Η Διευθύντρια
και ο σύλλογος των Εκπαιδευτικών του ΓΕΛ Αμυνταίου εύχεται στους γονείς και
τους μαθητές του σχολείου μας,
(Καλή
ευλογημένη και δημιουργική χρονιά.)
Σας
ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την καινούργια σχολική χρονιά θα γίνει την
Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018 στις 9:30 π.μ. Μετά θα δοθούν τα σχολικά βιβλία και
οι μαθητές και οι μαθήτριες για τη διευκόλυνση της μεταφοράς τους θα χρειαστούν
την σχολική τους τσάντα.
Η
Διευθύντρια
Ζούλα Ευαγγελία

0 Σχόλια
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .