Σε παραλίγο
θανατηφόρο ατύχημα εξελίχθηκε – αυτή τη φορά – η αδικαιολόγητη αμέλεια όλων
όσων είχαν εκείνη τη στιγμή την ευθύνη εκτέλεσης εργασιών στον ΑΗΣ Αμυνταίου
και που δεν φρόντισαν
να λειτουργήσουν οι εργαζόμενοι στο πλαίσιο των συνθηκών
και των κανονισμών ασφαλείας.
Πιο
συγκεκριμένα (και ενώ οι οδηγίες και οι εγκύκλιοι για τον τρόπο εκτέλεσης
εργασιών είναι ρητές και σαφείς προς όλα τα μεσοκατώτερα στελέχη), κατά τη
διάρκεια αποκατάστασης ράουλου σε ταινία, η οποία δεν ήταν ασφαλισμένη, αυτή
τέθηκε σε λειτουργία παρασύροντας τον άτυχο εργαζόμενο, με αποτέλεσμα να
παιχθεί κορώνα – γράμματα η ζωή του και τελικώς να τραυματιστεί σοβαρότατα.
Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
καταγγέλλει την πλημμελή άσκηση καθηκόντων και την αδιανόητη αδιαφορία των
υπευθύνων που οδήγησε στο εν λόγω
συμβάν.
Ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
καλεί –για πολλοστή φορά- τους εργαζόμενους να μη συμβιβάζονται με την ολιγωρία
των ανωτέρων τους, να καταγγέλλουν κάθε περιστατικό που χρήζει αναφοράς και να
μην εκτελούν ΚΑΜΙΑ εργασία, αφού πρωτίστως δεν έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα που
επιβάλλονται από τη νομοθεσία.

7 Σχόλια
Ποιος ειναι ρε παιδια? και τι εχει παθει το παιδι?
ΑπάντησηΔιαγραφήποσο σοβαρα ειναι? ειναι κριμα να γινονται αυτα σε ατομα που πανε για 2 ή για 8 μηνες για ενα μεροκαματο.
Ειμαι κι εγω παθον σε ατυχημα στην ΔΕΗ και ξερω το ποσο δυσκολα ειναι το μετα.
Ένας νεαρός από τον Φιλώτα είναι και δυστυχώς δεν είναι καλά
Διαγραφήνα τιμωρηθουν οι υπευθυνοι ολοι
Διαγραφήκαι να μην χρεωσουν το ατυχημα σε" υπερβολικο ζηλο" του εργαζομενου
ειναι αδικο να πληρωνουν τα 2μηνα και τα 8μηνα με την ζωη τους την ανευθυνοτητα των υπευθυνων.
Περαστικά και ας ελπίσουμε ότι θα είναι το τελευταίο εργατικό ατύχημα
ΑπάντησηΔιαγραφήπεραστικα στο παιδι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να είναι περαστικά.Το ευχόμαστε όλοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήπεραστικα
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .