ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΛΙΓΝΙΤΩΡΥΧΕΙΑ ΑΧΛΑΔΑΣ

Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΛΙΓΝΙΤΩΡΥΧΕΙΑ ΑΧΛΑΔΑΣ

  Η ΠΟΕΜ, στηρίζει  τους  700 εργαζόμενους  στα Λιγνιτωρυχεία Αχλάδας,  οι οποίοι   παραμένουν χωρίς δουλειά, λόγω  της αδιαφορίας των αρμόδιων  πλευρών.

Καταγγέλλουμε  την συνεχιζόμενη αδιαφορία  της ΔΕΗ, της κοινοπραξίας ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε – ΤΕΡΝΑ και της εταιρείας  Λιγνιτωρυχεία Αχλάδας Α.Ε, που δεν μπορούν να καταλήξουν  σ΄ένα κοινό πλαίσιο συμφωνίας ώστε να επαναλειτουργήσουν τα ορυχεία.

Η ΠΟΕΜ, η ΓΣΕΕ και το Ε.Κ.Φλώρινας ζητούν την άμεση  και ουσιαστική παρέμβαση της κυβέρνησης, ώστε  άμεσα να βρεθεί λύση και οι 700 εργαζόμενοι να επιστρέψουν στην εργασία τους.
  Π.Ο.Ε.Μ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια