Μεγάλος ντόρος έχει ξεσπάσει  στον Δήμο Αμυνταίου σχετικά με τα δίμηνα για τις ανασκαφές των αρχαιολόγων που δραστηριοποιούνται στο
ορυχείο Αμυνταίου-Φιλώτα.
Ο λόγως της έντονης παραφιλολογίας, είναι πως αυτήν την  φορά το έργο το έχει πάρει η εταιρία του Δήμαρχου Αμυνταίου κ. Ιωσηφίδη. Πρόσφατα  μάλιστα διαβάσαμε σε τοπική εφημερίδα πως το έργο ο Δήμαρχος το πήρε με απευθείας ανάθεση και όχι με διαγωνισμό.
Εμείς  κατηγορηθήκαμε από μερίδα κόσμου πως δεν έχουμε ασχοληθεί με το (σκάνδαλο) της εταιρίας του Δημάρχου……. θα ήταν σκάνδαλο αν όντως η ανάθεση του έργου γινόταν με απευθείας ανάθεση…… Η πραγματικότητα όμως είναι μία και μοναδική, όχι μόνο για απευθείας ανάθεση δεν πρόκειται ,  αλλά στον συγκεκριμένο διαγωνισμό καλέστηκαν  οι οκτώ μεγαλύτερες εταιρίες που δραστηριοποιούνται  στην περιοχή μας στον συγκεκριμένο χώρο.
 Για του λόγου το αληθές σας παραθέτουμε το έγγραφο που έστειλε η ΔΕΗ στις εταιρίες: