Εκφράζω εκ μέρους όλων των πολιτών της Δυτικής Μακεδονίας τα θερμά
συλλυπητήρια στις οικογένειες των παιδιών που
χάθηκαν τόσο άδικα στο χθεσινοβραδινό θανατηφόρο τροχαίο, στο 3ο χλμ. του δρόμου Κοζάνης – Κρόκου.
Καλό Παράδεισο στα παιδιά, και Κουράγιο και Δύναμη στους συγγενείς και φίλους των θυμάτων.
χάθηκαν τόσο άδικα στο χθεσινοβραδινό θανατηφόρο τροχαίο, στο 3ο χλμ. του δρόμου Κοζάνης – Κρόκου.
Καλό Παράδεισο στα παιδιά, και Κουράγιο και Δύναμη στους συγγενείς και φίλους των θυμάτων.
0 Σχόλια
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .