Σοβαρό τροχαίο στο δρόμο ΑΗΣ Αμυνταίου-Περδίκα


Δυο βαριά τραυματίες  είναι ο απολογισμός του τροχαίου ατυχήματος που έγινε χτες το απόγευμα στον οδικό άξονα  Αμύνταιο-Πτολεμαΐδα στο ύψος του ΑΗΣ, Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο συγκρούστηκε με
θεριζοαλωνιστική μηχανή η οποία κυκλοφορούσε με ανοιχτό  το μαχαίρι σε εθνικό δρόμο κάτι που είναι απαγορευμένο.
Από την σύγκρουση τραυματίστηκαν σοβαρά η γυναίκα οδηγός του Ι.Χ. και το παιδί της, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο Μποδοσάκειο νοσοκομείο.

Δημοσίευση σχολίου

12 Σχόλια

  1. πωωωωω κριμα ρε παιδια.χρειαζετε μεγαλη προσοχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΤΡΟΧΑΊΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΆΕΙ ΜΟΝΟ.. ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΚΊΣΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΒΆΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΆ ΜΠΡΟΣΤΆ ΚΑΙ ΌΠΟΙΟΝ ΠΆΡΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΆΤΕ ΚΎΡΙΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΊ ΜΟΝΌ ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΊΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΠΆΚΙΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΥΝΔΙΝΟΣ ΑΥΤΟΊ ΌΛΟΙ ΜΕ ΤΗΣ ΚΟΥΜΠΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΣΙΜΟΣ ΚΥΝΔΙΝΟΣ ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΣ ΑΔΕΙΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΜΑΧΑΊΡΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΕΚΕΙ ΚΩΛΏΝΟΥΝ ΤΑ ΜΠΑΤΣΑΚΙΑ ΦΟΒΟΎΝΤΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΆΝΟΥΝ ΝΤΑΑΑΑ...ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΘΑ ΘΡΗΝΟΎΜΕ ΘΎΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΟΥΜΠΙΝΙΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρoσεχε λιγo πως μιλας για τoυς αστυνoμικoυς γιατι αν παθεις κατι αμεσως τo 100 θα καλεσεις. Μακαρι να υπηρχε ενας αστυνoμικoς σε καθε 50 μετρα... αλλα oταν τoυς γραφoυν φιλε πανε κλαιγoνται και γλυφoυν για να μην πληρωσoυν. Κανoντας τoν συνηγoρo τoυ διαβoλoυ, oχι oτι ηταν νoμιμoς o αγρoτης, σε εκεινo τo σημειo υπαρχει πινακιδα πoυ απαγoρευει ταχυτητες ανω των 50 χλμ/ωρα... Τo συγκεκριμενo αυτoκινητo πηγαινε με τoυλαχιστoν 100.... και oσo για τα παπακια πoυ λες oτι γραφoυν, εισαι και εσυ ενας σαν oλoυς τoυς Μαλακες Ελληνες πoυ καπoια στιγμη εγλυψες για να μην σε γραψει Τρoχoνoμoς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζωο της κοινωνιας οι κουμπινιεριδες ζουνε με την συγκεκριμενη μηχανη... η κουμπινα μπορει να τρεξει το παρα πολυ με 40χλμ/ωρα... ακομα εαν γνωριζεις το μαχαιρι δεν το βαζουν για να σκοτωτονουν το κοσμο αλλα για να αλωνιζουν τα χωραφια ωστε να φας εσυ και οι οικογενεια σου... κριμα στην γυναικα και να σας ενημερωσω ειναι καλα η γυναικα και το ενα απο το 2 παιδακια το αλλο ειναι εκτος κινδυνου... η κουμπινα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ δεν ειναι δυνατον να μην την δεις και οταν την βλεπουμε μειωνουμε ταχυτητα αρα η κυρια που οδηγουσε δεν μειωσε καθολου... και για να μην το παιζουμε και ξερολες ο αδερφος μου ηταν μπροστα οταν εγινε το τρακαρισμα και ειναι κουμπινιερης αλωνιζε ακριβωσ διπλα.. επισης ο αδερφος μου την επομενη ημερα περασε στο ΑΠΕΝΑΝΤΙ χωραφι χωρις να υπαρχει κανεις στο δρομο και το εγραψαν προστιμο 400Ε και του πηραν το διπλωμα για να καταλαβεις ποσο ζωα ειναι και την επομενη ακριβως σταματησαν το πατερα μου πιστευοντας πως ηταν ο αδερφος μου για να τον ξανα γραψουν... βουλωσε λοιπον το στομα σου γιατι εγω και οι οικογενεια μου ζουμε απο την κουμπινα που θα μας πει να μας ξεσκισουν κιολας μαιμουνι.... οταν βλεπουμε κουμπινα προσεχουμε περισσοτερο το αμαξι το ειδες πωσ εγινε λεσ η κουμπινα να επεσε πανω του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηθελα πολύ να σε πιστέψω, αλλά μάλλον από το μυαλό σου τα έβγαλες όλα, γιατί δεν υπήρχαν δύο παιδάκια αλλά ένα ούτε η γυναίκα είναι καλά εντάξει ζείς από αυτό (κουμπίνα δηλαδή) αλλά μή μας την βγαίνεις κιόλας?

      Διαγραφή
    2. αμα θελεις με πιστευεις εμας συγκεκριμενα μας ειπαν οτι ηταν 2 παιδια και μια γυναικα και ο πατερας μου που ρωτησε μας ειπαν οτι ειναι καλα η γυναικα απο εκει και περα δεν ξερω αν ειναι αληθεια η ψεματα ο αδερφος μου ειδε το τρακαρασμα αλλα δεν πηγε κοντα γιατι δεν το επετρεπαν.... και φυσικα και συμφωνω μαζι σου οτι ειναι παρανομο να κυκλοφορει η κουμπινα με το μαχαιρι χωρις το μαχαιρι μπορει να κανει οτι θελει γιατι εχει τα χαρτια της και την ασφαλεια της αλλα και χαρτι απο την αστυνομια οτι μπορει να κυκλοφορει τι θα κανει θα αλωνισει ενα χωραφι και τελος.. πρεπει να παει και σε αλλα... και δεν σας την βγαινω απλα λεω την γνωμη μου απλα μου την εδωσε αυτο που λεει να ξεσκιζουν οι αστυνομικοι της κουμπινες...

      Διαγραφή
  5. 2.44....για να ζήσετε εσείς απο την κουμπινα πρέπει να καθαρίσετε ολους τους υπολοίπους? δεν μπορείτε να κανεται την δουλειά σας υπευθεινα και νόμιμα?χωρις να κινδυνεύσουν ανθρωπινές ζωές.αν ησουν σε κάποιο άλλο κρατος της ευρωπης τι νομιζεις θα πηγενες βολτούλα με την κουμπινα? και εφόσον ξέρετε οτι τα μηχανήματα σας πιανουν σχεδόν και τα 2 ρεύματα κυκλοφορίας να υπάρχει καποιος μπροστά και να προειδοποιη τούς οδηγούς για το μηχάνημα που υπάρχει στον δρόμο δεν μπορεί ξαφνικό να βλέπεις ενα θηρίο μπροστά σου και να ζητάς και τα ρεστα?? δεν σημενει κάτι οτι επειδή ζείτε απο αυτό το επαγγελμα να μη προσέχεται καθόλου... δηλαδή αυτός που ζει με τσάπες και φορτωτές τη πρέπει να κάνει να βγαίνει στον δρόμο με την τσάπα η τον φορτωτή σαν να μην συμβαίνει τίποτα πάντα υπάρχει κάποιος ΜΠΡΟΣΤΑ και προειδοποιη ...ΓΙΑ ΝΑ ΖΉΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΣΚΟΤΏΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΌΠΟΤΕ ΑΛΩΝΊΖΕΤΑΙ ΤΗ ΛΕΣ ΡΕ ΜΕΓΆΛΕ ΕΊΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος σου ειπε οτι σκοτωνουμε κοσμο?????? εμεις συγκεκριμενα την δουλεια μας την κανουμε νομιμα σε οποιο κρατος και αν ημουν μπορω να βγω στο δρομο χωρις το μαχαιρι και να παω στην δουλεια μου εφοσον εχω τα χαρτια μου.... καταρχην ειναι δυνατον να καθομαστε να κανομε βολτουλα με την κουμπινα?? στα χωραφια πηγαινουμε με τι να παμε με το αεροπλανο???? το θηριο φαινεται απο πολυ μακρια δεν το βλεπεις ξαφνικα μπροστα σου και την να βαλω μπροστα την αστυνομια δεν ερχεται γιατι εαν ειναι 5 κουμπινες σε μια περιοχη χρειαζεται να ειναι 5 περιπολικα σε καθε κουμπινα ολη μερα μαζι της μακαρι να γινοταν αλλα δεν το κανουν δεν μπορω να κανω κατι γι' αυτο.... και τελος δεν ζω μονο εγω απο αυτη την δουλεια αλλα και ολοι αυτοι που εχουν χωραφια... για να τελειωνουμε εγω δεν ειπα μπραβο στον κυριο που εχει το μαχαιρι πανω στην μηχανη απλα να μιλαμε οταν γνωριζουμε τα πραγματα οχι θα μου πει εμανα ο αλλος οτι η τροχαια πρεπει να ξεσκιζει τους κουμπινιεριδες.... απο την στιγμη που ειμαι νομιμος και εχω να χαρτια μου μπορω να κυκλοφορο στο δρομο κανονικα ετσι το οριζει ο νομος... (χωρις το μαχαιρι φυσικα)

      Διαγραφή
  6. ΤΩΡΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΉΚΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΗ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ .. ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΙΔΟΠΟΙΗ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΣΥΛΟ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΣΑΣ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΚΙΝΗ ΣΗΜΑΊΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΙΔΟΠΟΙΟΗ ΤΟΥΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ..ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΧΕΤΑΙ ΓΙΑΤΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΕ ΚΟΝΤΙΝΟ ΣΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΥΧΗ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ..ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΘΑ ΔΙΚΕΟΛΟΓΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΙΝΙΕΡΗ ΕΠΕΙΔΗ ΖΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ Η ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΗ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναικυριε μου πολυ σωστα μιλαει ο 2.2ο οποιος κυκλοφορει στον δρομο με το μαχαιρη ... να τον σκίσουν η αστυνομικοί και λίγα λέει.. εγω θα πω να μην μπορέσει να ξανακάνει αυτην την δουλειά μέχρι και το μηχάνημα να του πάρουν .. γιατί εμεις η ελληναρες μονο ετσι καταλαβαίνουμε αλλιώς δεν σεβόμαστε κανέναν γύρω μας μονό την δουλειά μας κοιταμαι να κάνουμε χωρίς να βλέπουμε της συνέπειες στους συνανθρώπους μας .. ΝΑΙ ΚΥΡΙΕ ΕΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΜΠΙΝΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΟΛΑ ΝΟΜΙΜΟΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΣΚΕΙΤΕ ΔΙΟΤΗ ΕΙΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΥΝΔΙΝΟΣ ΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ....εγω προσοπικα για να ειμαι τυπικος επανω στο επαγγελμα μου εχω τεραστιο οικονομικο κοστος καθε μηνα αλλα προσπαθώ να ειμαι οσο πιο νομίμως γίνεται ...αλλα εδω στην ελλαδα τον νομιμο και τον τυπικο το λετε κατι εξυπνάκηδες ΜΑΛ.....ΚΑ σας ευχαριστω πολυ.που ακουσατε την αποψη μου. ενας καθόλα νομιμος ΜΑ...ΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό λοιπόν είναι ένας δημόσιος διάλογος.
    Ο καθένας γράφει σύμφωνα με τις απόψεις του, τις γνώσεις του, τον χαρακτήρα του. Εγώ έγραψα ίσως γιατί ένοιωσα οτι θα πρέπει να εκφράσω την λύπη μου για το ατύχημα και τις συνέπειες που προκάλεσε, όπως και κάθε σοβαρό ατύχημα. Στα γραφόμενα των συνομιλητών βρήκα γνώσεις, θυμό, ξέσπασμα και βέβαια διάθεση για επικοινωνία. Κάνω λάθος?
    Κρίμα όμως που γράφουμε όλοι σαν ανώνυμοι.
    Ενώ θαυμάζω την τεχνολογία όμως δεν την κατέχω αλλιώς θα έδινα ένα όνομα ή τέλος πάνων το στίγμα μου.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΛΑΘΟΣ ΚΙΡΙΟΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΒΓΗ Η ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΜΑΧΕΡΙ ΟΤΑΝ ΟΤΑΝ ΑΛΟΝΙΖΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΗ ΑΠΟ ΧΩΡΑΦΙ ΣΕ ΧΩΡΑΦΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΔΙΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΙ ΚΟΥΜΠΙΝΑ ΝΑ ΚΙΚΛΟΦΟΡΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΙ ΠΑΝΟ ΑΠΟ 2 ΧΙΛ΄ΧΟΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΝ ΒΓΑΛΗ ΤΟ ΜΑΧΕΡΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΠΥ ΑΛΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΟΓΟΙ ΤΩΝ ΙΧ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΟΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΝΕ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΜΑ ΠΟΛΗ ΟΓΚΟΔΕΣ ΚΑΙ ΦΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΠΟΛΗ ΜΑΚΡΙΑ ΛΙΠΑΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΜΒΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΜΙΛΑ ΕΝΑΣ ΠΑΘΟΝ ΑΠΟ ΤΡΟΧΕΟ ΜΕ ΘΑΝΑΝΑΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΝΙΚΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΙ Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΑΛΙΛΟ ΚΑΤΙΓΟΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΧΝΕΤΕ ΕΥΘΙΝΕΣ Ο ΕΝΑ ΣΤΟΝ ΑΛΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .