τους Μακεδόνες ως «αδιαίρετο τμήμα του βουλγαρικού έθνους». Οι Βούλγαροι ιμπεριαλιστές επιδίωκαν πάντοτε να κατακτήσουν και να υποδουλώσουν τη Μακεδονία και όχι να την απελευθερώσουν. Απόδειξη αποτελεί η υποδουλωμένη περιοχή μας. Άραγε για τέτοια ελευθερία που υπάρχει τώρα στην περιφέρεια του Πετριτσίου αγωνιστήκαμε και αγωνιζόμαστε;… Πρέπει να δηλώσουμε για να ακούσουν όλοι ότι δεν είμαστε ούτε Σέρβοι, ούτε Έλληνες, ούτε Βούλγαροι. Είμαστε Μακεδόνες, ξεχωριστό μακεδονικό έθνος. Μόνο έτσι θα υπερασπιστούμε καλύτερα την ανεξαρτησία του κινήματός μας και το δικαίωμα για ανεξάρτητο μακεδονικό κράτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγωνιστήκατε για τα καραγκιοζιλίκια του Γγκρουέφσκι. Την περικεφαλαία σου αγόρι μου και περίμενε τη σειρά σου... Όλο και κάποιος Σόρος θα βρεθεί να σε ανατμείψει...

      Διαγραφή

  28. Αν οι υπήκοοι αυτού του κράτους γνώριζαν την πραγματική του ιστορία, δεν θα ήταν τόσο περήφανοι γι’ αυτήν, τόσο υπερόπτες, τόσο σοβινιστές, τόσο ρατσιστές… Θα ήταν δημοκρατικοί πολίτες.
    Εμείς οι Μακεδόνες που ήμαστε θύματα αυτής της διαδικασίας κατασκευής του νεοελληνικού έθνους και κράτους, έχουμε έναν λόγο παραπάνω να επιδιώκουμε την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μου λες "δημοκράτη" τα καραγκιοζιλίκια του Γκρουέφσκυ σου φαίνονται δημοκρατικά. Εκείνη η εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης (με το ...Θεό να μιλάει στους "μακεδόνες"), οι περικεφαλαίες, τα αγάλματα σου φαίνονται ...δημοκρατικά; Από πότε οι φασίστες θα δώσετε μαθήματα δημοκρατίας στο λαό που τη γέννησε; Δεν εκτιμάς ότι αν ήσουν ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ δεν θα τολμούσες ούτε ανώνυμα να στραφείς ευθέως εναντίον του εθνικού της συμφέροντος; Αν ήσουν μάλιστα στα Σκόπια θα σε είχαν κοντύνει κατά ένα κεφάλι.
      Αλήθεια, "δημοκράτη" πες μα τη γνώμη σου για τις πολιτικές διώξεις από το φασιστικό καθεστώς των Σκοπίων όσων τολμούν να λένε την αλήθεια;
      Δεν είστε ούτε δημοκράτες ούτε τίποτε άλλο. Είστε απλώς φασίστες ανθέλληνες.

      Διαγραφή
  29. Τo elliniKO ΚΡΑΤΟς ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ την μακεδονικη μειονοτητα και μαζι της την γλωσσα που μιλιοταν και μιλιεται ακομα,γιατι μαζι με αυτο θα πρεπει να αναγωρισει και την πολιτικη που εφαρμοζε τοσα χρονια και εφαρμοζει στους ΕΘΝΙκα ΜακεΔΟΝΕς....και αυτο δεν το συμφερει καθολου....γι'αυτο συνεχιζει την ωραια του παραπληροφοριση και τη διατηρηση/εξαπλωση του εθνικιζμου ( με χρυσα αλλά και κανονικα αυγα) και ολα βαινουν στην αναπτυξη με (αμεσο)δημοκρατικες μεθοδους....διοτι οπως εχετε ΜΑΘΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΣκΟΛΕΙΟ 'εμεις γεννησαμε τη δημοκρατια και εμεις δωσαμε τα φωτα του πολιτισμου στον κοσμο ολο'....η εκμαθιση της μακεδονικης γλωσσας ΕΙΝΑΙ δικαιωμα μας και γι'αυτο την διεκδικουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Η Σκοπιανοι και η προπαγανδα τους αποδυναμωνεται. Ειμαι απο Κελλη και εβλεπα καθε μηνα τον Σαμαρτζη απο την Αχλαδα να ερχεται και να μοιραζει Σκοπιανο προπαγανδιστικο υλικο Νοβα Ζορα. Σημερα μαθαινω ο Σαμαρτζης ανηκει στην Χρυση Αυγη επειδη ξυπνησε και ειδε την αληθεια εμαθε επιτελους πως το κρατος που εκπροσωπουσε ηταν ενα ματσο απο γυφτους σλαβους και Αλβανους. Για γελια εισαστε εσεις του Ουρανιου Τοξου εσεις και η γελοια η προπαγανδα σας δια μεσω της μουσικης ειναι ενα αθλιο τσιρκο που διαρκει 2 μηνες οσο και τα αθλια πανηγυρια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΤΑ ΓΚΛΑΒΑΤΑ ΝΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ...ΕΙΣΤΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ . ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΟΥ ΣΕ Δ Ι Α Τ Α Ζ Ε Ι Η ΜΑΦΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΑΛΛΟΥ. ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΤΑ ΕΜΒΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΑ ΧΩΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ. ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΕ ΠΟΥ ΖΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΟΥ; ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΞΕΝΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ - ΓΝΩΣΤΟΥ ΛΟΜΠΥ ΚΑΙ ΤΙ ΧΡΗΜΑ ΠΗΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ; ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΕ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΑΖΛΑΚΟΒ; ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ Χ Ρ Ε Ο Κ Ο Π Η Σ Ε? ΠΟΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΊΣΕ; ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΣΑΣ ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΣΤΕ....ΕΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΖΟΥΣΕ Ο ...ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΆΛΛΟΝ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΒΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΤΑΝ ΝΑ ΞΕΚΟΠΡΙΣΕΤΕ...ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΥΡΙΖΕΤΕ ΠΟΣΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΣΤΕ...ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΑΤΕ ΤΗΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΑΘΛΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΠΟΥ ΓΕΛΑΝ ΜΈΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΟΥ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΕ ΠΑΥΛΕ...ΟΥΡΑΝΙΑ ΤΟΞΑ ΕΙΣΤΕ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΕ ΡΟΛΟ ΕΚΔΙΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΙΖΟΥΝ ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΑΛΛΟΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΤΩΝ ΕΝΤΟΠΙΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ... ΕΙΣΤΕ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΜΙΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ...ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΜΙΖΕΤΕ ....ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΑΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΤΕΛΟΣ...ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΙΓΛΩΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ...ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ ΛΑΜΠΕΡΟΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΙ Τ Ε Ν Ε Κ Ε Δ Ε Σ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗ - ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΆΚΙ....Ε ΛΟΙΠΟΝ ΟΥΤΕ ΣΑΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΣΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΞΩΓΙΗΝΟΙ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΤΕ ..ΕΙΣΤΕ ΑΘΛΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ..ΚΑΙ ΕΆΝ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΠΠΟΥΤΣΙΑ ΚΥΡΙΕ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΕ ΠΑΥΛΑΚΙΕ ΤΣΙΡΑΚΙ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΕΛΕΗΝΟ ΑΘΛΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ .......ΠΛΟΥΤΙΣΕΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΜΠΑΞΙΣΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.....ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ...ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ..ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ...ΚΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΥΠΟΠΤΟ ΡΟΛΟ ΠΑΡΙΣΤΑΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΜΕ ΟΥΡΑΝΙΑ ΤΟΞΑ ΣΑΣ....ΡΑΖΜΠΡΑ ΓΚΙΟΥΠΤΣΙ ΑΖΛΑΚΟΒ ΡΑΖΜΠΡΑ ΓΙΟΥΜΠΤΣΙ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΕ? ΟΥΣΤ ΣΟΥΤΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΜΠΕΣΚΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΘΑ ΧΩΡΕΥΩ ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΘΑ ΜΗΛΑΩ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΕ ΠΑΡΑΤΙΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΦΥΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗΣ ΓΕΝΕΑΣ ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τσου ρε μάγκα που παριστάνεις τον ιδιοκτήτη στη γη των Ελλήνων. Από πού κι ως πού; Εδώ τους βρήκατε τους Μακεδόνες (δηλαδή τους ΕΛΛΗΝΕΣ) όταν ήρθατε (από όπου ήρθατε), εδώ θα τους αφήσετε. Το έπιασες μάγκα, που μου παριστάνεις τον "ντόπιο";

      Όσο κι αν σας αβαντάρουν τα αμερικανάκια, όσο κι αν σκούζετε
      Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΑΔΑ.

      Όσο πιο νωρίς το χωνέψετε τόσο το καλύτερο (για σας).
      Οι Έλληνες θα συνεχίσουμε να σας φιλοξενούμε στη ΓΗ ΜΑΣ
      γιατί και φιλόξενοι είμαστε και δεν έχουμε ανασφάλειες
      (έχουμε και κάτι χιλιάδες χρόνια ιστορία, όχι σαν κάτι κακομοίρηδες που προσπαθούν κλέβοντας να τρυπώσουν κι αυτοί στο κάδρο),
      αλλά θα σας πάρει και θα σας σηκώσει αν συνεχίσετε το φασιστικό σας παραλήρημα -και δε θα σας σώσουν ούτε οι περικεφαλαίες που σας ντύνει ο Γρούιος, ούτε η φωνή του ...Θεού που μιλάει στους "Μακεδόνες" στα φασιστικά φιλμάκια της γελοίας σκοπιανής προπαγάνδας.

      Άντε και πολύ ασχοληθήκαμε.

      Διαγραφή
  34. ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΗΤΤΗΜΑ ΤΗΣ ΝΤΟΠΙΑΣ ΛΑΛΙΑΣ. ΕΙΣΤΕ ΓΕΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ ΑΜΑΘΕΙΣ. ΨΑΞΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ. ΕΧΕΤΑΙ ΔΙΚΙΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΤΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΜΕΝ ΚΑΙ Η ΔΕ ΟΜΩΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΛΗΞΑΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ? ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ 20 ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΛΕΤΕ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙς ΤΟΝ ΗΡΟΔΟΤΟ, ΘΟΥΚΙΔΙΔΗ, ΑΡΡΙΑΝΟ, ΓΑΛΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΠΕΡΙΗΓΗΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΑΙΩΝΩΝ? ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μπορειται να μου αποδειξεται τι γλωσσα μιλουσαν οι μακεδονες πριν 15 αιωνες? πηγαινεται στο μουσειο φλωρινασ και διαβαστε!
    μην πατε στο μπουκοβο γιιατι καποιοι τα εσβησαν . μα ειναι δυνατον? κρυβεται τιποτα απο τον ηλιο την αληθεια και τις ιστορικες πηγες. πλανασθαι ποικιλοτροπος. ΜΕΛΕΤΗΣΤΑΙ αλλα σε βαθος την ιστορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. SIM PAN,ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΤΗΣ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ ΣΟΥ.ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ.ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΠΟΥ ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΙ,. ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. αυτοι καλα τα κονομησαν εμεις τι κανουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι Έλληνες σωβινιστές μας ονομάζουν «σλαβόφωνους Έλληνες» και οι Σέρβοι «σωστούς Σέρβους». Γιατί; Για να δικαιολογήσουν την κυριαρχία τους και τις καταπιεστικές επιδιώξεις τους έναντι της Μακεδονίας. Με τον ίδιο τρόπο ενεργούν και οι Βούλγαροι σωβινιστές. Εκμεταλλεύονται τη συγγένεια μεταξύ Μακεδόνων και Βουλγάρων και χαρακτηρίζουν εμάς τους Μακεδόνες ως «αδιαίρετο τμήμα του βουλγαρικού έθνους». Οι Βούλγαροι ιμπεριαλιστές επιδίωκαν πάντοτε να κατακτήσουν και να υποδουλώσουν τη Μακεδονία και όχι να την απελευθερώσουν. Απόδειξη αποτελεί η υποδουλωμένη περιοχή μας. Άραγε για τέτοια ελευθερία που υπάρχει τώρα στην περιφέρεια του Πετριτσίου αγωνιστήκαμε και αγωνιζόμαστε;… Πρέπει να δηλώσουμε για να ακούσουν όλοι ότι δεν είμαστε ούτε Σέρβοι, ούτε Έλληνες, ούτε Βούλγαροι. Είμαστε Μακεδόνες, ξεχωριστό μακεδονικό έθνος. Μόνο έτσι θα υπερασπιστούμε καλύτερα την ανεξαρτησία του κινήματός μας και το δικαίωμα για ανεξάρτητο μακεδονικό κράτος TORONTO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και τα αμερικανάκια (όχι καθαρόαιμα, αλλά δίπλα είστε τους έχετε και πρότυπο). Έρχεστε εδώ τα καλοκαίρια, ξεσηκώνετε κάτι λίγους αφελείς με τα ρατσιστικά σας κηρύγματα, πουλάτε προπαγάνδα παλαιάς κοπής και ...αγωνίζεστε. Φυσικά, εσείς ζείτε μακριά, δε σας νοιάζει τι θα απογίνουν οι λίγοι αφελείς που σας πιστεύουν. Τους ξεσηκώνετε, τους εκθέτετε και ...ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΑΤΕ.
      Εσείς οι ίδιοι όμως, στις χώρες που ζείτε είστε υποδείγματα νομοταγούς πολίτη, γιατί δε θέλετε να εκτίθεστε.
      ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΓΚΑΣ ΤΥΠΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΡΟΝΤΟ, πες μας ΕΠΩΝΥΜΑ τη γνώμη σου για τους βομβαρδισμούς της Γιουγκοσλαβίας από τους Αμερικάνους και την ιμπεριαλιστική πολιτική των ΗΠΑ.
      ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ, γιατί είπαμε, εσείς δεν εκφράζεστε ποτέ εναντίον της χώρας που ζείτε. Άλλους ηλίθιους ξεσηκώνετε να τραγουδάνε στην Ελλάδα "φύγετε Έλληνες...".

      Περιμένω προπαγανδιστή ψευτομακεδόνα...

      Διαγραφή
  39. Ξαναδιαβάστε τα σχόλια απο την αρχή και
    δείτε ποιοί 'υπερασπίζονται' την πατρίδα.
    Αν δεν είστε υπερήφανοι για το επίπεδο τους
    απλά μην τους αφήνετε και να ντροπιάζουν την Ελλάδα
    και να υβρίζουν και να απειλούν και να τα παίρνουν
    πουλώντας εκδούλευση στους πάτρωνες τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρία πουλάκια κάθονταν. Το δικό σου επίπεδο αλήθεια, ποιο είναι; καλές τέχνες και διανόηση; Η αδυναμία σου να επιχειρηματολογήσεις μάλλον θολούρα δείχνει. Από δήθεν χορτάσαμε κι από ταμπελίτσες δε φοβόμαστε (μάλλον γελάμε...)

      Διαγραφή
  40. Η ΜΑΚΕΔΟΝΙ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ .ΑΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΓΩ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΑΥΤΗ,ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΟΜΑΙ,ΣΥΝΟΜΙΛΩ,ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΙ,ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΙ,ΑΝΤΑΛΑΣΣΩ ΑΝΕΚΔΟΤΑ,ΘΥΜΩΝΩ,ΚΛΕΩ ΚΑΙ ΩΔΥΡΩΜΑΙ,ΜΕ 1 ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ,ΤΑ ΟΥΡΑΛΙΑ ΟΡΗ,ΕΩΣ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ,.ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΜΟΥ ΓΛΩΣΣΑ,ΟΠΟΙΟΣ ΝΤΕΠΕΤΕ ,ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΙΔΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ.{Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΑ}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 1 δισεκατομμύριο (!!!) δεν είναι αλλά σίγουρα είναι σλαβικής προέλευσης, όπως οι περισσότεροι βαλκάνιοι. Συμφωνούμε απολύτως.

      Διαγραφή
    2. ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ Η ΜΑΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΩΝ ΨΕΥΤΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΚΟΣ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΟΥΣ.

      ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΨΑΡΕΥΟΥΝ ΣΕ ΘΟΛΑ ΝΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ "ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ". ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΝΕ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ.

      ΜΠΡΑΒΟ ΘΟΔΩΡΕ, ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!!

      Διαγραφή
  42. Οι ποιο πολλοι θιασωτες της Ελληνικης αποψης για το ζητημα επικαλουνται την συνειδηση των εντοπιων που οντως δηλωνουν κατα πλειοψηφια Ελληνες (εξαρταται βεβαια απο τον συνομιλητη). Αυτο ομως δεν ειναι παντα αποτελεσμα ελευθερης βουλησης. Ειναι μαλλον αποτελεσμα ενος εκπαιδευτικου συστηματος στο οποιο ενταχθηκαν κατα τα παιδικα τους χρονια και της διαπαιδαγωγησης που τους παρειχε αυτο, ενος ευρυτερου κοινωνικου συστηματος στο οποιο συμμετεχουν (με τα ΜΜΕ στο πλευρο του κυριαρχου κρατους και της επικρατουσας θρησκειας), μιας διοικησης την οποια υφιστανται ως πολιτες και φυσικα του αμεσου περιβαλλοντος του καθενος (κατα το παρελθον και αναλογα τους πολιτικους αγεριδες ή τυφωνες οι κατοικοι δηλωναν με οποιο τροπο μπορουσαν οτι ειναι Ελληνες για να εξασφαλισουν μια θεση στον ηλιο). Το Ο.Τ., οσο και αν ενοχλει τους εθνικοφρονες και οσα κακα θα μπορουσαμε να του προσαψουμε (λεφτα απο το εξωτερικο κλπ κλπ), ειναι μια αχτιδα ελπιδας μεσα σ ενα φασιστικο φοντο. Η Ελλαδα εχει οψιμως αποκτισει δημοκρατικο πολιτευμα, μην το ξεχναμε αυτο. Μεσα στο dna των Ελληνων υπαρχει φασισμος σε μεγαλες δοσεις που με τη εισδοχη της χωρας στην ΕΟΚ εχει καπως υποχωρησει, παραμενοντας σε λανθανουσα κατασταση. Αυτο αποδεικνυεται απο τις ταλαιπωρειες που εχει υποστει και σε μικροτερο βαθμο συνεχιζει και σημερα να υποκειται το ντοπικο στοιχειο, τις οποιες ακομη και ο ποιο φανατικος εθνικοφρων δε μπορει να αρνηθει οτι υπηρξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι τυφλός ή παίρνεις ληγμένα; Οι Έλληνες έχουμε εξαντλήσει κάθε όριο ανεκτικότητας με την προπαγάνδα σας. σε ποια χώρα του πλανήτη θα τραγουδούσες τραγούδια εναντίον της και δε θα σε είχαν μαζέψει; Μάθατε να σκούζετε και να μιξοκλαίτε, αλλά είστε πονηροί και φανατικοί ανθέλληνες. Παριστάνετε τους δημοκράτες αλλά υιοθετείτε την προπαγάνδα κάθε φασίστα (από το γραφικό γκρουέφσκι μέχρι τους εγκληματίες αμερικανούς) με πολύ μεγάλη ευκολία. μιλάτε για εθνικισμό, εσείς που κλέβετε ολόκληρο κομμάτι της ελληνικής ιστορίας, και για δικαιώματα εσείς που όποιον τολμήσει να σκεφτεί διαφορετικά τον εξαφανίζετε.
      Αλήθεια, τι έχεις να μας πεις μεγάλε "δημοκράτη" για την καταδίκη του μητροπολίτη Ιωάννη από το καθεστώς των Σκοπίων επειδή τολμά να λέει ότι είναι Σέρβος;

      Διαγραφή
    2. Τι μας λες ρατσιστή που διαβάζεις και το DNA; Δεν ντρέπεσαι ξεφτίλα; Το ότι μισείτε την Ελλάδα το ξέραμε. Πόσο πιο χαμηλά θα φτάσετε όταν δεν ντρέπεστε να μιλάτε με ρατσιστικά επιχειρήματα;

      Διαγραφή
  43. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΓΚΑΣ ΤΥΠΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΡΟΝΤΟ, πες μας ΕΠΩΝΥΜΑ τη γνώμη σου για τους βομβαρδισμούς της Γιουγκοσλαβίας από τους Αμερικάνους και την ιμπεριαλιστική πολιτική των ΗΠΑ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ,ΘΑ ΤΟ ΚΑΝO .... καλα TOUS κανane ΜΑΓΚΑΣ ΤΥΠΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΡΟΝΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο, να ξεσκεπάζεστε, τσιράκια των αμερικάνων, για να σας καμαρώνουν οι λίγοι ηλίθιοι που σας πιστεύουν...

      Διαγραφή
  44. 11`19 ΠΟΙΑ ΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΤΟ 1900 ΔΕΝ ΜΗΛΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΡΗΚΑΤΕ ΕΔΩ ΤΟ 1922 ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΡΘΑΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΕΣΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΝΤΟΠΙΟΣ ΒΕΤΕΡΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωπα ρε, που κατάλαβες ότι ήρθα το 1922. Παίζεις πάλι το ρατσιστικό σου παιχνίδι αλλά δεν πιάνει.
      ΕΔΩ ΜΕ ΒΡΗΚΕΣ, κι εσύ και οι υπόλοιποι Σλάβοι, κι εμένα και όλους τους άλλους γηγενείς ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ. Το ότι ήσουν εδώ το 1900 σου δίνει δικαιώματα ρε θρασύτατε; Ξέρεις ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ από πόσους αιώνες πριν η μακεδονία είναι ΕΛΛΑΔΑ; Από το 1900 έδωσες σημεία ζωήςστο μακεδονικό χώρο; Ίσως γιατί οι περισσότεροι από σας δεν είστε ούτε καν ντόπιοι. Ήρθατε από τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα (πόσοι "ντόπιοι" δεν ήρθαν κυνηγημένοι από τουρκαλβανούς από τα μέρη της Ηπείρου;) κρυφτήκατε πίσω από μια γλώσσα που την μιλούσαν πολλοί, ανεξαρτήτως καταγωγής, και παριστάνετε τους ...ιδιοκτήτες.
      Λοιπόν, μάγκα: εδώ και μερικές χιλιετίες το οικόπεδο τούτο ανήκει στους Μακεδόνες, δηλαδή στους Έλληνες. Όσο κι αν σε στηρίζει ο Σόρος και τα αμερικανάκια αυτά ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ. Όπως σπάσατε τα μούτρα σας τον προηγούμενο αιώνα, όταν σας στήριζε η ρώσικη προπαγάνδα με το δόγμα του πανσλαβισμού, το ίδιο θα πάθετε και τώρα κι ας σας στηρίζουν όλοι οι γιάγκηδες του πλανήτη.

      Μαζέψτε τις περικεφαλαίες και τις ρόμπες (αυτές που ντύνει ο γελοίος γκουέφσκυ τους δικούς του) και κρυφτείτε στην τρύπα σας.

      Όταν θελήσουμε να γελάσουμε θα σας φωνάξουμε να παίξετε τους απογόνους του Αλέξανδρου.

      Διαγραφή
    2. Τι μας λες; Σοβαρά λοιπόν; Είσαι εδώ από το ...1900!!!!

      (το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;)

      Διαγραφή
    3. ΒΡΕ ΑΣΧΕΤΕ, ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ" ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ!

      ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
      (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ)

      Διαγραφή
  45. Ειναι προφανες απο την λυσσαλεα αντιδραση των Ελληνων (εθνικιστων και μη) σ αυτο και σ αλλα μπλογκ, οτι στην Ελλαδα η εθνοτικη ποικιλομορφια δεν θα ηταν ποτε αποδεκτη διοτι οι Ελληνες ειναι γαλουχημενοι μεσα σ ενα μεχρι προσφατα (και για πολλους τεχνητα) ομοιογενες περιβαλλον με μια εθνικη ιδεα (ή μαλλον ιδεολογια) που τονιζει τα εθνικα χαρακτηριστικα και τα κατορθωματα του εθνους σε τετοιο βαθμο που του προσδιδει μυθικες διαστασεις. Η οποια διαφορετικοτητα υπηρξε κατα τις πρωτες φασεις δημιουργιας του νεοελληνικου κρατους σταδιακα χαθηκε (ή, καλυτερα, καταπολεμηθηκε) με στοχο παντα την ομοιομορφια. Και οποιοι δεν ομογενοποιηθηκαν με το καλο, ομογενοποιηθηκαν με το ζορι ή αν και τοτε δεν συμμορφωθηκαν, τους περιμενε το ξερονησι ή η μαζικη απελαση (εχουν καταγραφει ιστορικα πολλες μαζικες εκτοπισεις, οπως των Βλαχων (οι οποιοι κατεληξαν στην Ντομπροτζια της Ρουμανιας), των Βουλγαρομακεδονων (που κατεληξαν στην Βουλγαρια), των Τσαμιδων (που κατεληξαν στην Αλβανια) και των [Σλαυο-]Μακεδονων (που σκορπισαν ανα την υφηλιο). Αυτα ειναι τα (εκτενως καταγεγραμμενα) πεπραγμενα του νεοελληνικου κρατους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φανερό ότι μεταχειρίζεσαι τη γλώσσα των ΜΚΟ και των ιδρυμάτων τύπου Σόρος, προσπαθώνμτας να πετύχεις επίφαση "επιστημονικότητας" και, κυρίως, αντικειμενικότητας ως αφ' υψηλού και άνευ πάθους ομιλών.
      Τα έχουμε ξανακούσει -καλύτερα διατυπωμένα- κι από άλλους του σιναφιού σου. Έχουν τόσο χρήμα και τέτοια ενίσχυση που πλέον έχουν καταλάβει όλα τα πόστα, ακ΄μοη και επαρχιακά "πανεπιστήμια" όπως το δικό μας με κραυγαλέα περίπτωση την τύπισσα που με σπουδές γαλλικών βρέθηκε "καθηγήτρια" "ιστορίας".
      Για μια ακ΄μοη φορά δεν πρωτοτυπείς: ταυτίζεσαι ευθέως με οτιδήποτε πλήττει τα συμφέροντα της Ελλάδας. Αυτό είναι το μοναδικό μέλημά σας, και η μεγάλη ήττα σας. Δε διστάζεις, για να καταγγείλεις τον δήθεν ελληνικό εθνικισμό, να ταυτιστείς ακόμη και με φασίστες όπως οι Τσάμηδες!!! Είναι τόση η ανθελληνική μανία σας που αυτοπαγιδεύεστε και εκτίθεστε. Μιλάτε για ρατσισμό εσείς που πρώτοι υπερασπίζεστε τη "ράτσα σας". Προσπαθείτε δε, κολλώντας ταμπελίτσες να στιγματίσετε οποιονδήποτε εκφράζει άλλη άποψη ως "ακροδεξιό, εθνικιστή, χρυσαυγίτη, ελληναρά". Προφανώς τόσο πολύ σέβεστε την "άλλη άποψη" εσείς οι οπαδοί της ανεκτικότητας, που θέλετε να την εξουδετερώσετε με φτηνά κολπάκια προπαγάνδας...

      Διαγραφή
    2. Ξεχνάς ανιστόρητε ότι η απειλή για τη Μακεδονία εμφανίστηκε πολύ πριν το ελληνικό κράτος πάρει μυρουδιά τι συνέβαινε. Οι μακεδόνες δείξαμε ότι είμαστε Έλληνες πολύ πριν ενωθούμε με τη Μητέρα Ελλάδα. σε τσούζει αλλά έτσι είναι. Οι παπάδες μας σφάζονταν από τους κομιτατζήδες ως "γραικομάνοι" γιατί επέμεναν να λειτουργούν στα ελληνικά, δεκαετίες πριν το ελληνικό κράτος (μονίμως ξεχασμένο στα μικροκομματικά παιχνίδια εξουσίας) επέμβει ενργά (όπως έπρεπε να είχε κάνει από την αρχή) για να στηρίξει τους Μακεδόνες.
      Δείξαμε ότι είμαστε Έλληνες σε πολύ δύσκολες περιστάσεις, δεν πρόκειται να σας αφήσουμε να παίξετε τα παιχνίδα σας στο δικό μας όνομα. Κατάλαβες "αντικειμενικέ" πονηρέ προπαγανδιστή;

      (αλήθεια τι διαφορά έχεις από τους τύπους με τις περικεφαλαίες;)

      Διαγραφή
  46. Οι φανατικοι εθνικιστες μπλογκερς που μας την εχουν πεσει εδωπερα, λενε (το 'χει γραψει ενας απο δαυτους παραπανω) οτι οι Ελληνες ειναι ανεκτικοι στη διαφορετικοτητα. Ειναι;; Οσο τους ηταν χρησιμοι, μπορουσαν οι υποδεεστεροι μεταναστες με την ανοχη των Ελληνων να παραβρισκονται στη χωρα και να κανουν τις υποδεεστερες εργασιες. Κι οσο για τις ανυπαρκτες (sic) εγχωριες εθνοτικες ομαδες, αυτες μπορουν να τραγουδουν με λογια στις τοπικες εορτες εξαντλωντας την ανοχη (sic) της κυριαρχης εθνοτητας. Καλα, τελικα κατα λαθος η Ελλαδα ειναι στην Ευρωπη. Σ ολες τις εξελιγμενες χωρες (αλλα και σε πολλες αναδυομενες δημοκρατικα ευρωπαικες χωρες) οι τοπικες κουλτουρες οχι μονο δεν ειναι αποδεκτες, αλλα η ταση ειναι προς την ενισχυση τους. Κι αυτο οχι με απλη ανοχη της κυριαρχης εθνοτητας, αλλα οι ανηκοντες σ αυτην με ευχαριστηση βλεπουν να προωθουνται οι τοπικες κουτουρες και οι ντοπιολαλιες. Εδω ομως ειναι Ψωμιαδισταν (ή Καντιωτισταν). Την ατζεντα την καθοριζει πλεον η Χ.Α., κι ολα αυτα που εγραψα παραπανω εξακολουθουν να προκαλουν ανατριχιλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Kαι απο ποτε οι δεξιων πεποιθησεων πατριωτες μου γινατε αντιαμερικανοι;; Και απο ποτε τα κομουνιστακια γινανε τσιρακια των Αμερικανων;;; Τι εχει αλλαξει;; Πολλα. Η Ελλαδα υπηρξε το καλο παιδι της Δυσης στην περιοχη κατα τον ψυχρο πολεμο και οι οπαδοι της δεξιας παραταξης της Ελλαδας ηταν οι κεχρισμενοι να υπερασπιζονται τις αρχες του 'ελευθερου' κοσμου, προπυργιο του οποιου στην περιοχη ητο η Ελλας. Οι δεξιοι και οι καθε λογοις φασιστες (ΠΑΟτζιδες, χιτες, καρφιτσες, τριεψιλιτες, χουντικοι κλπ) ηταν τοτε φιλικα διακειμενοι προς την Δυση και διατεθημενοι να πανε ως στου διαολου τη μανα στην Κορεα να πολεμησουν για τον ελευθερο κοσμο (ανταμοιβομενοι με τα λεφτα της Ουνρα και του σχεδιου Μαρσαλ). Οψιμως ειναι αντιαμερικανοι. Πως ετσι;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τότε που βάζουν πάνω από όλα την Πατρίδα. Τι δεν καταλαβαίνεις στενόμυαλε; Δεν το βλέπεις ότι η αμερικανική πολιτική αβαντάρει με κάθε τρόπο τις ηλιθιότητες του γκρουέφσκυ; Δεν παρατήρησες, εσύ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ το θέμα, ότι από τη θέση του πρώτου προέδρου του κράτους των Σκοπίων που ήταν ξεκάθαρη ("δεν έχουμε καμία σχέση με τους αρχαίους Μακεδόνες, είμαστε Σλάβοι") υπάρχει σαφέστατη μετακίνηση με όλους τους μηχανισμούς του κράτους να προσπαθούν να πείσουν ότι είναι απόγονοι του Φιλίππου και του Αλέξανδρου, ακόμη και γενάρχες όλων των λευκών όπως το λέει ο ίδιος ο ...Θεός; Αυτόν τον εθνικιστικό παροξυσμό τον προσπερνάς ονομάζοντας απλώς "πολιτικάντηδες" (στο επόμενό σου σχόλιο) τους αρχιφασίστες που εξυπηρετούν τα συμφέροντα της μεγάλης υπερατλαντικής δύναμης;
      ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ; Ότι οι Αμερικανοί έχουν κάθε λόγο να πείσουν τους Σκοπιανούς ότι δεν είναι Σλάνβοι, γιατί όσο θυμούνται τις σλαβικές τους ρίζες είναι πάντοτε στη σφαίρα επιρροής της Ρωσίας;

      ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ. ΤΟΣΟ ΤΥΦΛΟΣ ΕΙΣΑΙ;
      (κατά τα άλλα "αντικειμενικός" και "νηφάλιος" και "ανεκτικός"...)

      Διαγραφή
  48. Α, και κατι αλλο: μη ταυτιζετε μερικοι τη ρατσα μας με τους πολιτικαντιδες της γειτονος. Οι καθ'ημας εντοπιοι ομιλουντες το ιδιωμα Μακεδονες δεν ανηκουν στην εκει κοινωνια και δεν ειναι εξοικιωμενοι με τους θεσμους του γειτονικου κρατους με το οποιο κακως μερικοι μας ταυτιζετε. Εχουμε καποιοι απο μας αναποφευκτα καποιους δεσμους (συγγενιες), αλλα μεχρι εκει. Κι αν εχετε προβλημα με δεσμους με τη γειτονα χωρα, τοτε πρεπει να χετε επισης προβλημα και με την ελλληνικη ελιτ που εχει επενδυσει δις εκει και με τους καφρους τα αρρωστακια τους κουμαρτζιδες που πανε στα καζινο της γειτονος και ακουμπανε συνταξεις, επιδοτησεις και εισοδηματα απο επιτυδευματα. Κοροιδο Γκρεκο μασκαρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατάλαβες τι έγραψες ή σε τύφλωσε τόσο το "ιερό χρέος" να υπερασπιστείς τη "ράτσα"; Από πότε ένα ομιλούμενο ιδίωμα αποτελεί γνώρισμα "ράτσας" και μάλιστα τόσο καθαρόαιμης; Φτηνός ρατσιστικός λόγος χαμηλοτάτου επιπέδου. Έπειτα εσύ, ο "δημοκράτης", δεν έχεις πρόβλημα με τους φασιστικούς θεσμούς της γείτονος; δεν σε ενοχλεί ο ευθύς και απροκάλυπτος ρατσισμός, ο επιθετικότατος εθνικισμός που διδάσκεται στα σχολειά τους; Δεν σε ενοχλεί το κυνήγι των αντιφρονούντων και ο ασφυκτικός έλεγχος κάθε φωνής που προσπαθεί να ακουστεί; Δεν σε ενοχλεί που ένας επίσκοπος ξανακαταδικάστηκε επειδή επιμένει ότι δεν είναι "Μακεδόνας" αλλά Σέρβος; Γιατί δεν ξεσηκώνεσαι για το δίκιο, τόσο πολύ δημοκράτης που είσαι;
      με πολύ προσεκτικές διατυπώσεις, πολύ ήπιες και απαλότατες, προσπάθησες να διαχωρίσεις τη θέση σου (το καταλαβαίνεις δα ότι είναι καραγκιοζιλίκια όσα συμβαίνουν από τους "μακεδόνες" των Σκοπίων) αλλά, δεν μπορείς να κρυφτείς ότι είσαι δικός τους.

      Ο δε τρόπος που προσπαθείς να συμψηφίσεις δείχνει πόσο ΠΟΝΗΡΟΣ είσαι. Από πότε συμψηφίζονται συμπεριφορές ανόμοιες όπως και να τις δεις; Είναι ίδιο να σπαταλάει κάποιος τα χρήματά του (προφανώς και είναι κακό) με το να εξάπτει ρατσιστικό μίσος και να καλλιεργεί εθνικιστικό μίσος; Συγκρίνονται αυτά τα δυο; Κι ακόμη: είναι ίδιας βαρύτητας η συμπεριφορά μεμονωμένων ιδιωτών (προσωπική τους πειλογή -κάκιστη, αλλά προσωπική) με τη στάση και τη νοοτροπία ενός ολόκληρου κρατικού μηχανισμού με όλους τους θεσμούς του;

      ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ
      ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ
      ΕΣΥ Ο "ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ" ΚΑΙ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ"
      που, κατά τα λοιπά, παριστάνεις το ...βαθυστόχαστο αναλυτή;

      Διαγραφή
    2. Κατάλαβες προφανώς, ποιος είναι ο μασκαράς.
      Τράβα να βρεις από κανένα συγγενή καμιά περικεφαλαία, καμιά χλαμύδα, κανένα "μακεδονικό" κράνος και βγες φωτογραφία να σε καμαρώσουμε.

      Α! Μην ξεχάσεις τη σάρισα. Έξι μέτρα απαραιτήτως...

      Διαγραφή
    3. Μη μιλάς εξ ονόματος όσων μιλούν το ιδίωμα.
      Πονηριές προπαγανδιστικές αλλού, φιλαράκο.

      (τελικά, είσαι πολύ θρασύς, κι ας εμφανίζεσαι "νηφάλιος"...)

      Διαγραφή
  49. ΜΠΡΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ¨ΟΙ [γυφτοσκοπιανοι}ομολογουμενως εσχισαν,τεκμηριωμενες τοποθετησεις,εξω απο εθνικισμους και βιωματικες αναφορες.Οι δε ελληνοπρεπεις τοποθετησεις,καθαρα σαν ελληνες{ΣΑΣ ΕΣΧΙΣΑΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ}ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΙ.......ΕΛΛΗΝΕΣ 10-0 ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ Μ"ΕΠΙΣΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει η ... να κρυφτεί αλλά η χαρά δεν την αφήνει.

      Διαγραφή
    2. Μπράβο βοσκόπουλε δώσε και πάλι συγχαρητήρια στον ..εαυτό σου -στην ιριδίζουσα και χρεωκοπημένη ΠΟΛΎΧΡΩΜΗ συμμορία σου ΒΆΛΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΗΣ ΜΠΑΡΤΣΑ βαλε και ενα ινδιανικο φτερο το κεφάλι να παριστάνεις τον Γκότσε νΤελτσεβ... Οι πρόγονοι σου μήπως ήταν και κατσικοκλέφτες ; μήπως όταν τους έδιωξαν απο την Μελίτη και πήγαν στην Παλαίστρα γνωρίζεις ; Η κατάληξη -πουλος απο πού προήλθε;...βοσκός χωρικός ήταν και είπαν να σας δώσουν μία κατάληξη. . τώρα με τον ασλάκωφ δώσε συγχαρητήρια και αυτογκόλ στον ευατό σου μπράβο θα σου χαρίσουμε για έπαθλο και μία ΜΠΑΝΑΝΑ μαιμουδιάρη . Είστε για Φ Τ Υ Σ Ι Μ Ο παρέα με όλο το συρφετό σου όπως προλέχθηκε ...δέν θα γεμίζετε σε λίγο ούτε καφενείο...ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ και πές μας ότι θέλεις και ΦΑΣΙΣΤΕΣ...σας έχουμε γραμμένους εκτός απο τα @@@ μας και στην λίστα εντοπισμένων ανθελλήνων .... το τελευταίο το ενοούμε...Ξ Ε Φ Τ Ι Λ Ι Σ Μ Ε Ν Ο Ι ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ στις 21 ΙΟΥΛΙΟΥ ΦΕΤΟΣ ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ ΚΑΙ Η ΓΗ ΘΑ ΤΡΕΜΕΙ ..ΠΑΛΙΟΓΥΦΤΟΙ μαιμουδιάρηδες ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ..

      Διαγραφή
  50. Μιλάμε για έλληνες και ελληνισμό. Ποιοί ήταν έλληνες; Ήταν έλληνας ο Σωκράτης, που ήπιε το κώνειο ή αυτοί που τού το έδωσαν; Ήταν έλληνας ο Ηράκλειτος ή οι εφέσιοι, που τον έριξαν και τον έφαγαν τα σκυλιά; Ήταν έλληνες οι σπαρτιάτες, που έσφαζαν τους αθηναίους ή οι αθηναίοι, που έσφαζαν τους σπαρτιάτες ή ήταν έλληνας ο Μ. Αλέξανδρος, που τους έσφαζε όλους; Ήταν έλληνες αυτοί, που πολέμησαν τους πέρσες ή αυτοί που πήγαν με το μέρος των περσών; Ποιός ήταν τελικά αυτός ο ιδανικός αρχαίος έλληνας, που μεταλλάχτηκε σε ρωμιό;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Και τι είναι ελληνισμός; Ακούμε, ότι ελληνισμός είναι το αρχαίο πνεύμα, το Βυζάντιο, ακούμε για ελληνισμό τής Μικράς Ασίας (πολυεθνικό συνοθύλευμα εκβυζαντινισμένων χριστιανών), ακόμα και για ελληνισμό τού Πόντου (ρωμιών χριστιανών) κ.λπ.. Ποιός είναι ο ορισμός τού ελληνισμού; Απλά, δεν υφίσταται αυτό, είναι ένα ιδεολόγημα, που έχουμε φτιάξει στα μυαλά μας, όπως όλα τα λήγοντα σε -ισμός (σοσιαλισμός κ.λπ.). Ρωτήστε εκατό διαφορετικούς ανθρώπους τι είναι ελληνισμός και θα πάρετε εκατό διαφορετικούς ορισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε, πλάκωσαν και οι βαθυστόχαστοι αποπροσανατολιστές της συζήτησης. Αντίν να μας μιλήσεις για τη διαδικασία δημιουργίας ενός νέου έθνους, του "μακεδονικού", που εμφανίζεται ως τέτοιο για πρώτη φορά στην ιστορία, και βρίσκεται σε εξέλιξη επειδή έτσι βολεύει την πολιτική των ΗΠΑ, και υλοποιείται με όρους καθαρού φασισμού, μεταθέτεις το θέμα αλλού.
      Λοιπόν, το καταλάβαμε τι θες να μας πεις: δεν υπάρχουν ούτε υπήρξαν ποτέ Έλληνες. Μόνο "μακεδόνες" υπάρχουν σήμερα απόγονοι του Αλέξανδρου.

      Δεν ντρέπεσαι να προσπαθείς τόσο φτηνά να αλλάξεις την ατζέντα αρνούμενος να παραδεχτείς τα προφανή;

      ΤΟΣΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΤΕ;

      Διαγραφή
  52. Ακροδεξιοί χρυσαυγίτες ελληναράδες, καθαρίζουν την Ελλάδα από τους μετανάστες. Δηλαδή, απόγονοι σλάβων, αλβανών, τούρκων, αρμένιων, βλάχων κ.λπ., που όμως έχουν την ψευδαίσθηση, ότι είναι απόγονοι των αρχαίων ελλήνων, κυνηγούν πακιστανούς, ινδούς κ.λπ. ανθρώπους, οι οποίοι δεν έχουν την ίδια ψευδαίσθηση. Αν όμως, μείνουν λίγο ακόμα στην Ελλάδα, οι ίδιοι ή τουλάχιστον τα παιδιά τους θα αποκτήσουν κι αυτοί, όπως κι οι υπόλοιποι «έλληνες», την ίδια επίσης ψευδαίσθηση κι ας είναι και λίγο πιο σκούροι στο δέρμα. Εξ άλλου αρκετοί σημερινοί «έλληνες» είναι κι αυτοί λίγο πιο σκούροι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, αυτά μας τα είπαν κι άλλοι (συμβουλή: άνοιξε καμιά ΜΚΟ να βγάλεις και κανένα χρήμα). Γνωστό, φτηνό κόλπο προπαγανδιστή της πλάκας.
      Από πότε ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ μόνο οι χρυσαυγίτες υπερασπίζονται τη Μακεδονία; Θέλεις επίτηδες να ταυτίσεις όσους υπερασπίζονται την Ελλάδα με τους ακροδεξιούς; ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ, και παριστάνεις και το σοβαρό;
      ΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΚΟΥΡΕΦΣΚΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ; ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ;

      ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΩ: ΤΟΣΟ ΑΝΘΕΛΗΝΝΕΣ ΕΙΣΤΕ;

      Διαγραφή
    2. ΣΟΒΑΡΑ ΡΕ "ΜΕΓΑΛΕ" ΠΡΩΙΝΟ ΤΥΠΑΚΙ 10:20 π.μ.? ΤΙ ΣΕ ..ΨΕΚΑΣΑΝ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ? ΤΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΑΥΤΑ Η ΣΟΥ ΗΡΘΑΝ ΦΛΑΣΑΡΙΣΤΑ ΣΤΟ ΑΔΕΙΟ ΣΟΥ ΚΕΦΑΛΙ? ΓΙΑ ΡΩΤΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΓΑΡΩΝ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ? ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΑΦΡΟΔΕΞΙΑ ΣΑΜΑΡΑ ΤΟ ΥΠΟ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΠΑΣΟΚ ΜΕΧΡΙ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΚΚΕ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΟΥΝ? ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΕΣ Κ Ο Τ Ε Σ ΣΤΟ ΘΕΜΑ....ΜΟΝΟ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΛΕΟΝ ΛΕΝΕ ΣΤΑ ΙΣΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΡΙΝ ..ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ...ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ..ΟΙ ΓΟΡΔΙΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΜΕ ..ΚΟΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΠΕΙ ΑΥΤΟ ΑΣ ΣΟΥ ΚΑΡΦΩΘΕΙ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΣΟΥ ΓΡΑΙΚΥΛΕ ΨΟΦΟΘΕΗ .....

      Διαγραφή
  53. Ο πρώτος που οραματίστηκε την Ελλάδα ως ενιαία Εθνική οντότητα ήταν ο Φίλλιπος, γιατί κατάλαβε το ποιο απλό! Αν δεν ενωθούμε ποτέ δεν θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε την μόνιμη απειλή που ήταν οι Πέρσες. Το έργο του το συνέχισε ο φοβερός και τρομερός Αλέξανδρος και τα αποτελέσματα είναι γνωστά. Αν κάποιοι πρέπει να είναι ιδιαιτέρως υπερήφανοι για την Ελληνική τους καταγωγή, είναι οι Μακεδόνες. Αν οι παππούδες μας δεν είχαν Ελληνική συνείδηση, σίγουρα σήμερα θα ανήκαμε στην Βουλγαρία. Γιατί στο τέλος γίνεται αυτό που θέλει πραγματικά ο Κυρίαρχος Λαός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΒΡΕ ΑΣΧΕΤΕ, ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ" ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ! oxi Έλληνες κατάλαβες ΤΥΠΕ ΜΑΓΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ; ΞΑΝΑΛΕΩ: ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ" ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΌΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΑΘΗΝΑΙΟΙ, ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙ, ΛΥΓΚΗΣΤΕΣ" ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ. ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΠΠΟΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΑΝΤΙΓΟΝΟΣ, ΚΡΑΤΕΡΟΣ, ΑΜΥΝΤΑΣ, ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΓΗΣ.

      ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΠΙΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
      ΚΑΙ ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΠΙΟ ΘΡΑΣΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ;

      Διαγραφή
  55. Ο ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ 11.ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΚΙΟΥΠΤΣΙ ΜΠΟΛΓΚΛΑΡΤΣΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ Ο Ρ Θ Ο ΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ Ο ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΑΚΗΣ ΣΟΥ ..ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΩ ΚΙ ΑΛΛΗ ΜΠΑΝΑΝΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΦΙΝΙ ΚΑΡΥΔΙ@@@ ΜΑΙΜΟΥΔΙΑΡΗ ΝΑ ΤΗΝ ΦΑΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΑΓΜΕΝΟ ..ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟ ΤΟΝ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΙ ... "ΥΨΗΛΟ¨ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΞΙΝΟ ΝΕΡΟ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΕ;;;; ....ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΟΥΣΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΤΕ...ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΙΑΞΕΙ ΤΗΝ..........ΜΕΣΟΥΛΑ....ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑΝΑ ΣΚΥΛΙΑ-

      Διαγραφή
  56. Εξακολουθω να πιστευω οτι ο Ελληνας δεν αντεχει αλλους εκτος απο την ιδια του τη ρατσα, ανοθευτη. Αυτο βγαινει απο αυτη τη συζητηση. Κι αν εχει δεχθει την παρουσια του ξενου μεταναστη ειναι γιατι το τσορμπαλικι του δεν τον αφηνει να παει στο χωραφι ή να καθαρισει τουαλετα. Του αρεσει να ειναι αρχοντας, τ' αφεντικο, να εισπρατει, να καθεται πισω απο γκισε, να ειναι με το κινητο στο χερι και να κανονιζει δουλειες (γουσταρει να βισματωνει), αλλα οχι να κανει βαριες δουλειες, οι οποιες δεν ταιριαζουν αλλωστε στη ρατσα του. Η ρατσα του ειναι ανωτερη, κι οποιος θελει ν'ανηκει σ'αυτην, πρεπει να μαθει να φερεται ως Ελληνας και να ακολουθει τις πατροπαραδωτες παραδοσεις (την μπινιά, το σταυροκοπημα κ.α.).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΣ ΤΟ ΚΙ ΕΣΥ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ. ΟΧΙ Ο ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ ΚΛΕΦΤΗΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ "ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ" ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΟΥΤΕ Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ.

      ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ Τ ΟΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΚΟΙ ΕΙΣΤΕ!!!

      ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΛΥΣΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΕΜΕΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΩΜΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΜΑΣΤΑΝ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!

      ΓΡΑΙΚΟΜΑΝΟΥΣ ΜΑΣ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΠΟΤΕ ΓΡΑΙΚΟΜΑΝΟΥΣ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!!!
      ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ: ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗΔΕΣ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΜΑΣ.
      ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ. ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΧΩΝΕΨΤΕ ΤΟ.

      Διαγραφή
    2. Θολούρα, μίσος, τρικυμία εν κρανίω. Άντε αγορίνα μου σε καμιά ΜΚΟ να πάρεις και καμιά επιχορήγηση ή έστω σε κανένα πανεπιστήμιο να σε κάνουν καθηγητή να χαρείς κι εσύ. Είναι κρίμα τέτοιο ανθελληνικό μένος να πάει χαμένο.

      (εννοείται ότι τα γραφόμενά σου είναι ΜΝΗΜΕΙΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ. Απορώ πώς αντέχεις να ζούμε δίπλα σου. Σίγουρα σε εκφράζει απόλυτα εκείνο το τραγουδάκι που λέει "φύγετε Έλληνες...". Άντε καταπιεσμένε μου, τρέχα σε κανένα πανηγυράκι να το τραγουδήσεις και πάλι να νιώσεις ανεβασμένος. Δωρεάν ψυχοθεραπεία σε καιρό κρίσης -αν και εσείς δεν έχετε πρόβλημα χρημάτων- δεν είναι και λίγο πράγμα)

      Διαγραφή
  57. Αφηστε μερικοι υπερηφανοι ελληνοψυχοι το κοκκωρεμα οτι ο Ελληνας ειναι και πρωτος και ο καλυτερος (οι υπερθετικοι βαθμοι επεφταν βροχη την εποχη της ευρωευμαρειας). Ενας κλεπτοκοτας ειναι κατα βαθος. Εγινε ανθρωπος απο τοτε που μπηκε στα σαλονια της Ευρωπης (οπου κι εκει δεν αντεξε στο πειρασμο να κλεψει, αλλα τωρα την πληρωνει με μνημονια). Βλεπει υποτιμητικα τους μεταναστες και βαυκαλιζεται οτι αυτοι οι untermenschen ηρθαν στον παραδεισο του να τον υπηρετησουν και να του μαζευουν τα ροδακινα. Ε, ρε Γκρεκο μασκαρα, ρε που λιγδωσες τ'αντερακι σου με τα ντολλαρς και τα μαρκα της μεταναστευσης (της ελληνικης) και των προγραμματων βοηθειας (Ουνρα, Μαρσαλ, Τρουμαν, Μεσογειακα προγραμματα, δωρεαν βοηθεια ΝΑΤΟ, πακετα Σαντερ/Ντελορ, πακετα συνοχης, ΕΣΠΑ) και τωρα που σου φυγε η μπιχλα, το παιζεις πολιτιστικα ανωτερος και χαιρεσαι που καθεσαι διπλα στα κραταια εθνη της Δυσης. Και επειδη δε σου κανουν παντα το κεφι τα βριζεις κι απο πανω. Γιατι παντα εχεις δικιο. Τα δικαια σου κι ολοι οι αλλοι να παν να γ@#%νε! Μονο εσυ εχεις δικαιωματα (που παντα απορρεουν απο το διεθνες δικαιο) κι ολοι αλλοι απλα διεκδικουν απο σενα αυτα που παντα σου ανηκαν. Ρε, πως τα φερνεις ετσι και παντα εσυ εχεις δικιο. Ρε τικαλε (tikalos [τι καλο! δηλαδη τι ωραιο, φερτο εδω]! Στα ρουμανικα σημαινει ο κακος ανθρωπος, αφου μ αυτην την φραση οι ελληνικη αρχουσα ταξη των παραδουναβιων απομιζουσε τους φτωχους ρουμανους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώπα και οι προχωρημένοι αναλυτές. ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ πολλαπλά, γιατί δείχνετε ότι έχετε απύθμενο μίσος και φοβερό ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ έναντι των Ελλήνων. Ναι ρε κομπλεξάρες, είμαστε αυτοί που είμαστε, έχουμε και τα στραβά μας έχουμε και τα καλά μας, και ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΛΑΒΟΙ. Γιατί είναι τόσο κακό να είσαι Σλάβος; Πρέπει να είσαι απευθείας απόγονος του Φιλίππου για να είσαι υπερήφανος;
      ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΑΣ.

      (ποια "κραταιά έθνη της Δύσης" άσχετε; Μάλλον τη διαδικασία της εθνογένεσης μετά την επικράτηση της αρχής των εθνοτήτων δεν στην είπανε. Αλλά, ανθελληνικές θέσεις να είναι και τις υιοθετούμε αμάσητες...)

      Διαγραφή
    2. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ, ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΓΕΛΑΜΕ.

      ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ "ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ"
      ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΙΜΠΟΙΕΙΣ.

      Διαγραφή
  58. Και αν μερικοι πατριωτες δε κατανοειτε τι μας εχει πιασει και εχουμε λυσσαξει να πηγαινουμε φανατικα στα γλεντια μας και να κανουμε ακτιβισμο τον υπολοιπο καιρο ειναι γιατι τη ρατσα μας την βγαλανε την ψυχη καποτε οι αντιστοιχοι ελληνοψυχοι που σε χλωρο κλαρι δε μας αφηναν. Οι δικοι μου προγονοι γρεκομανιδες ητανε απο σημαντικη κομμωπολη της Κ.Μακεδονιας που τωρα βρισκεται εκτος ελληνικων συνορων. Ελθοντες στην Ελλαδα απο μια γοητεια που τους ασκουσε η ΕλλΗνικη εθνικη ιδεα, εγιναν αυτοματα βασιλοφρωνες σε αντιδιαστολη με τους ματζιριδες προσφυγες. Στο χωριο οπου εγκατασταθηκαν (κοντα στα ελληνοσερβικα συνορα) οι υπερσυντηριτικοι Θρακιωτες τους εχθρευονταν και τους απομονωσαν με μονο τους "εγκλημα" η χρηση του ιδιωματος. Τους ταυτισαν με τους Βουλγαρους πρωην δυναστες τους. Στον Β' πολεμο επισκεφθηκε το χωριο μια κομιτατζιδικη ομαδα η οποια επιδωθηκε σε καποιες ασχημιες παιρνοντας εκδικηση για παλιοτερα γεγονοτα. Κι αμεσως το γεγονος αποδοθηκε στις δυο (ολο κι ολο) ντοπικες οικογενειες. Με την απελευθερωση αρχισαν οι ταλαιπωρειες και οι διωξεις. Εναν θειο τον ξεκαμανε σε κατι ερημιες ενα αποσπασμα χωροφυλακων (ενω αυτος με υπερηφανεια ανταποκριθηκε στην κληση της χωροφυλακης βλεποντας την ως... τιμητικη προσκληση, τοσο εθνικοφρων ηταν) και τον αδελφο του (πατριαρχη της δικιας μου οικογενειας) τον εκλεισαν 6 μηνες στο γεντι κουλε με ψευτικες κατηγοριες μαζεμενες απο σπιουνους που κατι ειδαν αλλα δεν ηταν απολυτως σιγουροι (πεθανε λιγο μετα απο καρκινο και απ τον καημο του). Και η φαμιλια σταδιακα περασε στην κομμουνιστικη ιδεολογια. Κι ολα αυτα γιατι;;; Γιατι καποιοι πατριδοκαπηλοι (οπως οι γραφοντες στο μπλογκ αυτο) ειχαν σκουλικια μεσα τους και τους πειραζαν οι εντοπιοι Μακεδονες, τους ειχαν κατσει στο λαιμο κι επρεπε να τους εξοντωσουν. Γ Ι Α Τ Ι ; ; ; ; ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και επειδή συνέβησαν όλα αυτά (αν συνέβησαν έτσι, γιατί τα έμαθες μόνο από τη δική σου πλευρά, για ρώτα και την άλλη και θα έχει κάτι ανάλογο να σου πει) αυτό σημαίνει ότι υπάρχει "μακεδονικό έθνος" και ότι ο γκρουέφσκι είναι απόγονος του Αλέξανδρου;

      Κάθε άλλο. Αντιθέτως, τα λόγια σου αποτελούν τη μεγαλύτερη ομολογία ότι κινείσαι μόνο από εκδικητικό μίσος κατά της Ελλάδας. Ούτε η δημοκρατία σε ενδιαφέρει, ούτε τα δικαιώματα, ούτε η ιστορική αλήθεια.

      Θέλεις να πάρεις εκδίκηση.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ.

      (και θέλεις, επειδή εσύ είσαι παθιασμένος φανατικός να σε ακολουθήσουμε και οι υπόλοιποι Μακεδόνες, αρνούμενοι ότι είμαστε Έλληνες)

      Διαγραφή
    2. Μπορούμε και να κλάψουμε, μπορούμε να σου φέρουμε και άλλες τόσες ιστορίες, μπορούμε και να θυμηθούμε και πόσοι βενιζελικοί φαγώθηκαν από τους κωνσταντινικούς και το αντίστροφο, να πάρουμε και ένα όπλο και να καθαρίζουμε τους αντιπάλους.
      Επιχειρήματα δεν βλέπω παρά μόνο τυφλό μίσος κι αυτό σε επίπεδο βεντέτας. πάντως, κανείς δεν αλλάζει εθνική συνείδηση επειδή του συμπεριφέρθηκε άσχημα η κρατική εξουσία και τα όργανά της. Γνωρίζω πολλούς αριστερούς που κυνηγήθηκαν συστηματικά και με κάθε τρόπο από το δεξιό παρακράτος, αλλά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

      Αν κατάλαβες, κατάλαβες...

      Διαγραφή
    3. Μην παίζεις το παιχνίδι των ακροδεξιών και μην μπερδεύεις την κομμουνιστική ιδεολογία με τις προσωπικές σου απόψεις.

      ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΖΕ.
      Η αγάπη για την Πατρίδα είναι άλλο πράγμα
      και, κυρίως,
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΩΝ ΔΕΞΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ.

      Διαγραφή
    4. ο 5.39 μάλλον ψεκασμένος απο κανένα ληγμένο είναι. Για ποιά Ελλάδα παρέα με σνοφήτες πολεμήσανε; Την 5η ολομέλεια του κκε την ξεχάσατε; Τις σφαγές Ελλήνων στο Μελιγαλά τις ξεχάσατε; Επειδή είστε αποδεδειγμένα αμετανόητοι ανθέλληνες στα συνέδρια σας πώς προσκαλείτε τα συντροφια σας απο τα Σκόπια; Με το "γεωγραφικό" τους; Υπάρχουν ιστορικά ντοκουμέντα ότι πολεμήσατε στην Φλώρινα και αλλού εναντίον της Ελλάδας υπέρ του διαμελισμού της απο τον εθνικό κορμό πάντα υποταγμένα όργανα στις διαταγές του Τίτο και του Στάλιν στο πλάι σλάβων συντρόφων σας στο σνοφ νοφ οι οποίοι επι κατοχής ήταν καθαρόαιμοι βούλγαροι δοσίλογοι της γκεστάπο βλ οχράνα κάλτσεφ τον οποίον κάλτσεφ ο βοσκόπουλος τον έχει κορνίζα στο γραφείο του ουράνιου τόξου.Το ίδιο εθνοπροδότες με αυτούς είστε και αυτά τα σημερινά κροκοδείλια ότι πολεμήσατε για την Ελλάδα πουλήστε τα στην κομουνιστική Κίνα .Ούτε οι Κινέζοι σύντροφοι σας δέν σας υπολογίζουν ούτε στην Μόσχα ΄.Μόνο εδώ στην μπανανία ακόμη πουλάτε τα παραμύθια σας. Καιρός λοιπόν με τον ανεπάγγελτο νέο γενικό σας στο κκε να πάρετε την απόφαση ότι σε λίγα χρόνια δέν θα υπάρχετε ούτε κανείς θα σας παίρνει στα σοβαρά....

      Διαγραφή
  59. ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑΝΑ ΣΚΥΛΙΑ\
    ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΓΕΥΓΕΛΗ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
    ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΑΣ ΓΥΡΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ
    ΣΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ ΑΣΛΑΚΩΒ ΚΑΙ ΠΑΠΑΤΣΑΡΚΝΙΑ
    ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑΝΑ ΣΚΥΛΙΑ.
    ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΕ ΑΛΗΤΗ
    Η ΦΛΩΡΙΝΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΚΕΙ
    ΠΑΡΕ ΤΟΥΣ "ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥΣ" ΣΟΥ ΒΑΛΙΤΣΑ ΣΟΥΤΑΡΙΣΑΜΑ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ..


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Εγώ θέλω μια απλή ερώτηση να κάνω σε όσους είναι Ντόπιοι στην καταγωγή και μιλούν το ιδίωμα.
    Εντάξει αυτοί του Τόξου είναι «πράκτορες» και αυτοί που πάνε στη Μελίτη είναι ύποπτοι, όμως ΕΜΕΙΣ που σε όλους τους τόνους δηλώνουμε Εθνικά ΈΛΛΗΝΕΣ μπορούμε να χορέψουμε έστω και ένα χορό με το τραγούδι του στο ιδίωμα;

    Για ποιο λόγο απαγορεύετε ένας σύλλογος Ντόπιων να βγεί και να χορέψει πχ την Σόφκα με τους στίχους; Είναι έγκλημα ενάντια στην πατρίδα μας να χορέψουμε πχ το ότφορι Λένω να βρατνίτσκα με το τραγούδι του;
    Αυτά δεν είναι παραδοσιακά δικά μας;

    Ξέρετε πόσα παιδιά μου λένε «δεν ανεχόμαστε την μούγκα. Γουστάρω τους χορούς με τα τραγούδια μας και όποιος μου ζητά να μην τραγουδώ τον θεωρώ υβριστή μου».

    Σκεφθείτε μιαν απάντηση και σταματήστε τις βρισιές και τις απειλές.
    Αυτοί που τραγουδάνε ακόμα και κομίτσκι πέσνι δεν κρύβονται, φάτσα κάρτα είναι στα βίντεο τους.
    Αυτοί που θέλουν να μην τραγουδάμε κανένα τραγούδι στη γλώσσα μας θα βγούν δημόσια να μας πουν το Γιατί πρέπει να χορεύουμε στα μουγκά;

    Εδεσσαίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαρτάταται ποια είναι αυτά τα "δικά μας". Αναρωτήσου λ.χ. γιατί εμείς που μιλούσαμε το ιδίωμα (το οποίο μιλούσαν και πολλοί άλλοι με διαφορετική καταγωγή στην ίδια περιοχή -άρα είναι εξίσου και "δικά τους") όταν φτιάχναμε σχολείο το θέλαμε ελληνικό. Το ίδιο στις εκκλησίες μας θέλαμε ελληνικά (αρχαιοπρεπή κιόλας) κι ας μην καταλαβαίναμε λέξη. Αυτά δε συνέβαιναν όταν "ήρθαν οι Έλληνες και μας άλλαξαν τα μυαλά με την παιδεία και την πλύση εγκεφάλου", όπως λένε οι πράκτορες, αλλά πολύ πριν, από την εποχή που οι Βούλγαροι και οι διάφοροι προπαγανδιστές αλώνιζαν ανενόχλητοι στη Μακεδονία χωρίς να υπάρχει οργανωμένη αντίσταση ούτε στοιχειώδης υποστήριξη από το ελληνικό κράτος (άργησε πολύ να ξυπνήσει -ως συνήθως...). Άρα, ναι μεν στην καθημερινότητά μας μιλούσαμε το ιδίωμα αλλά αναγνωρίζαμε ότι "δικά μας" επισήμως ήταν τα ελληνικά, γιατί ξέραμε ότι είμαστε Έλληνες. Όταν οι σλαβόφωνοι του Περάσματος κάνουν έρανο για τα "αδέρφια τους" στη Νότια Ελλάδα που πολεμάνε τους Τούρκους (τον καιρό της Επανάστασης του 1821), προφανώς είχαν συνείδηση ότι στηρίζουν αυτούς με τους οποίους έχουν κοινή καταγωγή και όχι αυτούς που "θα σκλαβώσουν τη Μακεδονία" (όπως λένε οι φιλοσκοπιανοί για τους Έλληνες). Όταν υπάρχου νσε κάθε σχεδόν χωριό μας παπάδες σλαβόφωνοι που βασανίστηκαν και εκτελέστηκαν από τους Βουλγάρους γιατί επέμεναν να λειτουργούν στα ελληνικά, προφανώς ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ.

      Ως προς την "απαγόρευση" της γλώσσας, κάτι τέτοιο σήμερα τουλάχιστον δεν υφίσταται. Εδώ τραγουδάνε "φύγετε Έλληνες" και δεν φοβούνται (κάτι που δεν θα το τολμούσαν σε καμιά χώρα του πλανήτη, ακ΄μοη και την πλεόν φιλελεύθερη). Το να μιλάς για εποχές που είχαμε στην Ελλάδα δικτατορίες δεν είναι ασφαλής τρόπος προσέγγισης. Το κάνουν ύπουλα οι ανθέλληνες, αποκρύπτοντας ότι σε εκείνες τις περιόδους δεν ήταν μόνο οι "μακεδόνες" θύματα του ανελεύθερου καθεστώτος αλλά και πολλές άλλες ομάδες πληθυσμού, κάποιες μάλιστα διώχθηκαν πολύ περισσότερο. Την εποχή που απαγορεύονταν από το κράτος τα ρταγούδια στο ιδίωμα, την ίδια εποχή βασανίζονταν άνθρωποι που διεκδικούσαν κοινωνική δικαιοσύνη (συνήθως αριστεροί), την ίδια εποχή απαγορευόταν οι αμανέδες στους πληθυσμούς που είχαν μικρασιατική καταγωγή. Εδώ ο Τσιτσάνης λέει ότι το καθεστώς λογόκρινε ακόμη και τις νότες γιατί αν κάπου σε ένα τραγούδι τα μουσικά διαστήματα δεν ήταν ευρωπαϊκά αλλά ξέφευγαν, το τραγούδι κοβόταν ως ανατολίτικο και τουρκοφανές!!!

      ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥ ΦΕΡΘΗΚΕ ΑΣΧΗΜΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ. Ούτε οι Μικρασιάτες που πουλήθηκαν από τους "εθνικόφρονες" κωνσταντινικούς, ούτε οι Κύπριοι που πουλήθηκαν από τους "εθνικόφρονες" (τι σύμπτωση...) χουντικούς (πολλοί από αυτούς δεν το κρύβουν ότι δεν χωνεύουν την Αθήνα και την πολιτική της, αλλά νιώθουν και είναι Έλληνες), ούτε οι Βορειοηπειρώτες που εγκαταλείφθηκαν από το ελληνικό κράτος μέχρι σήμερα.

      ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΦΡΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΠΕΡΝΙΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

      Δες και κάτι άλλο: θα ήταν πολύ διαφορετική η αντιεμτώπιση του ιδιώματος ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, αν δε νυπήρχε η φοβερή και συστηματική προπαγάνδα, η χρηματοδοτούμενη από τον Σόρος σε κάθε γωνιά του πλανήτη, που προσπαθεί με μοναδικό κριτήριο τη γλώσσα (και μάλιστα τη γλώσσα της καθημερινόιτητας, γιατί όπως είπα και στην αρχή για τους προγόνους μας η επίσημη, η "καλή" τους γλώσσα ήταν ΠΑΝΤΑ η ελληνική) να φτιάξει έθνος. Αυτοί οι προπαγναδιστές φταίνε σε μεγάλο βαθμό, γιατί προκαλούν αντανακλαστικές αντιδράσεις ακόμη και σε καλοπροαίρετους Έλληνες. Αυτοί οι ίδιοι, που ευθύνονται κυρίως για το όποιο "κακό όνομα" έχει το ιδίωμα και οι χρήστες του, αυτοί οι ίδιοι έρχονται μετά ύπουλα και προσπαθούν να δημιουργήσουν καταστάσεις με δόγματα του τύπου "οι Έλληνες δεν μας θέλουν τους Μακεδόνες" και άλλες τέτοιες αηδίες που είναι φοβερά επικίνδυνες γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να μετατραπούν σε μόνιμα συμπλέγματα μειονεξίας.

      Διαγραφή
    2. Έγραψες πολλά αλλά απάντηση νέμα.
      Τελικά διακαιούνται σήμερα οι Έλληνες Μακεδόνες όταν χορεύουν με τους συλλόγους τους να χορέψουν την Σόφκα με το τραγούδι;
      ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

      (όσο καταλαβαίνω λες ΟΧΙ γιατί μπλά μπλά Σόρος και μπλά μπλά Σκοπιανοί άρα χορεύετε στα μουγκά και πολύ σας είναι.... λες εσύ! Αν κατάλαβα λάθος ορίστε διορθώστε)

      Εδεσσαίος

      Διαγραφή
    3. Έγραψα πολλά γιατί θεώρησα ότι είσαι τίμιος συζητητής, που καταλαβαίνει. Απ' ό,τι φαίνεται ή δεν καταλαβαίνεις ή είσαι πονηρός που προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από τη μάσκα του "αδικημένου".

      ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΤΙΜΙΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΩΤΟΣ ΕΣΥ, ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΕΘΝΙΚΑ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΝΑ ΕΝΟΧΛΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΜΟΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΟ ΙΔΙΩΜΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ. ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΣΟΥ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.

      ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΛΛΑ...

      Διαγραφή
    4. Οι Έλληνες Μακεδόνες ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ να χορεύουν ό,τι και όπως θέλουν (ποιος το απαγόρεψε;) αλλά ταυτοχρόνως ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να αγωνίζονται αυτοί οι ίδιοι ΠΡΩΤΟΙ εναντίον όσων αμφισβητούν την ελληνικότητά τους, με επιχείρημα τη γλώσσα (δηλαδή εναντίον των ψευτομακεδόνων Σκοπιανών και των πρακτόρων τους).

      Αυτό έκανε και ο διοργανωτής και ο ομιλητής της εκδήλωσης, αυτό κάνουμε και πολλοί άλλοι δίγλωσσοι ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ (οι μόνοι που δικαιούμαστε να λεγόμαστε ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ εκ καταγωγής -όχι διαφορετικής εθνικότητας) ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΛΥΣΣΑΞΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ.

      Διαγραφή
    5. Μεγάλος καημός για το ...χορό. Επιτέλους χόρεψε και χορό της κοιλιάς αν θέλεις, ελεύθερος είσαι. Η αμφισβήτηση της ελληνικότητάς σου, δεν σε ενοχλεί; Στο χορό κόλλησες;

      Διαγραφή
  61. ΟΡΡΟΔΗΤΕ,ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ,ΟΙ ΓΓΥΦΤΟΣΚΟΠΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΑΣ,ΔΕΙΓΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ,.{ΟΡΡΟΔΩ=ΤΑ ΚΑΝΩ ΠΑΝΩ ΜΟΥ}.Ενα μικρουλι γυφτοσκοπιανακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ορρωδώ",
      άσχετε που κάνεις και τον ελληνομαθή.
      Άνοιξε και κανένα λεξικό!!!

      Διαγραφή
    2. o ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΣ 9.55 ακόμη και στην αντιγραφή δέν μπορεί να σταθεί όρθιος.Απλά ο ΓΥΦΤΟΣΚΟΠΙΑΝΟΣ "στέκεται ακόμη όρθιος" περίπου σάν τις κουτσές ..μαιμούδες ΄δηλαδή στα 4 με τα ερυθρά μπαιράκια στα οπίσθια του ! Μπράβο βλάξ 9.55 να σου χαρίσουμε και ένα τσαμπί μπανάνες για την ..αντιγραφή της Ελληνικότατης λέξεως "Ορρωδώ"

      Διαγραφή
  62. Ξερετε οτι αυτος ο πατριωτικος ιστρος (ή μαλλον εθνικιστικος) που τωρα κανει μερικους να εξαπολυουν χολη με τα αιχμηρα και επιθετικα σχολια που διαβαζουμε στα μπλογκς, σ αλλες εποχες θα ωθουσε στη βια και σε φονικα! Σκοτωμους θα ειχαμε αν οι συνθηκες ηταν λιγο διαφορετικες κι αν οι κατοικοι του Μπουζουκισταν δεν ειχαν εκπολιτιστει (εστω και επιφανειακα) μετα την εισδοχη της χωρας στην ΕΟΚ (της σημερινης ΕΕ) αρχες δεκ. 80. Εδω εχει δικιο και το στρουρναρι ο Στουρναρας που ειπε οτι Αιγυπτος θα γινομασταν αν ξεφευγε η κατασταση τελειως, τετοια μυαλα που κουβαλανε μερικοι (λεω εγω).

    Λεει εινας φιλος παραπανω οτι ο πατριωτισμος δεν ειναι αποκλειστικο χαρακτηριστικο των δεξιων και ακροδεξιων. Λεει επισης κι οτι και κομμουνιστες που πολεμησαν για την αντισταση ειχαν τα ιδια αισθηματα. Δεν αντιλεγω. Σ ολες τις πολιτικες ομαδες υπαρχουν υπερπατριωτες, οπως και αναμεσα και στους ντοπιους που αγαπουν την ιδικη τους κουλτουρα και γλωσσα. Αυτο που ενοχλει εμενα και πολλους δικους μας ειναι η ελλειψη ανεκτικοτητας και η υπερευαισθησια σ οτι εχει σχεση με την εκδηλωση μιας -στιγματισμενης- Μακεδονικοτητος. Αυτο ενοχλει. Κι αυτο ωθει αντιστοιχα σε μεγαλυτερο παθος απο πλευρας μας. Κι ισως, ναι, κανει και μερικους να κοιταν λοξα και προς το διπλανο ακατονομαστο κρατος, απο αντιδραση. Ετσι σηκωθηκαν κι εφυγαν τοσος κοσμος αλλες εποχες, απο αντιδραση (και φοβο). Ετσι εγιναν ενθερμοι υποστηρικτες της προπαγανδας του ακατονομαστου κρατους και υποκινητες της. Απο αντιδραση.

    Ο αυταρχισμος των ακραιων εδωπερα και τα εθνι(κιστι)κα καθεστωτα που πηραν με τη βια την εξουσια κατα καιρους, αυτα ολα εφεραν τα Πολυτεχνεια, το ξεχαρβαλωμα της μεταπολιτευσης, το τελμα που βρισκομαστε ως κοινωνια σημερα. Οι θεσμοι ειναι αδυναμοι κι ο καθε τσαμπουκαλης ή το καθε βισμα (και, ας το παραδεχτουμε, οι περισσοτεροι κατοικοι του Μπουζουκισταν δεν ειναι αβισματοι) κανει το κεφι του εις βαρος της κοινωνιας. Αν δεν ειχαν μεσολαβησει τα αυταρχικα καθεστωτα, δεν θα ειχαν το πανω χερι ιδεολογικα οι μπαχαλακιδες κι οι συμπαθουντες που εχουν αλωσει ολο το δημοσιο και κυριαρχουν στο δημοσιο διαλογο.

    Ποιο ειναι δηλ. το ιστορικο διδαγμα;; Οτι η αυταρχικοτητα της εθνικης παραταξης εχει μεγαλο μερος της ευθυνης για τα χαλια της χωρας και για το οτι πολλοι παλιοι κατοικοι της (δικοι μας μπεγκαλτσι) απο το εξωτερικο την εχουν βαλει στοχο και ριχνουν κατα ριπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια ανάγωνση ιστορίας ούτε μεθυσμένος. Εξακολουθείς να μη βλέπεις τη διαρκή επιβουλή κατά της Μακεδονίας που από την εποχή του πανσλαβισμού (μέσα 19ου αι.) με διαφορετικές μορφές εκδηλώνεται επιθετικά, υπονομεύοντας τη συνύπαρξη των λαών. Δεν βλέπεις ούτε τον ακραιφνή, επιθετικό, γελοίο, φασιστικό εθνικισμό του γκρουέφσκυ και της ομάδας του, ούτε την προπαγάνδα (την πληρωμένη με αμερικάνικο χρήμα) που είναι οργανωμένη σε όλο τον πλανήτη. Λυπάμαι, αλλά δεν φταίνε πάντα οι Έλληνες...

      Διαγραφή
    2. Φυσικά, ούτε τα τραγουδάκια που καλούν τους Έλληνες να φύγουν από τη Μακεδονία σε ενοχλούν, διότι αυτά δεν είναι εθνικιστικά.

      Κρύβεσαι πίσω από δήθεν "βαθυστόχαστες" ανοησίες, με γλώσσα τυποποιημένη και στεγνή για να εξασφαλίζεται η επίφαση της "επιστημονικότητας", αλλά μη σκας ...μας τα είπαν κι άλλοι. Τα ίδια λένε τόσοι και τόσοι νεόκοποι ιστορικοί των ΜΚΟ και των "Ιδρυμάτων" που φύτρωσαν από το πουθενά, έγιναν "καθηγητές" (έστω και σε περιφερειακά "πανεπιστήμια") όπως έγιναν (με σπουδές απίθανες και διαδικασίες εξπρές) και πουλάνε μούρη έχοντας εξασφαλισμένη την προβολή και τη σταδιοδρομία, ΔΙΟΤΙ ΣΤΗ ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΚΟΒΕΙ ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΑ.
      ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.
      ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΑ ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΗ ΤΙΠΟΤΟΛΟΓΙΑ.
      ΚΑΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.

      Διαγραφή
  63. ορρος=οπισθια.ορροδω,=τα κανω πανω μου, ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ.Αν κανω λαθος,ζητω συγνωμη απο την ελληνικη παιδεια μου και οχι απο εσας τους μπανανοθρεμενους.Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΠΟΥ ΛΕΜΑΙ ΝΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, είσαι άπαιχτος προπαγανδιστής. Εγώ άλλον Μπαμπινιώτη έχω που το δίνει "ορρωδώ";
      ΑΣΧΕΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  64. ο ελληνισμος ειναι ιδεα. κανει τον κυκλο του και...θα ξαναρθει.
    θελω να μου απαντησει καποιος:
    απο που προερχοταν ο αλεξανδρος απο το σοι του πατερα του και
    απο που απο το σοι της μανας του
    ψαξτε λιγο ιστορια ....και θα νιωσεται περισσοτερο ελληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. sim pan λελε ανατριχιασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ρε ξεκολληστε μερικοι με το τροπαριο οτι οι ντοπιοι δουλευουν για ξενες προπαγανδες κι οτι θελουν να κοψουν ενα κομματι της χωρας και να το κολλησουν σ αλλο κρατος. Μ αυτα τα μπαρμπουτσαλα προβακαρετε. Αυτο το κομπλεξ μας εχει φαει σαν κοινωνια. Το κομπλεξ που αντιμετωπιζει την ντοπιολαλια ως ιδιωνυμο, λες και οτι αν μιλας την μητρικη γλωσσα αυτοματως σε κανει κατασκοπο, λες κι αν πεις ενα τραγουδι στο προτοτυπο με λογια δηλωνει αποσχιστικες τασεις. Ετσι στιγματιστηκαν οι λιγοτερο ομιλουμενες γλωσσες της Ελλαδας κι η χωρα εγινε (ειδικα τη δεκ. 90) επικεντρο μελετης (με την αρνητικη εννοια) των ανθρωπολογων που ψαχνανε ξεχασμενα χωρια να βρουν την αιτια που χανεται αυτος ο πολιτισμικος πλουτος (η ποικιλια των ντοπιολαλιων) σε χωρα της πολιτισμενης Δυσης (λεμε τωρα), η οποια παλιοτερα (επι ψυχρου πολεμου) αποτελουσε παραδειγμα στην περιοχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια, δεν έχεις ακούσει καθόλου για κάποιους που με μοναδικό κριτήριο τη γλώσσα έφτιαξαν ένα καινούριο "έθνος"; Ούτε αυτούς που τραγουδάνε "φύγετε Έλληνες";

      ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ (ΠΟΣΟ ΠΟΝΗΡΟΣ) ΕΙΣΑΙ;

      Διαγραφή
  67. Ο βασιλικος οικος της αρχ. Μακεδονιας ηταν ετεροχθων και εισηχθη απο το νοτο, συγκεκριμενα απο την Αργολιδα. Απο τοτε η νοτιοελλαδιτες κυριαρχουσαν πολιτικα στη Μακεδονια. Και μεχρι προσφατα η βορρεια Ελλαδα στηριζοταν σε μεγαλο βαθμο σε πολιτικο και διοικητικο προσωπικο που ερχοταν με μεταθεση απο την Παλια Ελλαδα. Πολλοι πολιτευτες της Βορειας Ελλαδας κατηγοντο μεχρι προσφατα απο την παλια Ελλαδα. Οι υπηρεσιες κι η αστυνομια και ο (πανταχου παρων) στρατος, ολοι οι κρισιμοι για τον ελεγχο της καταστασης κρατικοι θεσμοι, στελεχωθηκαν κατα το παρελθον (μεχρι ακρετα προσφατα) απο παλιοελλαδιτες. Και οι λειτουργοι συνηθως ειχαν εναν αερα απεναντι στο ντοπιο στοιχειο που τους εκανε μισητους. Ποιος τους εδινε τετοια δικαιωματα? Οι συνθηκες και το κρατος των Αθηνων που εβλεπε τις Νεες Χωρες με την απεχθεστατη νοοτροπια του κρατους-δυναστη και τους ντοπιους κατοικους ως οιωνει εχθρους που επρεπε παση θυσια να αποκτισουν εθνικη συνειδηση και πατριωτικο φτονημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν ξέρεις ελληνικά, γιατί παριστάνεις τον σπουδαγμένο;

      Διαγραφή
    2. Ο "βασιλικός οίκος" της μακεδονίας ανάγκασε τους Μακεδόνες να έχουν ελληνικα΄ονόματα, να λατρεύουν τους ίδιους θεούς, και επίσης τις πέτρες της Μακεδονίας να γράφουν ελληνικά όπου τις ξεθάβουμε μέχρι σήμερα. ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ, ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΠΟΥΛΟΥΣΕΣ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΣΩΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΑΝ. ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ. ΓΑΒΓΙΣΤΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ.

      Διαγραφή
    3. Ποιαν αληθεια? Αυτη που μας ποτιζαν τοσα χρονια εδω, την οποια ακομη και δικοι μας που δε πιστευαν οσα τους μαθαιναν εκαναν τουμπεκι ή (ακομη χειροτερα) γινονταν κι οι ιδιοι προπαγανδιστες της μιας και μοναδικης αληθειας - του Ελληνικου εθνικου αφηγηματος? Γι αυτην την αληθεια μιλας? Ε, λοιπον αφοτου υπηρξε εκδημοκρατισμος στο Μπουζουκισταν (σταδιακα μετα το 77), δειλα δειλα αρχισε ο κοσμος να ξεθαβει απο μεσα του την αλλη αληθεια, την πραγματικη και να τη συζηταει, αρχισαν να ακουγονται τα τραγουδια στα πανηγυρια στο προτοτυπο (κι οχι με μεταφραση ή... βουβα) και η εθνικη παραταξη τα... ανεχθηκε (sic) ολα αυτα οταν καθησε για λιγα χρονια στη μπαντα. Τωρα θελετε να γυρισουμε σ αλλες εποχες οταν η μια και μοναδικη αληθεια μαθαινονταν με το γνωστο μπουκαλακι (για οσους δε το ξερουν ηταν μια μεθοδος να σταματησουν τα εντοπιοπουλα να μιλουν τη μητρικη τους γλωσσα).

      Διαγραφή
    4. "Ελληνικού εθνικού αφηγήματος"
      με στερεότυπες μπαρούφες και βαρύγδουπες εκφράσεις
      μόνο βολεμένμος κομπλεξικός καθηγητάκος σε επαρχιακό 'πανεπιστήμιο" μπορείς να γίνεις, άντε και συνεργάτης του γνωστού κύκλου των εθνομηδενιστών.
      Για πες μας εσύ που τόσα ξέρεις, τη γνώμη σου για το κατά πόσο ο Γκρουέφσκι είναι απόγονος του Μεγαλέξαντρου και για το "μακεδονικό "εθνος" που κατασκευάζουν στα σπουδαστήρια των "πανεπιστημιακών σχολών" οι γνωστοί άγνωστοι κύκλοι και τα γνωστά άγνωστα ινστιτούτα (made in USA, εννοείται...)

      (ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΑΚΟ...)

      Διαγραφή

  68. του Πετράν

    Κλεπταποδόχος λέξεων η αφεντιά μου

    Δε λάλησα στης μάνας μου ποτέ τη γλώσσα

    Ποτέ δεν είπα τα λόγια που οι δικοί μου, μου ΄μαθαν

    ποτέ με της ψυχής μου τις προσταγές δε μίλησα

    Τα χείλη μου υπάκουαν σε λέξεις ξένης γλώσσας

    Αυτά που έλεγα ποτέ μου δεν τα αισθάνθηκα
    MAGAS TIPOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Κέλλη- Ευαγγελίδης : Τα Εντόπικα δεν είναι Σκοπιανά...............EINAI MAKEONIKA TOUBLO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ο ελληνισμος ειναι ιδεα. κανει τον κυκλο του και...θα ξαναρθει.
    θελω να μου απαντησει καποιος:
    απο που προερχοταν ο αλεξανδρος απο το σοι του πατερα του και
    απο που απο το σοι της μανας του
    ψαξτε λιγο ιστορια ....και θα νιωσεται περισσοτερο ελληνες απο που προερχοταν ο o kostandinos pou itan vasilias ton elinon tipos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανει τον κυκλο του, ναι, αλλα αν ειναι να μας ξαναρθει υπο μορφη χουντας ή φασισμου, ε, τοτε, αστον καλυτερα. Η εθνικη ιδεα, αν ειναι δυνατη, θα κρατησει και μεσα σε δημοκρατικες συνθηκες, μεσα σε συνθηκες πολυπολιτισμικοτητας, δειχνοντας ανοχη στη γνωμη και την αλλη αποψη.

      Ο μεγαλυτερος κινδυνος που διατρεχει αυτη τη στιγμη ο ελληνισμος δεν προερχεται απο εξω ή απο την παρουσια ετεροφιλων πληθυσμων. Ο μεγαλυτερος εχθρος του ειναι οι νοοτροπιες των ιδιων των ελληνων που τον εφεραν σ' αυτο το χαλι. Αφου εκαναν οι ελληναραδες οι μαγκες την οικονομια τους σαν τα μουτρα τους, με την απληστια, την ανομια και τη συψη που υπηρχε, τωρα κοιτανε να ριξουν τα φταιξιματα στους ξενους, στους δυτικους (ναι, εκεινους τους κουτοφραγκους που δεν ξερουν να ζουνε) και στη διεθνη συνομμωσια, εως και σε υπερτερες δυναμεις απο το υπερπεραν (τι εχουμε ακουσει, μποζε μι, αυτο το διαστημα!).

      Διαγραφή
  71. Κέλλη- Ευαγγελίδης : Τα Εντόπικα δεν είναι Σκοπιανά kai ta Σκοπιανά eive Makeoδovlka!). touvlo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 28 Ιουνίου 2013 - 10:25 μ.μ.

    ΕΣΥ ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΣΕ ΡΩΤΑΝ ΣΤΟ ΠΡΑΒΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΑΡΝΟ Ή ΝΤΟΜΠΡΟ?
    ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΓΙΑΠΟΙΑ ΝΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΜΕΤΑΛΑΓΜΕΝΑ ΝΤΟΠΙΑ!!!
    ΗΘΑΝ!!1
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΣ ΓΚΟΡΕ ΓΛΑΒΑΤΑ ΑΛΛΑ Над главата
    ΕΙΣΙΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΚΛΑΒΙΝΑΡ !!!!!
    ΕΣΥ ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΟΤΑΝ ΣΕ ΡΩΤΑΝΕ ΤΙ kanis kalla or orea darvo ne delano

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΠΟΥΛΟΥΣΕΣ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΣΩΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΑΝ. ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ. ΓΑΒΓΙΣΤΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ H MAΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ, ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΠΟΥΛΟΥΣΕΣ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΣΩΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΑΝ. ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ. ΓΑΒΓΙΣΤΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ H MAKEDONIA MEGALONI VARDAR PIRIN AGEITSKA THA GINOUN MIA AUTONOMIA RAZBOUDISE PRIATELE OTI DEDOTI POULE OT OZGORA KI TA GAZNE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Το Владово-Βλάντοβο (Άγρας Έδεσσας), Емборе-Έμπορε (Εμπόριο Εορδαίας), Нисије-Νίσιε (Νησί Έδεσσας), Баница-Μπάνιτσα (Βεύη Φλώρινας), Тудорци-Τούντορτσι (Θοδωράκι Αλμωπείας), Кономлади-Κονόμλαντι (Μακροχώρι Καστοριάς), Јаворјани-Γιαβόριανι (Πλατάνη Έδεσσας), Тиолиште-Τιόλισστε (Τοιχιό Καστοριάς), Сетома-Σέτομα (Κεφαλάρι Καστοριάς), Попожани-Ποπόζζανι (Παπαγιάννη Φλώρινας) και πολλά άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Αφού δεν ξέρεις ελληνικά, γιατί παριστάνεις τον σπουδαγμένο;..........................................................Av...ξέρεις ελληνικά δεν ξέρεις τίποTα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. [ DEN είμαστε μειονότητα κανενός έθνους η κράτους εκτός ελληνικών συνόρων, αλλά ιθαγενής λαός που ζει στην προγονική και ιστορική πατρίδα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. [

    <<< ΟΣαμαράς ήπε στούς αθινέους νά σηκόσουντά μανήκια τους τή θά πιάσουν αραγες;........—

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αν αντιμετωπιζεις την ονομασια "Ελληνας" ως στιγμα και ως κατι επιβεβλημενο ειναι φυσικο να εχθρευεσαι τον Ελληνισμο!Το θεμα ειναι σε ποια παρακαταθηκη πιστευουμε,εκεινη του Μακεδονικου Αγωνα η της Εξεγερσης του Ιλιντεν?Ας αποδεχθουμε ελευθερα το μεγαλειο του να ειμασθε Ελληνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .