Διορίζονται
οι δικαιωθέντες εκπαιδευτικοί του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008 όπως
ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας και άμεσα θα προχωρήσει σε σχετική
διαδικασία του διορισμού τους.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας μετά από σύσκεψη
στην οποία συμμετείχαν ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ.
Κ. Γαβρόγλου, ο Υπουργός Επικρατείας, κ. Χρ. Βερναρδάκης και ειδικοί
συνεργάτες τους, εξετάστηκαν τα νομικά προβλήματα που είχαν ανακύψει
σχετικά με τους δικαιωθέντες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008 που
θεμελιώνουν δικαίωμα διορισμού.
Όπως αναφέρει το υπουργείο ως εκ τούτου θα δρομολογηθούν οι διαδικασίες διορισμού τους.
Όπως αναφέρει το υπουργείο ως εκ τούτου θα δρομολογηθούν οι διαδικασίες διορισμού τους.
0 Σχόλια
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .