Πενταμηνίτης προς Εργατικό Κέντρο…. Παρατηθείτε!!!!



Αγαπητέ κύριε Μπίρο, αγαπητέ κύριε Καρακόλη, είμαι και εγώ ένας από τους πολλούς πενταμηνίτες  που στηριζόμενος στους αγώνες σας για την
καταπολέμηση της ανεργίας και για το δίκαιο των εργατών, πίστεψα, βασίστηκα, άφησα το επίδομα ενεργείας και έγινα ένας από τους σκλάβους σας!
Ναι καλά διαβάζετε «Σκλάβος» της ανικανότητας σας, της αδιαφορίας σας, των ψεμάτων σας και των πολιτικών σας παιχνιδιών!
Πέρασαν πέντε μήνες, πέντε μήνες που εγώ δούλεψα για να θρέψω τα παιδιά μου, πέντε μήνες απλήρωτος, πέντε μήνες που εσείς το μόνο που μου προσφέρατε είναι ΨΕΜΑΤΑ!  
Ψέματα, με αποκορύφωμα το δελτίο τύπου  που βγάλατε στις 1 Μαρτίου « περήφανοι εργατοπατέρες» Σωτήρες μας ! Λέτε για πιέσεις και πως καταφέρατε να ολοκληρωθεί η διαδικασία πληρωμής και πως την ερχόμενη βδομάδα θα μας δώσετε τα λεφτά μας, δεν μας είπατε που ακριβώς θα βάζατε τα λεφτά μας, στις δικές μας τσέπες δεν μπήκαν….
Και τα ψέματα συνεχίζονται από τις γραμματείς σας, δεν μπήκατε καν στον κόπο να τις δασκαλέψετε να λένε μια ημερομηνία, αλλά κάθε φορά που παίρνουμε ακούμε και κάτι διαφορετικό.

 Είστε ανίκανοι, με την συνενοχή σας κρατάτε σε ομηρία, σε πείνα και στην εξαθλίωση, οικογένειας που σας εκλέξανε.
Είστε πολύ λίγοι για να διαχωριστείτε και να προασπίσετε το δίκαιο και το αυτονόητο για τον εργάτη, Παρατηθείτε!!!!!!!!!     
Ένας ακόμα δούλος

Δημοσίευση σχολίου

12 Σχόλια

  1. Δεν ντρέπονται αυτοί ένα γερό ξύλο θέλουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λεφτά μας ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τσορλίνη κόψε τις βολές κατά του εργατικού κινήματος, γιατί και εσύ κάποτε είσουν στη θέση αυτή!!! Σοβαρέψου δεν μας φταίει το κίνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κίνημα;
      Ποιο Κίνημα;
      Τι Κίνημα;
      Που Κίνημα
      Για ποιόν Κίνημα; Μήπως για τους λίγους;

      Διαγραφή
    2. Κατ' αρχή, αγαπητέ "Ανώνυμε 11 Μαρτίου 2013 - 8:43 μ.μ.", δεν θεώρησα ποτέ τον εαυτό μου σκλάβο κανενός, ούτε υπήρξα ποτέ, ούτε θα υπάρξω!
      Επίδομα "ενεργείας" ουδέποτε έχω λάβει, τη δε ύπαρξή του, αγνοώ παντελώς! Γνωρίζω το επίδομα ΑΝΕΡΓΙΑΣ, το οποίο έλαβα μία φορά (2005), ως επίσης και το επίδομα μακροχρονίων ανέργων, το οποίο έλαβα το 2009, ως εκ τούτου, δεν παράτησα κανένα επίδομα "ενεργείας", για να προσληφθώ στα πεντάμηνα, οπότε εξ' όλων αυτών, θα αντιλαμβάνεσαι, φαντάζομαι, ότι δεν είμαι συντάκτης της, καθ΄ όλα δικαιολογημένης, επιστολής, που εκφράζει την οργή και την αγανάκτηση του συναδέλφου και όλων, θέλω να πιστεύω, πενταμηνιτών.
      Τολμώ να πω, ότι για εμένα προσωπικά οι χαρακτηρισμοί του συναδέλφου, είναι λίαν επιεικέστατοι. Η θέση η δική μου, την οποία εξέφρασα και δημόσια ενώπιον των συναδέλφων, είναι η καταγγελία των διαδραματιζομένων στο πρόγραμμα ΚΟΧ ΙΝΕ/ΓΣΕΕ Δυτ.Μακεδονίας, στην κ. Εισαγγελέα, ως επίσης και στους οικονομικούς Εισαγγελείς, κάτι το οποίο εν τέλει θα πραγματοποιηθεί!
      Άσφαιρες βολές κατά του εργατικού κινήματος δεν ρίχνω, θα σου ομολογήσω όμως, αγαπητέ ανώνυμε, ότι την τελειωτική βολή το γιαλαντζί τοπικό συνδικαλιστικό κίνημα, θα την δεχτεί οσονούπω!
      Συγχαίροντας τον συνάδελφο για την επιστολή του,
      σε χαιρετώ αγαπητέ ανώνυμε
      Τάσος Τσορλίνης

      Διαγραφή
  4. ΕΙΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ .... ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΦΙΛΛΟΤΗΜΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΠΑΝΩ ΣΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΑΦΗΣΑΤΕ ΝΥΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΙΚΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΣΑΣ .... ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΘΕΝ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΙΑ .... ΠΕΣ ΤΕ ΜΑΣ ΔΙΜΟΣΙΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝΕ ΑΥΤΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΙΛΑΝ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΩ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΓΤ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΨΑΞΑΜΕ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΠΤ .... ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΤΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΛΙΓΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΦΘΗΝΟΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΨΕΥΤΕΣ .... ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΜΠΙΡΟ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΡΗΜΑΞΕΙ ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΧΑΧΑΧΑ ΠΟΣΟ ΚΟΡΟΙΔΑ ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΑΝ ΑΝΤΕ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ

      Διαγραφή
  5. Ποιο κίνημα, για ποια συμφέροντα αγωνίζεται;
    Όταν ο Ιωσηφίδης προσέλαβε 700 εργαζόμενους από το Αμύνταιο, το κίνημα κόντεψε να φάει τον τόπο, καταγγελίες, δελτία τύπου και όλα τα σχετικά.
    Με τος εργαζόμενους στα πεντάμηνα σφυρίζουν αδιάφορα, για την εταιρία που πήρε τις εκσκαφές στους αρχαιολόγους , το κίνημα κάνει τα στραβά μάτια, λόγος δεν γίνεται που από τα 100 ατομά που δουλεύουν μόνο οι 20 είναι από Αμύνταιο και για το μεροκάματο το κίνημα σφυρίζει κλέφτικα……….
    Ποιο κίνημα ρε παιδιά;
    Ποια και ποιών τα συμφέροντα προασπίζεται;
    Τον ημέτερων κολλητών;
    Ένα είναι σίγουρο, με την έγκριση του κινήματος οι πενταμηνίτες παραμένουν απλήρωτοι και από τους αρχαιολόγους χάθηκαν εκατοντάδες θέσεις εργασίας από το Αμύνταιο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πίσω από την κουρτίνα ήταν το ξεθωριασμένο ΠΑΣΟΚ και μέσα στο κουτί τα ζόμπι του,ζονγκ, Μπίρος και ΤΗΕΟ.Περαστικά σε όλους μας που μας δουλεύουν και το ανεχόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι πληρωμές των κοινωφελούς την ερχόμενη βδομάδα ανακοίνωνε το ΕΚΦ πριν 2 βδομάδες και ευχαριστούσε τον κ.Κωσταντινίδη και την ΓΣΣΕ για το ενδιαφέρον και την επίσπευση των διαδικασιών… Κι όμως…Είμαστε ακόμη απλήρωτοι… Από το Εργατικό Κέντρο, λένε, η επιταγή βρίσκεται στην Τράπεζα και είναι δικό της θέμα τώρα. Πριν λίγο μιλήσαμε με τα Κεντρικά της Εμπορικής στην Αθήνα και δήλωσαν ότι δεν έχουν ιδέα… Δεν με ενδιαφέρει πια αν θα πληρωθούμε σήμερα, αύριο ή του χρόνου… Απλά ντρέπομαι και λυπάμαι για λογαριασμό όλων όσων μας κοροιδεύουν μήνες τώρα με λεφτά που υπήρχαν… Όσα 5% κι αν πάρουν κάποιοι, Άνθρωποι δεν πρόκειται να γίνουν….Και μιας και οι Απόκριες κορυφώνονται αυτό το ΣΒΚ, ας αφιερώσουμε και ένα ποίημα σε όσους έχουμε επιτρέψει σ’ αυτή την χώρα και σ’ αυτή την πόλη να «καταβροχθίσουν τα πιο ευγενικά όνειρά μας»…

    Καλές Απόκριες.

    Ελάτε όλοι στο τσίρκο μας!
    Τσίρκο «Τα επτά θαύματα του κόσμου».
    Όπου όλοι κάνουν τους κλόουν
    με μάσκα απατηλή
    και πρόσωπο στην εντέλεια μασκαρεμένο
    μισό αγγέλου-μισό λύκου.

    Περάστε κύριοι!
    εδώ μάγοι, ταχυδακτυλουργοί,
    παίζουν το παιχνίδι του θανάτου
    ίσα-ίσα πάνω απ΄ το κεφάλι μας.
    Εδώ κύριοι, βλέπετε λιοντάρια Αφρικανικά
    που θρέφονται με χλόη
    και κυλάνε σε ρόδες παιδικές.

    Εδώ κύριοι, βλέπετε τη «γυναίκα-φίδι»
    τη «γυναίκα-ψάρι»
    τη «γυναίκα-άλογο». Και μόνο:
    Τη «γυναίκα-γυναίκα» δε θα δείτε!

    Περάστε κύριοι! Περάστε κυρίες!
    Από το τσίρκο μας «τα επτά θαύματα του κόσμου»
    όπου…
    Θηριοδαμαστές με συρματένια μαστίγια
    γυμνάζουν τις Ιδέες να περπατούν στα τέσσερα.

    Περάστε απ΄ το τσίρκο μας.
    Που δεν είναι τσίρκο.
    Ούτε «φρενοκομείον (ή «οίκος»).
    Άλλα σταύλος… Σταύλος
    όπου κάτι χοντρά ζώα
    καταβροχθίζουν
    τα πιο ευγενικά μας όνειρα.

    ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΛΟΥΝΤΕΜΗΣ

    http://www.youtube.com/watch?v=JxFa1Zr1sX4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφιερωμένο στο Μπίρο και τη παρέα του προφανώς Γιώτα μου? Αλλά που να καταλάβουν οι χονδρόπετσοι....τους φτύνουν και αυτοί νομίζουν ότι ψιχαλίζει!!!!!!!!!!!!!!!!Ελεεινοί...και τι ελεεινοί!!!!!!
      ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΛΕΕΙΝΟΙ, ΣΑΣ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΣΤΕ!!!

      Διαγραφή
  8. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΛΑΝΕ ΤΗ ΠΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΠΕΝΤΑΜΙΝΑ?????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .