Σήμερα
(16-03-2013) τις πρώτες πρωινές ώρες, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Αμυνταίου
της Αστυνομικής Διεύθυνσης Φλώρινας, συνέλαβαν στο
Αμύνταιο, 39χρονο ημεδαπό για κλοπή.
Συγκεκριμένα,
χθες (15-03-2013) το βράδυ, ο 39χρονος αφαίρεσε από το
χώρο του Ορυχείου Αμυνταίου Φλώρινας της Δ.Ε.Η. Α.Ε. παλιά σίδερα
συνολικού βάρους διακοσίων (200) κιλών και χρηματικής
αξίας εκατό (100) ευρώ, ιδιοκτησίας της Δ.Ε.Η. Α.Ε. και προσπάθησε να τα μεταφέρει
με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο.
Τα κλαπέντα αντικείμενα κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στον υπεύθυνο
ασφαλείας του Ορυχείου Αμυνταίου.
Ο
συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Φλώρινας.

3 Σχόλια
Αποκεφαλισμός τώρα.Ή καλύτερα κρεμάστε τον στην κεντρική πλατεία της πόλης για παραδειγματισμό.Απίστευτη είδηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΙ ΝΑΝΕ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΗΡΕ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΩΓΑΛΕΙ ΚΑΝΑ ΠΣΙΛς ΝΑ ΦΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΟΕΙ....ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΟΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.....ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΑΣΤΗΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΓΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟτι να'ναι...αντε ρε συνελθετε!!!Ο κοσμος καιγεται και εμεις κανουμε φασαρια για 200 κιλα σιδερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .