Λόγω επανεκκίνησης της 1ης μονάδας του ΑΗΣ Αμυνταίου –
Φιλώτα βγαίνει μαύρος καπνός από την
καμινάδα του εργοστασίου. Το φαινόμενο
είναι γνωστό στις υπηρεσίες του Δήμου Αμυνταίου, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας
και στις επόμενες λίγες ώρες θα εξαλειφθεί πλήρως.
0 Σχόλια
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .