Ευχαριστούμε
θερμά τον δήμαρχο Αμυνταίου κ. Θεοδωρίδη Κωνσταντίνο και την τεχνική υπηρεσία
του Δήμου που ανταποκρίθηκε στο αίτημα μας για
ασφαλτόστρωση της αυλής του
σχολείου μας, καθιστώντας την ασφαλή για τους μαθητές και μαθήτριες και
λειτουργική για τις δραστηριότητες της σχολικής μας μονάδας
Η Διευθύντρια
Ζούλα Ευαγγελία

0 Σχόλια
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .