Ημερίδα για τη Διδασκαλία και Μάθηση Φυσικών Επιστημών και Περιβάλλοντος στην Προσχολική και Δημοτική Εκπαίδευση



ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Τμήμα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας
14η Περιφέρεια Σχολικών Συμβούλων Προσχολικής Αγωγής
1η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Σχολικών Συμβούλων Φλώρινας
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας
Δήμος Φλώρινας


Ημερίδα για τη Διδασκαλία και Μάθηση Φυσικών Επιστημών και Περιβάλλοντος στην Προσχολική και Δημοτική Εκπαίδευση

"Η Διερεύνηση και οι δραστηριότητες εκτός Σχολείου
στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών"

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013, ώρα 8.30 πμ. ως 14.00 μμ.
Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
Μεγάλο Αμφιθέατρο Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
 
Α΄ μέρος

1. Σύγχρονες τάσεις στα Νέα Προγράμματα Σπουδών Φυσικών Επιστημών, Περιβάλλοντος και Τεχνολογίας: οι περιπτώσεις της διερεύνησης και των επισκέψεων σε χώρους επιστήμης, περιβάλλοντος και τεχνολογίας. 
Π. Καριώτογλου, Καθηγητής Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας. 

2. Το σκεπτικό του Νέου Προγράμματος Σπουδών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία.
Άννα Σπύρτου, Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας.

3. «Εμείς και η ζωή γύρω μας» - Τα χαρακτηριστικά  του νέου Προγράμματος Σπουδών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στα θέματα Βιολογίας
Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Λέκτορας Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας.

Διάλογος – Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών

Διάλειμμα

Β΄ μέρος

4. Σύνδεση  Νέου Προγράμματος Σπουδών, Κοινωνίας, Περιβάλλοντος  και Τεχνολογίας: από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε..... ´ 
Γεώργιος Μαλανδράκης, Λέκτορας Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας.

5. Ο ρόλος των μοντέλων και των διαδικασιών μοντελοποίησης στα Νέα Προγράμματα Σπουδών Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας.
Ιωάννης Σούλιος.

Διάλογος – Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών – Συμπεράσματα και προτάσεις

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια