Δύο πολύ μεγάλες διακρίσεις κατέκτησε το κρασί
Μύλος Λευκός 2012 της οινοποιίας
Βεγορίτις του Χρήστου Μπόσκου στον 13ο Διεθνή Διαγωνισμό
Οίνου στη Θεσσαλονίκη . Το κρασί
ΜΥΛΟΣ λευκός κατέκτησε
το χρυσό μετάλλιο ανάμεσα σε 553
κρασιά από την Ελλάδα και από 4 άλλες χώρες, την Βουλγαρία, την Βραζιλία, την
Κύπρο, και την Σλοβακία.
Τα
ποιοτικά χαρακτηριστικά του Λευκού Μύλου εκτιμήθηκαν ιδιαίτερα από τους κριτές,
οι οποίοι του απένειμαν και Ειδική
διάκριση , μια που σαν λευκός οίνος -που συνδυάζει ελληνικές και διεθνείς ποικιλίες- κατέκτησε την υψηλότερη βαθμολογία.
Το κρασί Μύλος (Προστατευόμενη
Γεωγραφική Ένδειξη Φλώρινα) είναι ένα
χαρμάνι από τις ποικιλίες Μαλαγουζιά, Ροδίτης και Chardonnay
.
Η 13η
διοργάνωση του Διαγωνισμού πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Hyatt Regency
Thessaloniki, με τη συμμετοχή 28 εκλεκτών γευσιγνωστών-κριτών,
συμπεριλαμβανομένου του γνωστού Βρετανού δημοσιογράφου και συγγραφέα οίνου, Tom
Stevenson, του Master of Wine από τις ΗΠΑ, Bob Paulinsky, του πλέον
αναγνωρισμένου wine blogger Gray W. Blake, επίσης από τις ΗΠΑ, και πολλών
ακόμη.
Ο
Χρήστος Μπόσκος μετά την τελετή απονομής βραβείων, στο συνεδριακό κέντρο
`Ιωάννης Βελλίδης` δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα και
σημείωσε ότι ο στόχος του οινοποιείου είναι η παραγωγή πολύ υψηλής ποιότητας
κρασιών σε χαμηλές τιμές. Δεν ξέχασε να ευχαριστήσει την οινολόγο –σύμβουλο του
οινοποιείου Άρτεμις Τουλάκη –Ρούφα που με το ταλέντο της αλλά και την μεγάλη
εμπειρία της , χάρισε άλλη μια μεγάλη
διάκριση.
Με εκτίμηση
ΜΠΟΣΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.

7 Σχόλια
μπραβο χρηστο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΕΡΙΦΑΝΟΥΣ
Μπράβο στον Χρήστο. Με πολύ δουλειά και σεβασμό στους πελάτες του κάνει φθηνά κρασιά, που τελικά αποδεικνύεται ότι είναι πολύ ποιοτικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυχαρητήρια στον Χρήστο και την ομάδα του για την μεγάλη πρωσπάθεια που κάνουν να δημιουργούν εξερετικά κρασιά σε χαμηλές τιμές και παράληλα να προβάλουν με τον καλήτερο τρόπο τον τόπο μας! μπράβο σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤετοιεσ τιμεσ μέ κανουν να νιωθω περηφανοσ που ειμαι Αετοζίτησ . Μπραβο Χρηστο εισαι παραδειγμα προσ μιμιση εσυ και ο αδερφοσ σου ο Μπαμπησ. Προεδροσ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπημένε μου Χρήστο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστούμε για την ελπίδα. Τέτοιου είδους δημιουργικές προσπάθειες με απτό αποτέλεσμα συνιστούν μικρούς Παρθενώνες υστεροφημίας για τον τόπο μας.
Συνέχισε να μας εκπλήσσεις ευχάριστα για να αποκτήσει και η μικρή μας κοινωνία δημιουργική δυναμική που είναι απαραίτητη για τη δική μας συνέχεια.
ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΜΠΑΜΠΗ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ.Η ΞΑΔΕΡΦΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .