Ξεκινάει η διαδικασία παραχώρησης για τα εναπομείναντα 23
Περιφερειακά Αεροδρόμια της χώρας. Με πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου
Υποδομών η Λάμδα Χρηματοοικονομικοί Σύμβουλοι ανέλαβε καθήκοντα
Χρηματοοικονομικού Συμβούλου για την υποβοήθηση της Διεύθυνσης
Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης στα πλαίσια ανάθεσης της
αρμοδιότητας για τη διαδικασία σχεδιασμού, διενέργειας των απαραίτητων
διαδικασιών ανάθεσης και εν γένει αρμοδιοτήτων και καθηκόντων
Αναθέτουσας Αρχής της Σύμβασης Αξιοποίησης για την ανάπτυξη των
αεροδρομίων
Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Νέας Αγχιάλου, Καλαμάτας, Άραξου, Λήμνου, Χίου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελόριζου.
Αυτό που καλείται να κάνει η ΛΑΜΔΑ σύμφωνα με την απόφαση είναι:
-Καταγραφή και ανάλυση των στόχων του Δημοσίου σε σχέση με την ανάπτυξη και αξιοποίηση των
Αεροδρομίων και το ρόλο των εμπλεκομένων φορέων του (οι «Στόχοι»).
-Καταγραφή και ανάλυση των ελάχιστων σχεδιαζόμενων επενδύσεων που το Δημόσιο έχει προγραμματίσει ανά Αεροδρόμιο (οι «Ελάχιστες Επενδύσεις»)
-Καταγραφή και ανάλυση των ελάχιστων τεχνικών και λειτουργικών απαιτήσεων που το Δημόσιο έχει προγραμματίσει ανά Αεροδρόμιο (οι «Ελάχιστες Απαιτήσεις»)
-Αξιολόγηση της χρηματοοικονομικής βιωσιμότητας ανάπτυξης των Αεροδρομίων με βάση τους Στόχους της Αναθέτουσας Αρχής, τις Ελάχιστες Επενδύσεις και τις Ελάχιστες Απαιτήσεις καθώς και τα στοιχεία (της παραγράφου Α ανωτέρω) που θα παρασχεθούν στον Σύμβουλο (ιστορικά στοιχεία, προβλέψεις, κλπ.
-Διερεύνηση σε συνεργασία με τους νομικούς συμβούλους -εναλλακτικών τρόπων συμμετοχής της Αναθέτουσας Αρχής στο πλαίσιο ενδεχόμενης συνεργασίας του με τον ιδιωτικό τομέα (με τη μορφή παραχώρησης για την ανάπτυξη και αξιοποίηση των Αεροδρομίων), με στόχο τη διασφάλιση του Δημοσίου συμφέροντος
-Διερεύνηση από χρηματοοικονομικής άποψης εναλλακτικών σχεδίων ομαδοποίησης και δομών παραχώρησης λαμβάνοντας υπόψη τις χρηματοοικονομικές, επενδυτικές και εμπορικές παραμέτρους των Αεροδρομίων, με στόχο τη διαμόρφωση εύλογων επενδυτικών σχεδίων για την προσέλκυση σοβαρών επενδυτικών κεφαλαίων
-Υποστήριξη της Αναθέτουσας Αρχής –σε συνεργασία με τους νομικούς συμβούλους -για το σχεδιασμό και προετοιμασία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου παραχώρησης σε σχέση με την ανάπτυξη και αξιοποίηση των Αεροδρομίων μέσω της συνεργασίας του Δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, με βάση του στόχους της Αναθέτουσας Αρχής σε σχέση με την ανάπτυξη των Αεροδρομίων και τη συμμετοχή του στο σχέδιο παραχώρησης.
Από τη διαδικασία αυτή θα προκύψει και ο βέλτιστος τρόπος που θα συνταχθούν τα τεύχη δημοπράτησης για τη σύμβαση παραχώρησης, ο χρόνος παραχώρησης τους, η μακροπρόθεσμη στρατηγική για κάθε ένα από αυτά κ.α.
Αυτό που γίνεται πλέον ξεκάθαρο είναι πως με την εκκίνηση και ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, η χώρα θα έχει πλήρως ιδιωτικοποιημένα τα 39 πολιτικά της αεροδρόμια δηλαδή εκείνο της Αθήνας, του Ηρακλείου, τα 14 Αεροδρόμια της Fraport Greece και τώρα αυτά τα 23 Αεροδρόμια.
Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Νέας Αγχιάλου, Καλαμάτας, Άραξου, Λήμνου, Χίου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελόριζου.
Αυτό που καλείται να κάνει η ΛΑΜΔΑ σύμφωνα με την απόφαση είναι:
-Καταγραφή και ανάλυση των στόχων του Δημοσίου σε σχέση με την ανάπτυξη και αξιοποίηση των
Αεροδρομίων και το ρόλο των εμπλεκομένων φορέων του (οι «Στόχοι»).
-Καταγραφή και ανάλυση των ελάχιστων σχεδιαζόμενων επενδύσεων που το Δημόσιο έχει προγραμματίσει ανά Αεροδρόμιο (οι «Ελάχιστες Επενδύσεις»)
-Καταγραφή και ανάλυση των ελάχιστων τεχνικών και λειτουργικών απαιτήσεων που το Δημόσιο έχει προγραμματίσει ανά Αεροδρόμιο (οι «Ελάχιστες Απαιτήσεις»)
-Αξιολόγηση της χρηματοοικονομικής βιωσιμότητας ανάπτυξης των Αεροδρομίων με βάση τους Στόχους της Αναθέτουσας Αρχής, τις Ελάχιστες Επενδύσεις και τις Ελάχιστες Απαιτήσεις καθώς και τα στοιχεία (της παραγράφου Α ανωτέρω) που θα παρασχεθούν στον Σύμβουλο (ιστορικά στοιχεία, προβλέψεις, κλπ.
-Διερεύνηση σε συνεργασία με τους νομικούς συμβούλους -εναλλακτικών τρόπων συμμετοχής της Αναθέτουσας Αρχής στο πλαίσιο ενδεχόμενης συνεργασίας του με τον ιδιωτικό τομέα (με τη μορφή παραχώρησης για την ανάπτυξη και αξιοποίηση των Αεροδρομίων), με στόχο τη διασφάλιση του Δημοσίου συμφέροντος
-Διερεύνηση από χρηματοοικονομικής άποψης εναλλακτικών σχεδίων ομαδοποίησης και δομών παραχώρησης λαμβάνοντας υπόψη τις χρηματοοικονομικές, επενδυτικές και εμπορικές παραμέτρους των Αεροδρομίων, με στόχο τη διαμόρφωση εύλογων επενδυτικών σχεδίων για την προσέλκυση σοβαρών επενδυτικών κεφαλαίων
-Υποστήριξη της Αναθέτουσας Αρχής –σε συνεργασία με τους νομικούς συμβούλους -για το σχεδιασμό και προετοιμασία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου παραχώρησης σε σχέση με την ανάπτυξη και αξιοποίηση των Αεροδρομίων μέσω της συνεργασίας του Δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, με βάση του στόχους της Αναθέτουσας Αρχής σε σχέση με την ανάπτυξη των Αεροδρομίων και τη συμμετοχή του στο σχέδιο παραχώρησης.
Από τη διαδικασία αυτή θα προκύψει και ο βέλτιστος τρόπος που θα συνταχθούν τα τεύχη δημοπράτησης για τη σύμβαση παραχώρησης, ο χρόνος παραχώρησης τους, η μακροπρόθεσμη στρατηγική για κάθε ένα από αυτά κ.α.
Αυτό που γίνεται πλέον ξεκάθαρο είναι πως με την εκκίνηση και ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, η χώρα θα έχει πλήρως ιδιωτικοποιημένα τα 39 πολιτικά της αεροδρόμια δηλαδή εκείνο της Αθήνας, του Ηρακλείου, τα 14 Αεροδρόμια της Fraport Greece και τώρα αυτά τα 23 Αεροδρόμια.
1 Σχόλια
Fraport Greece
ΑπάντησηΔιαγραφήπως φωναζε πριν η Ο.Ε. ΠΑΣΟΚ/ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ/ΠΟΤΑΜΙ
ξεπουλατε τηνελληνική ΓΗ κα ιώ του θαυματοε = εγεετο =
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .