Διάλεξη με θέμα: ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμυνταίου

Ο Διευθυντής, το διδακτικό προσωπικό και ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αμυνταίου, σας προσκαλούν στη διάλεξη που θα
πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας στις 20 Μαρτίου 2013 ημέρα Τετάρτη και ώρα 18.00 μ.μ., από την Ψυχολόγο κα Ζιώγα Βικτωρία και τον Κοινωνιολόγο κο Βογδάνη Θεόδωρο, υπεύθυνους στο ΟΚΑΝΑ Φλώρινας, με θέμα:
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Ο Διευθυντής του 2ου Δημοτικού Σχολείου: Ζαφειρίδης Αντώνιος
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτ.Σχολείου: Δεληγεώργης Στέφανος 

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. Καλημέρα και Συγχαρητήρια για το όμορφο blog σας !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει να γίνεται εφημερία πραγματική από τους δάσκαλους και καθηγητές και όχι καφεδάκι στα διαλείμματα.
    Τα παιδιά σπρώχνονται, πηδάει ο ένας πάνω στον άλλον με κίνδυνο να κτυπήσουν και οι εφημερεύοντες κοιμούνται ή αδιαφορούν.
    Δημιουργούνται μικρές συμμορίες που ενοχλούν τους αδύναμους μαθητές και περνάει απαρατήρητο.
    Τα παιδιά που αναφέρουν πρόβλημα βίας αγνοούνται για να μη χαλάσει η νιρβάνα των εφημερευόντων.
    Όταν κάποιο παιδί προκαλέσει με την συμπεριφορά του, του λένε: "φύγε και μη το ξανακάνεις". Έτσι σιγά σιγά φτάνουμε στην ενδοσχολική βία. Όταν είναι πια αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .