ΕΦΚΑ: Αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας, πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών

Διευκρινίσεις για την εξυπηρέτηση των πολιτών παρέχει ο Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ). Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το ωράριο εξυπηρέτησης των συναλλασσομένων από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ είναι από τις 08:00 έως τις 14:00.


Ωστόσο, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών, διαχωρίζεται το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού σε ωράριο με ραντεβού και ωράριο με σειρά προτεραιότητας, ως εξής:

α) Εξυπηρέτηση κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού ή κατόπιν αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) : κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 8.00 με 10.00. Για τον καλύτερο προγραμματισμό η μέση διάρκεια του ραντεβού υπολογίζεται στα 6 λεπτά ανά θέση εξυπηρέτησης.

β) Εξυπηρέτηση με σειρά προτεραιότητας κατόπιν προσέλευσης χωρίς ραντεβού : Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 8.00 με 14.00, Τρίτη και Πέμπτη 10.00 με 14.00.

Σημειώνεται ότι εφόσον τα αιτούμενα εβδομαδιαίως ραντεβού ξεπερνούν τα 24 ανά θέση εξυπηρέτησης, μπορεί να δεσμεύεται έως ένα επιπλέον δίωρο κάθε Τετάρτη 8.00 με 10.00 για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με ραντεβού.

Σε περίπτωση που κατά τις ημέρες που εξυπηρετείται το κοινό με ραντεβού ολοκληρωθούν τα προγραμματισμένα πριν από τις 10.00, θα ξεκινά νωρίτερα η εξυπηρέτηση του κοινού με σειρά προτεραιότητας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια