Ο Πρόεδρος της ΕΠΣ Φλώρινας κ. Κώστας Αντωνιάδης και το Δ.Σ. της
Ένωσης συγχαίρουν τον Ερμή Αμυνταίου
για την ιστορική πρόκριση του στον Γ’ Προκριματικό Γύρο του Κύπελλου Ελλάδος όπου θα αντιμετωπίσει ομάδα της Football League με στόχο την πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδας.
Πολλά συγχαρητήρια. Ευχόμαστε ολόψυχα και νέες επιτυχίες.
για την ιστορική πρόκριση του στον Γ’ Προκριματικό Γύρο του Κύπελλου Ελλάδος όπου θα αντιμετωπίσει ομάδα της Football League με στόχο την πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδας.
Πολλά συγχαρητήρια. Ευχόμαστε ολόψυχα και νέες επιτυχίες.
Με Τιμή,
Ο Πρόεδρος
Κωσταντίνος Αντωνιάδης
Κωσταντίνος Αντωνιάδης
Ο Γεν.Γραμματέας
Χρήστος Γιαπράκης
Χρήστος Γιαπράκης

0 Σχόλια
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .