Σκηνές απείρου κάλλους διαδραματίστηκαν στο ντέρμπυ κορυφής της
Β Εθνικής, ανάμεσα στον γηπεδούχο Παναιτωλικό και τον Αμύντα Αμυνταίου, με τον τελικό 35-19 να περνάει σε δεύτερη μοίρα.
Και αν ο κόσμος που
κατέκλυσε κάθε γωνιά του γηπέδου είχε
κάποια δικαιολογία, στις μεθοδεύσεις που επέλεξε (προπηλακισμοί, υβριστικά
συνθήματα και ρίψη αντικειμένων) προκειμένου να επιφέρει εκνευρισμό τους παίκτες
του Αμύντα, η συμπεριφορά ορισμένων παικτών
του Αγρινίου ήταν αδικαιολόγητη, προκλητικοί
και σε πολλές περιπτώσεις αντιαθλητική.
Από την προθέρμανση, παίκτες του Παναιτωλικού, έδειξαν τις διαθέσεις
τους κινούμενοι απειλητικά κατά παίκτη
του Αμύντα, ενώ στο τέλος του αγώνα , προκλήθηκε σύρραξη στην είσοδο των
αποδυτηρίων, καθώς ορισμένοι παίκτες των
γηπεδούχων δεν σεβάστηκαν την προσπάθεια μερίδα
συναθλητών/παραγόντων να προφυλάξουν τους παίκτες του Αμύντα από οπαδούς που είχαν συνωστιστεί πάνω από την
είσοδο των αποδυτηρίων, και είτο προεξέτειναν τα πόδια τους από τα κιγκλιδώματα
για να χτυπήσουν τους παίκτες είτε τους κατέπτυαν , επιφέροντας τους θρασύδειλα χτυπήματα από πίσω.
Το κερασάκι στην τούρτα ,ήρθε να προσθέσει το ετεροκίνητο
και φοβικό διαιτητικό δίδυμο από την Πάτρα
των Χρόνη και Αβράμη, που πέρα από την μεροληπτική στάση που κράτησαν σ
βάρος του Αμύντα Αμυνταίου στο Α ημίχρονο, όπου και κρίθηκε η έκβαση του αγώνα,
δεν κατέγραψε καμία παρατήρηση στο φύλλο αγώνος για τα όσα συνέβησαν.
Χαρακτηριστική ήταν η περίπτωση του ο προπονητή του Αμύντα Ζαφείρη Μπεκερίδη, που όταν ζήτησε από τους διαιτητές να στρέψουν
το βλέμμα τους , στα όσα εξελίσσονταν στην είσοδο των αποδυτηρίων , εκείνοι αφού τον αγνόησαν επιδεικτικά, στράφηκαν προς την
μεριά της γραμματείας, όπου προσπαθούσαν να κλείσουν το συντομότερων δυνατόν το
φύλλο αγώνος.
Στα του αγώνος, οι φιλοξενούμενοι κατεβαίνοντας με πολλές ελλείψεις
βασικών παικτών (Ψωμά Όμηρο, Ρόμπη Δημήτρη, Σπύρο Πετρίδη και
Μιχάλη Ιωαννίδη, Παναγιώτη Δημητρίου, Αναστάση
Παπαχρήστου , Περικλή Ηλία, Κων/νο Λιάση
και Λευτέρη Ελευθεριάδη) και τον Γιώργο Θεοχαρίδη
να αγωνίζεται με σπασμένο το παράμεσο δάκτυλο του αριστερού του χεριού, δεν μπόρεσαν
να αντισταθούν στον αγωνιστικά ανώτερο Παναιτωλικό, που
ολοκλήρωσε το ημίχρονο προηγούμενος 19-12.
Στην επανάληψη ο τεχνικός των φιλοξενουμένων προχώρησε σε πολλές
αλλαγές, μια εξ αυτών ήταν είσοδος του
16χρονου Γιώργου Τσιτιρέκη, που πραγματοποίησε την πρώτη του εμφάνιση με την
φανέλα της ανδρικής ομάδας.
Το αποτέλεσμα ήταν η ομάδα του Μιχάλη
Ζαραβίνα αν συνεχίσει το επιθετικό της κρεσέντο, εν αντιθέσει με τους παίκτες
του Αμύντα που κινήθηκαν σε ρηχά νερά (μόλις 7γκ στο β 30λεπτο).
Κανένας παίκτης του Αμύντα δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις για
το παιχνίδι, αξίζει όμως να σημειωθεί η τοποθέτηση που έκανε παίκτης του
Παναιτωλικού για την ομάδα και τα όσα σημειώθηκαν. « Δυστυχώς η ομάδα δεν
θυμίζει σε τίποτα (σ ότι έχει να κάνει με τον ηθικό κομμάτι και το ευ
αγωνίζεσθαι) την παλιά Προοδευτική Αγρινίου, από τότε που ο σύλλογος
μετονομάστηκε σε Παναιτωλικός 2-3 παίκτες και ορισμένοι νεοεισελθόντες
παράγοντες, μετέτρεψαν την ομάδα σε
παρέα αλητών, με συνέπεια να παρατηρούνται αυτά τα απαράδεκτα φαινόμενα».
Δεκάλεπτα: 8-4,
14-8, 19-12 (ημχ), 23-13, 29-18, 35-19.
Διαιτητές: Χρόνης
- Αβράμης
Αμύντας Αμυνταίου
(Ζ. Μπεκερίδης): Κάντζης 5, Παπαιωάννου 1, Τόιτος 1, Θωμαίδης 3, Χατζηπέτρου 3,
Παναγιωτίδης 5, Κοσμίδης 2, Τσιτιρέκης, Ζαφειρίδης, Ρώμας (τφ), Θεοχαρίδης (τφ).
Δίλεπτες Αποβολές: 5-5, Πέναλτι:
4/4 – 4/2

14 Σχόλια
ΓΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΘΕΩΧΑΡΙΔΗ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕΣ Κ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΜΕΣΟ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΣΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΗΡΩΑΣ ΕΙΣΑΙ!!! ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝΕ ΣΥΓΧΑΡΙΤΙΡΕΙΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα του αγώνος, οι φιλοξενούμενοι κατεβαίνοντας με πολλές ελλείψεις βασικών παικτών (Ψωμά Όμηρο, Ρόμπη Δημήτρη, Σπύρο Πετρίδη και Μιχάλη Ιωαννίδη, Παναγιώτη Δημητρίου, Αναστάση Παπαχρήστου , Περικλή Ηλία, Κων/νο Λιάση και Λευτέρη Ελευθεριάδη)
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε θα μας τρελάνεις ,εκτος από τον δημητρίου ποιος αλλος από αυτούς θεωρείται απώλεια .
Δεν πάτε να ξηγηθείται με τους Χατχημηνά,Γκουντέβεςνο και Ρόμπη να λύσεται τια παρεξηγήσεις να φιλοτιμηθούν και επιστρέψουν ,για να ενισχυθεί ουσιαστικά το ρόστερ μπας και κάνετε κάτι του χρόνου.
ΟΠΟΙΟΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΜΥΝΤΑ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΣ.Ο ΑΜΥΝΤΑΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΔιαγραφήO ΑΜΥΝΤΑΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ???? ΧΑΧΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧ ΧΑΧΑΑΧΑΑ ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ Κ ΓΕΛΑΣΑ!!!!!!!
Διαγραφήο κολλητος δν επαιζε??
ΑπάντησηΔιαγραφήΔέκα άσχετους να μαζέψουμε απο τις καφετέριες καλύτερα θα τα πανε απο εσας(εξαιρείται εννοείται ο Δημητρίου ο Ρόμπης και ο Θεοχαριδης) όλοι οι άλλοι ειναι μαύρα χάλια. Και παλι όμως θα μου πείτε αν δεν ήσασταν και εσείς δεν θα είχε ομάδα ο Αμυντας. Μήπως;; Λέω μήπως για όλο αυτο ευθύνεται η ανύπαρκτη διοίκηση;; Ρε καθηστε σπίτι σας λέω εγω που μου γίνατε ξαφνικά παράγοντες και μάλιστα σε συλλόγους με ιστορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήεσύ μεγάλε που τα γράφεις αυτά γιατί δεν έρχεσαι να παίξεις και εσύ, αλλά μόνο βλακείες ξέρεις να γράφεις.έξω από τον χορό όλοι καλά χορεύουνε.ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΑ.
ΔιαγραφήΠοσο μακακας εισαι; το εχεις ψαξει;; ελα απο κοντα να τα πουμε για να σου αποδειξω ποσο ηλιθιος εισαι. ΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ ΧΑΝΤ ΜΠΟΛ
ΔιαγραφήΓια να καταλάβει ο κ. Τόιτος πως είναι ένας διαιτητής να μεροληπτεί...
ΑπάντησηΔιαγραφήεμείς τουλάχιστον πήγαμε εκεί και ας χάσαμε.Μας βρησανε τις μάνες ,μας φτυσανε και μας χτυπήσανε αλλά ΠΗΓΑΜΕ.Άλλοι κάτσανε στα σπίτια τους και κάνανε τις ΠΑΡΘΕΝΕΣ ότι ταχαμου είχανε δουλειές που δεν μπορούσαν να αναβάλλουν.ΓΑΤΑΚΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήO ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΜΑΚΡΗ ΤΟΥ Κ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!! ΣΤΟΝ ΑΜΥΝΤΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ Κ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΠΑΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΥΤΗ ΦΑΝΕΛΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΛΕΥΚΟΠΛΑΣΤ ΣΤΟ ΠΡΩΣΟΠΟ ΤΣΙΧΛΑ Κ ΣΤΥΛ ΑΠΟ ΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΦΥΣΑΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΣΑ ΛΕΣ ΕΧΕΙ ΖΟΡΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ Κ ΜΑΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΜΗΤΡΙΟΥ ΤΕΛΟΣ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΘΗΝΑΙ. Α Κ ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ ΤΗΝ ΤΕΡΜΑΤΟΡΑ ΜΑΣ!!! ΠΟΥ ΟΛΟΣ ΤΥΧΑΙΟΣ ΚΑΤΙ ΠΑΘΕΝΕΙ Κ ΜΠΕΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Κ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ ΑΣΕ ΤΩΡΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!!Κ 2οι ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος νομίζει ότι δεν πραγματοποιούνται επαρκείς προσπάθειες στην αναπτύξει του Ε.Σ.ΑΜΥΝΤΑ, καλός να έρθει να προσφέρει τις υπηρεσίες του. Μπορεί να εργαστεί ως εθελοντής σε όποιο πόστο νομίζει ότι θα τα καταφέρει καλύτερα και στις επόμενες εκλογές να θέσει υποψηφιότητα για το Δ.Σ του Συλλόγου. Τι γίνετε... ερχόσαστε ή σας έτυχε πάλι κάτι σοβαρό;
ΑπάντησηΔιαγραφήποιος ρε μαγκες φοραει λευκοπλαστ ??? α00χ0αχ0χα0χα0αχ0
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΗΤΤΗΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΟΣ. . .
Κατάφερε να πάρει τη νίκη και να συνεχίσει το σερί των νικών στην έδρα του ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ Γ.Φ.Σ. για το Πρωτάθλημα Χειροσφαίρισης της Β΄ Εθνικής Κατηγορίας Ανδρών Ελλάδος. Νίκησε τον «Γ.Σ. ΑΜΥΝΤΑ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ», εντός έδρας, στο Κλειστό Γυμναστήριο του Δ.Α.Κ. Αγρινίου.
«Να μη μας ξεγελάει το σκορ. Παίξαμε με μια πολύ καλή ομάδα, με μεγάλη δύναμη και μακρά ιστορία, την Τρίτη του πρωταθλήματος με ένα βαθμό διαφορά από την κορυφή ως σήμερα. Πήραμε μια μεγάλη νίκη, η οποία μας διατηρεί στην κορυφή της βαθμολογίας. Ευχαριστώ θερμά τους Αθλητές μου που σήμερα έδειξαν ότι αξίζουν την 1η θέση που βρίσκονται. Πιστεύω ότι η ομάδα του ΑΜΥΝΤΑ μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος θα διεκδικεί τον τίτλο και την άνοδο στην Α΄2 Εθνική Κατηγορία» ήταν τα λόγια του προπονητή μας ΖΑΡΑΒΙΝΑ ΜΙΧΑΛΗ.
Η ομάδα μας από την αρχή κατάφερε και πήρε τον έλεγχο του παιχνιδιού. Μπόρεσε να ελέγξει τον ρυθμό του αγώνα και να παίξει γρήγορα. Η πολύ καλή της άμυνα της έδωσε την ευκαιρία να φύγει στον αιφνιδιασμό και να πετύχει εύκολα και γρήγορα γκολ. Αυτό βοήθησε τους παίκτες μας να ξεφύγουν από το άγχος του ντέρμπι και να συνεχίσουν με καθαρότερο μυαλό και πιο σωστές επιλογές το παιχνίδι τους.
Από την Ομάδα μας δεν υπήρξαν διακριθέντες καθώς όλοι ξεχώρισαν και βοήθησαν με την απόδοσή τους την ομάδα μας όχι μόνο να κερδίσει αλλά και να υπερκαλύψει τη διαφορά των 3ων γκολ του πρώτου αγώνα. Αξίζει να σημειωθεί ότι 2 αθλητές μας, (ΜΠΑΖΟΥΛΑΣ Β. & ΓΕΩΡΓΑΡΑΣ Π.) αν και από τον κανονισμό δεν είχαν δικαίωμα να αγωνιστούν, όχι μόνο παρευρέθηκαν αλλά και έκαναν ζέσταμα με τους συμπαίκτες τους, δίνοντας και αυτοί τη δική τους δύναμη στη συνισταμένη της Ομάδας μας. Αυτό είναι το μυστικό αυτής της ομάδας.
Το σκορ εξελίχθηκε ως εξής: 5΄: 4-3, 10΄: 8-4, 15΄: 12-5, 20΄: 14-8, 25΄: 17-10 και 19-12 ημίχρονο. Στο 35΄: 20-12, 40΄: 23-13, 45΄: 26-15, 50΄: 30-18, 55΄: 33-19. Το παιχνίδι τελείωσε 35-19.
Αγωνίστηκαν οι: ΡΑΙΚΟΣ ΣΠ. (τερματοφύλακας και σκόρερ ενός γκολ από τέρμα σε τέρμα), ΔΗΜΟΥ ΧΡ., ΠΥΡΠΥΡΗΣ Λ., ΚΑΛΛΙΑΚΜΑΝΗΣ Κ., ΡΑΜΜΟΠΟΥΛΟΣ Γ., ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡ., ΛΙΟΚΑΥΤΟΣ Κ., ΓΟΥΡΓΟΛΙΤΣΑΣ Ι., ΔΗΜΟΣ Δ., ΓΙΑΝΝΙΩΤΗΣ Δ., ΛΑΓΙΟΣ Α., ΡΑΙΚΟΣ Κ., ΛΑΓΟΣ Κ., ΓΕΩΡΓΙΟΥ Κ.
Σκόραραν οι:. ΡΑΜΜΟΠΟΥΛΟΣ Γ. πρώτος σκόρερ με 6 γκολ, ΓΕΩΡΓΙΟΥ Κ. , ΓΙΑΝΝΙΩΤΗΣ Δ., ΛΑΓΙΟΣ Α., ΡΑΙΚΟΣ Κ. από 5 γκολ, ΔΗΜΟΣ Δ. & ΚΑΛΛΙΑΚΜΑΝΗΣ Κ. από 3 γκολ, ΠΥΡΠΥΡΗΣ Λ. & ΛΑΓΟΣ Κ από 1 γκολ.
Άριστοι ήταν και οι δύο διαιτητές του αγώνα, ΧΡΟΝΗΣ ΝΙΚΟΣ & ΑΒΡΑΜΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ. Από τέτοιες διαιτησίες έχει ανάγκη το Άθλημά μας.
Οι περίπου 300 φίλαθλοι που στάθηκαν στο πλευρό μας ευχαριστήθηκαν ένα όμορφο και γρήγορο παιχνίδι. Τους περιμένουμε ακόμα περισσότερους στα επόμενα παιχνίδια και τους ευχαριστούμε θερμά μαζί με τους χορηγούς μας που μας στηρίζουν σε αυτή μας την προσπάθεια. Χωρίς την πολύτιμη και έμπρακτη συνδρομή τους δεν θα μπορούσε να υπάρξει η Ομάδα μας στην κατηγορία. Ευχαριστούμε την τηλεόραση του ΑΧΕΛΩΟΥ που κάλυψε τηλεοπτικά το παιχνίδι και θα το μεταδόσει την Παρασκευή 15/03/2013 και ώρα 19:00
Αγρίνιο, 10 Μαρτίου 2013.
TA ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .