2η θεση στο Πανελληνιο Πρωταθλημα TAEKWONDO ITF Εφηβων 2016

Μετα απο μια κουραστικη και δυσκολη προσπαθεια πολλων μηνων, ο συντοπίτης μας Γιώργος Βέικος με καταγωγή από το Αμύνταιο και τον Βεγόρα, κέρδισε την 2η θεση στο Πανελληνιο Πρωταθλημα TAEKWONDO ITF Εφηβων 2016 στην κατηγορια των -69kg.
Ακολουθεί η επιστολή που μας έστειλε ο Αθλητής που για άλλη μια φορά μας έκανε περήφανους:

anapodoi.blegspot καλησπερα, Σαν Αμυνταιοτης με καταγωγη απο τον Βεγορα πιστευω πως εκανα τον τοπο μου περιφανο για αλλη μια φορα,θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι μετα απο μια κουραστικη και δυσκολη προσπαθεια πολλων μηνων καταφερα να κατακτησω την 2η θεση στο Πανελληνιο Πρωταθλημα TAEKWONDO ITF Εφηβων 2016 στην κατηγορια των -69kg.Την πρωτη θεση
κατεκτησε ο συναθλητης μου και κολλητος φιλος Παυλος Γκαλτσιδης. Θα ηθελα να δηλωσω δημοσια πλεον οτι ευχαριστω παρα πολυ τον Δασκαλο μου Νικο Λεουση, τον Coach μου Παναγιωτη Βουλινο γιατι με την βοηθεια τους καταφερα και φετος να ειμαι ενας εκ των κορυφαιων αθλητων στην Ελλαδα,φυσικα τους γονεις μου που χωρις αυτους δεν θα ειχα καταφερει τιποτα,την ομαδα-οικογενεια μου Α.Σ. Νεαπολης Μακεδονικη Δυναμη και ολους τους συναθλητες μου,ολους τους συγγενεις μου, τους συμμαθητες μου,το σχολειο μου και τον υπευθυνο καθηγητη Δημητρη Τσολακιδη για την στιριξη τους, τους φιλους μου και τους κολλητους μου σε θεσσαλομικη και Αμυνταιο, το site ΑΝΑΠΟΔΟΙ για την διαδικτυακη διαφημιση και στιριξη, και τελος τον αντιπαλο, συναθλητη μα πανω απο ολα κολλητο μου φιλο Παυλο Γκαλτσιδη που εχουμε περασει αμετρητες ωρες προπονησης ο ενας
απεναντι απο τον αλλο και να του ευχηθω μεσα απο την καρδια μου καλη επιτυχια στην παρθενικη του συμμετοχη στην εθνικη ομαδα και να μας φερει το χρυσο απο το Πανευρωπαικο Πρωταθλημα του 2016 που θα γινει στην θεσσαλονικη.Καλη επιτυχια και στους υπολοιπους 5 συναθλητες μου που καταφεραν μα μπουν στην εθνικη ομαδα για το Πανευρωπαικο πρωταθλημα.                                            στη συνεχεια σας παραθετω φωτογραφικο υλικο απο το πρωταθλημα, ευχαριστω πολυ και παλι για την στιριξη!!! 

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Μπραβο σου.Η επιτυχια μετα απο τοση προσπαθεια ειναι η δικαιωση σου.ΜΠΡΑΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .