Η οινοποιία
Βεγορίτις του Χρήστου Μπόσκου, με έδρα τον Άγιο Παντελεήμονα
Αμυνταίου,
γιορτάζει ένα ακόμη χρυσό μετάλλιο
, το τέταρτο στην σειρά, στον διαγωνισμό BERLIN WINE TROPHY στο Βερολίνο.
Η οινοποιία ,
πιστή στο ετήσιο καλοκαιρινό ραντεβού του διαγωνισμού , εκεί
που
διαγωνίζονται μερικά από τα σημαντικότερα κρασιά της Διεθνούς σκηνής
, επιλέξε να
εκπροσωπηθεί φέτος με ένα μοναδικό χαρμάνι : ξινόμαυρο με
πινελιές
Syrah σε μια ροζέ έκφραση. Ο διαγωνισμός
φέτος συγκέντρωσε
περισσότερα
από 7500 κρασιά από όλο τον κόσμο.
Ο ιδιοκτήτης
Χρήστος Μπόσκος περήφανος, δήλωσε ότι : ‘το
ξινόμαυρο
βγάζει ξεχωριστά ροζέ κρασιά. Το ίδιο
και το κοσμοπολίτικο
Syrah .Πιστέψαμε
ότι ένα πάντρεμα των δύο ποικιλιών, θα γοήτευε
τις αγορές της βόρειας
Ευρώπης.
Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε’’.

2 Σχόλια
Συγχαρητηρια!!!Αυτα ειναι τα νεα που πρεπει να ακουμε για την περιοχη μας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο και εις ανώτερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .