ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ 1ΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΟΥ ΑΗΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ – ΦΙΛΩΤΑ



Λόγω επανεκκίνησης της 1ης μονάδας του ΑΗΣ Αμυνταίου – Φιλώτα βγαίνει μαύρος καπνός από την
καμινάδα του εργοστασίου. Το φαινόμενο είναι γνωστό στις υπηρεσίες του Δήμου Αμυνταίου, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας και στις επόμενες λίγες ώρες θα εξαλειφθεί πλήρως.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια