Φωτορεπορτάζ από το Αποκριάτικο Πάρτι του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αμυνταίου




Φωτογραφίες: Ροΐδης Περικλής

Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. ΚΑΛΕ ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;
    ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΞΩ, ΒΟΛΤΕΣ, ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕ, ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΚΙ ΕΚΕΙΝΑ..
    ΜΠΡΑΒΟ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας γονέας του τρίτου12 Μαρτίου 2013 στις 3:33 μ.μ.

    Ανεμοζάλη,ανάποδοι,θα σας δυσδημίσουμε παντού,Γράψαμε σχόλιο και δεν το έχεις αναρτήση,με ημερομηνία 11-3-2013 ώρα περίπου 21:30 και δεν το ανάρτησες,ενώ αυτό που είναι προσφατο,το κοτ΄σαρισες.Μήπως επειδή ο πρόεδρός μας είναι με τον κ.Θεοδωρίδη εκλεγμένος δημ.σύμβουλος?Είναι όμως άξιος,έκανε με όλα τα παιδιά του συλλόγου ένα τόσο πετυχημέρνο αποκριάτικο παιδικό χορό,που δεν μπορείς να το διανοηθείς,ούτε στο να το βάλεις στο μυαλό σου.Σε ενοχλεί έτσι.Τα υπόλοιπα που θα έχεις,όπως τον πόλεμο που θα σου γίνει,τότε να δεις πόσο θα σε τσούζει.Φτάνει που ήρθαν τα παιδιά μας κεφάτα και πέρασαν υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Συγχώρα με που προτίμησα να βγάλω τα παιδιά αντί εσένα… Ξέχασα πως κάποιοι ότι κάνουν το κάνουν για αυτοπροβολή!!!!!

      Διαγραφή
  3. ρε τι χαζομάρες λέτε το πάρτι αυτό διοργανώνεται εδώ και μία δεκαετία περίπου και έχει γίνει θεσμός, τώρα το ποιος είναι πρόεδρος , αν πολιτεύεται και ότι άλλο κάνει στην προσωπική του ζωή λίγο μας ενδιαφέρει, ο χορός γίνεται για τα παιδιά μας και μόνο για αυτά και έτσι η επιτυχία του κάθε χρόνο είναι μεγαλύτερη από τον προηγούμενο. Πολλά μπράβο στον σύλλογο για ότι έχει πετύχει όλα αυτά τα χρόνια για το σχολείο ,,,, οι δάσκαλοι και οι γονείς γνωρίζουν καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .