Για άλλη μια
χρονιά πραγματοποιήθηκε η αποκριάτικη παρέλαση στην
Τ.Κ. Ξινού Νερού.
Τα μέλη του
Πολιτιστικού Συλλόγου, μικροί και μεγάλοι του χωριού έβαλαν τις αποκριάτικες στολές
τους και ξεφάντωσαν στον ρυθμό του Καρνάβαλου, αποδεικνύοντας για άλλη μια χρονιά
πώς το Ξινό ξέρει να διοργανώνει Καρναβάλια.
Δείτε το
βίντεο:
3 Σχόλια
μπραβο στα παιδια που τα καταφεραν για αλλη μια χρονια!καλη δυναμη!και του χρονου με υγεια!περασαμε τελεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε ποιούς δουλεύεται και γελάταιμε την κούραση και τον αγώνα μας?Πού είναι η ΓΑΙΑ σου δήμαρχε?Που είναι η Καθαρά δευτέρα στο Αμύνταιο?Πρώτη φορά δεν έγινε Καθαρά Δευτέρα στο Αμύνταιο.Είστε ξεφτίλες!Μόνο βιομηχανικά απόβλητα είστε ικανοί να μας ρίχνεται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ..ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ.ΓΙΑΤΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .