Κύριε Υπουργέ, παρόλο που
αυτή η συνεδρίαση, όπως είπε και ο προλαλήσας συνάδελφος έπρεπε να είχε γίνει
πριν από δύο μήνες, κάλλιο αργά παρά ποτέ. Η ουσία είναι ότι αυτό το θέμα το
βρήκαμε μπροστά μας και θα το ξαναβρούμε, έτσι πρέπει να κάτσουμε κάτω κάποια
στιγμή και να βρούμε μια λύση. Κουράστηκα αυτά τα έξι χρόνια που είμαι Βουλευτής,
όποιος από τους συναδέλφους μου αναβαίνει στο βήμα να λέει πόσο επιτυχημένο
είναι το πρόγραμμα, ταυτόχρονα κουράστηκα να ενοχλώ ρωτώντας πότε θα πληρωθούν
αυτοί οι άνθρωποι. Άκουσα την τοποθέτηση των δημάρχων, του Προέδρου της ΚΕΔΕ
και την παρέμβαση του κ. Δανιηλίδη, θέλω να θυμίσω ότι το πρόγραμμα έγινε με
προτροπή, χρηματοδότηση και συγχρηματοδότηση από την Ε.Ε.. Είναι υποχρέωση των
δημάρχων τα επόμενα δύο χρόνια να πληρώσουν αυτοί, πράγμα που δεν έκανε κανένας
δήμος σε καμία περιοχή της Ελλάδας. Σήμερα είμαστε μπροστά σε κάποια δεδομένα
για τα οποία πρέπει να βρούμε λύση. Το 2008 έπρεπε να είχαν προσληφθεί ή να μην
είχαν προσληφθεί, δεν προσλήφθηκαν ποτέ, δεν εντάχθηκαν ποτέ στο προσωπικό του
δήμου, και πρέπει να βρούμε μια λύση για να συνεχιστεί το πρόγραμμα.
Επειδή κάποιοι προσπαθούν
να πουν ότι ενδιαφέρονται για τους ωφελούμενους περισσότερο από κάποιους
άλλους, αυτό θα πρέπει να σταματήσει. Εγώ θα ήθελα να μπορούν να επωφελούνται
από αυτή τη δομή 500.000 άνθρωποι και όλοι οι συνταξιούχοι. Επίσης, να
διοριστούν και 15.000 άνθρωποι, προκειμένου να υπηρετήσουν αυτή τη δομή.
Κάποτε, θα πρέπει να σταματήσουμε να λέμε πράγματα ανέφικτα, γιατί εδώ κοροϊδεύουμε
και τους ωφελούμενους και τους εργαζόμενους και γενικά όλο τον κόσμο. Τι μπορεί
να γίνει για να διορθωθούν κάποια πράγματα και με ποιο τρόπο; Είτε μας αρέσει
είτε δεν μας αρέσει, υπάρχουν συγκεκριμένες δεσμεύσεις και κωλύματα.
Πρέπει να γίνει πολύ
οργανωμένη προσπάθεια και συζήτηση, ώστε να βρεθεί η βέλτιστη λύση και για τη
συνέχιση του προγράμματος. Επίσης, θα πρέπει
να βρεθούν τρόποι για να συνεχίσουν να δουλεύουν άνθρωποι που επί αρκετά
χρόνια εργάζονται πάνω σε αυτόν τον τομέα. Ακόμη, θα πρέπει να βρούμε τρόπους
οι συγκεκριμένοι άνθρωποι να καλυφθούν, αλλά και να διευρύνουμε τους
ωφελημένους.
.jpg)
2 Σχόλια
Κάνε και καμια πρόταση ρε Στάθη. Μόνο με τις διαπιστωσεις λυση δεν ερχεται.Για αυτό σας εξελεξε ο λαος για να βρειτε λυσεις οχι για να πρεπει να βρειτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλο ουσία. Άντε πάλι έδωσες τον αγώνα σου... Με τα ορυχεία τί γίνεται κ. βουλευτά (και δεν εννοώ της Αχλάδας);
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .