Ο Αμυνταιώτης Θωμάς Κώττας υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ



Επαγγελματικό συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ υπέγραψε σήμερα ο Θωμάς Κώττας. Ο 18χρονος σέντερ (2.06), βρέθηκε στο κλειστό της Πυλαίας και παρουσία του γονιών του
και του συμβούλου της ΚΑΕ, Πόλυ Κατσώρα, δεσμεύτηκε με τον «Δικέφαλο» για τα επόμενα τρία χρόνια.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα το πρώτο μου συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ. Νομίζω ότι αποτελεί δικαίωση για τη δουλειά που έχω κάνει, αλλά περισσότερο για τους γονείς μου, που όλα αυτά τα χρόνια είναι δίπλα μου και με στηρίζουν. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα, υπάρχει εξαιρετικό κλίμα στις τάξεις της και προοπτικές. Εχω πολλά όνειρα και φιλοδοξίες, τα οποία θα ήθελα πολύ να μπορέσω να τα κάνω πραγματικότητα με τον ΠΑΟΚ.

Είμαι έτοιμος να δουλέψω σκληρά για να γίνω καλύτερος και να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα. Είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσει πολύ η παρουσία του κ. Μαρκόπουλου σε αυτήν μου την προσπάθεια», δήλωσε ο καλαθοσφαιριστής με την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Ο Κώττας γεννήθηκε στις 27 Απριλίου 1996 και εντάχθηκε στον ΠΑΟΚ το καλοκαίρι του 2011, προερχόμενος από τον ΑΠΣ Αίαντα Αμυνταίου. Θήτευσε τρία χρόνια στα τμήματα υποδομής των «ασπρόμαυρων», έγινε μέλος των εθνικών ομάδων Παμπαίδων, Παίδων, Εφήβων και τη σεζόν 2013-2014 «έγραψε» τις πρώτες επίσημες συμμετοχές του με την ανδρική ομάδα, τόσο στο πρωτάθλημα, όσο και στο EuroCup.novasports.gr

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .