Ο Δήμος Σερβίων – Βελβεντού στα πλαίσια της συμμετοχής του στην Έκθεση,
πρόκειται να διοργανώσει γαστρονομικό event, την Κυριακή 12 Ιουνίου και ώρα 6.00 μμ στο
stand του Δήμου. Θα μαγειρέψει ο διακεκριμένος Γιώργος Καραβαγγέλας, chef στο εξοχικό «Μετόχι»
στο Βελβεντό, με τοπικά παραδοσιακά προϊόντα από την περιοχή. Το μενού θα
περιλαμβάνει κοτόπουλο από ντόπιους πτηνοτρόφους με σως ροδάκινου, και θα
σερβίρεται στους επισκέπτες του stand του Δήμου.
Πληροφορίες για την έκθεση μπορούν να ζητούν οι
ενδιαφερόμενοι εκθέτες, αλλά και οποιοσδήποτε άλλος φορέας ή επιχείρηση, από
τον κ. Μποτονάκη Σοφοκλή (Τηλ. 6909909500) & στο γραφείο του Εμπορικού
Συλλόγου (Τηλ. 24630-27265,
9:30πμ-1:30μμ), αλλά και στο site της έκθεσης, στη διεύθυνση http://www.egnatiaexpo.gr

0 Σχόλια
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .