Ο
Π.Ε.Σ Ξινού Νερού σας προσκαλεί στο πενθήμερο εκδηλώσεων καρναβαλιού 2013.
14,15,16/03/2013 & ώρα 20:30
Τριήμερο ξεφάντωμα καρναβαλιστών στην κεντρική πλατεία του χωριού.
14-03
ΚΑΙ ΩΡΑ 19:30 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΑΙΔΙΚΟ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ ΣΤΗΝ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΕ ΧΟΡΟ - ΤΡΑΓΟΥΔΙ - ΚΛΟΟΥΝ- ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ
ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ...!!!!
17/03/2013 & ώρα 15:00
Αποκορύφωση
των εκδηλώσεων με παρέλαση αρμάτων και πεζοπόρων καρναβαλικών ομάδων.
18/03/2013 & ώρα 10:00 το
πρωί
Το
πέταγμα του χαρταετού στην τοποθεσία πεύκα.
Σε
συνεργασία με τον Αθλητικό Σύλλογο και τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων θα προσφέρεται
δωρεάν φασολάδα, λαγάνα , διάφορα παραδοσιακά εδέσματα κρασί και τσίπουρο παραγωγών
του χωριού .
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει
ιδιαίτερα .
Σας ευχαριστούμε!!
Με τιμή
Το Δ.Σ

6 Σχόλια
Σιγά το καρναβάλι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά , εσύ είσαι μεγαλύτερο καρναβάλι !
ΔιαγραφήΣιγα το χωριο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες το δικο σου χωριο και μετα μιλα για το Ξινο Νερο
ΔιαγραφήΑΝ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΕΣΥ ΤΙ ΖΟΡΙ ΤΡΑΒΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΚΔΥΛΩΣΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .