Μετά την ένταξη της
λειτουργίας του ΑΗΣ Αμυνταίου στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα,
γίνεται σαφές ότι οι μονάδες του Αμυνταίου εντάσσονται στον ενεργειακό
σχεδιασμό της χώρας και θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά. Τα παραπάνω
επιβεβαίωσε και ο αρμόδιος Υπουργός κ. Σταθάκης στην Επιτροπή Παραγωγής και
Εμπορίου της Βουλής.
Η απόσυρση του ΑΗΣ Αμυνταίου
θα δημιουργούσε σοβαρά ζητήματα στον ενεργειακό εφοδιασμό ολόκληρης της χώρας.
Για τον λόγο αυτό αναμένεται το επόμενο χρονικό διάστημα να προκηρυχθεί
διαγωνισμός για την περιβαλλοντική και ενεργειακή αναβάθμιση του σταθμού. Με
τον τρόπο αυτό θα πετύχουμε την παράταση της λειτουργίας του ενισχύοντας τη ΔΕΗ
αλλά και εξασφαλίζοντας την Τηλεθέρμανση της περιοχής του Αμυνταίου, για την
οποία ούτως η άλλως γίνονται και άλλες σημαντικές επενδύσεις, όπως η μονάδα
βιομάζας 25 MW από
τη «ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ».
Η συνέχιση λειτουργίας του
ΑΗΣ Αμυνταίου είναι η καλύτερη δυνατή εξέλιξη. Πρόκειται για ένα κομβικής
σημασίας ζήτημα για την λιγνιτική παραγωγή, τους εργαζόμενους αλλά και την
ευρύτερη περιοχή.
3 Σχόλια
Ποια ευρύτερη περιοχή αυτή που έχετε καταληστέψει, Σταθάκη και Σέλτσα πλήρωστε τα χωριά γύρω από το ορυχείο που έχουν καταστραφεί και μετά να στεναχωριέστε για την ζέστη των κατοίκων του Αμυνταίου.Ντροπή της τοπικής κοινωνίας που δεν μιλάει κανείς για την καταστροφή των αγροτών του κάμπου του πρώην δήμου Αετού.
ΑπάντησηΔιαγραφή19 Νοεμβρίου θα δούμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν πληρωνε η ΔΕΗ τα χωραφια σας ολοι τριβατε τα χερια σας τωρα ζητατε και τα ρεστα και ολοι με μονιμοι δουλεια γεινατε απο τους παπουδες σας μεχρι και τα εγγονια σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .