Τζούντο: Χρυσός ο Αμυνταιώτης Δημήτρης Τσουμήτας!

Δεύτερο χρυσό μετάλλιο χάρισε χθές στην Ελλάδα, ο Δημήτρης Τσουμήτας στο 9ο κύπελλο Ηλιάδης που διεξάγεται στα Άνω Λιόσια.

Ο αθλητής του Φίλιππου Αμυνταίου ήταν ο κυρίαρχος στην κατηγορία των +100κ. καθώς δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης στους αντιπάλους του. O 17χρονος Τσουμήτας να σημειωθεί ότι έχει κερδίσει χάλκινο μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα παίδων το 2015 σε ηλικία 15 ετών…
O Τσουμήτας αντιμετώπισε τον ημιτελικό το Γάλλο Παϊτί Μενά Μουνζίμπου τον οποίο νίκησε με ιπον στο 3:06. Στη συνέχεια κλήθηκε να αντιμετωπίσει στον τελικό τον Ουκρανό Βλάντισλαβ Μπερέζκα τον οποίο επίσης νίκησε με ιπον στο 3:31. 

«Δεν σκεφτόμουν τίποτα κατά τη διάρκεια του τελικού. Η νίκη οφείλεται στις οδηγίες του προπονητή μου, ο οποίος με τις συμβουλές και τη στρατηγική, με έχει φέρει σε αυτό το εξαιρετικό σημείο. Έβαλα τα δυνατά μου σε αυτόν τον δύσκολο τελικό και αφιερώνω τη νίκη στους γονείς μου που έχουν σταθεί δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια. Στόχος μου, είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2020 που ελπίζω να έχω τη δυνατότητα να προκριθώ και να διακριθώ. Όλοι οι Έλληνες αθλητές είναι σε καλό επίπεδο και μπορούμε να συνεχίσουμε να έχουμε τις επιτυχίες που φέρναμε όλα αυτά τα χρόνια» δήλωσε ο 17χρονος τζουντόκα.



Δημοσίευση σχολίου

6 Σχόλια

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι άνδρας, έλα να μου τα πεις από κοντά, ο Δημήτρης αν να χτυπήσει, ανάπηρο να αφήσει,απο τα ψέματα σας και από ζήλια σας θα σκασετε.Ουςτ από δω, και άκου δω,ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΕΣΕΊΣ ΝΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΆΝΘΡΩΠΟΙ

      Διαγραφή
  2. α μπραβο,γιατι ο αθλητης πρεπει να εχει και χαρακτηρα και εσυ δεν εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά που έχεις εσύ χαρακτήρα,δεν ντρέπεστε λίγο ? Τον χαρακτήρα σου ξέρει όλοι στο χωριό

      Διαγραφή
  3. Το πόσο κόμπλεξ έχετε κάποιοι, είναι απίστευτο. Το παιδί στα 17 του πήρε χρυσό μετάλλιο και εσείς πίσω απο την ανωνυμία σας κατηγορείτε σαν κότες... αντε στο διαολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .