Το ΚΑΦΚΑ Αμυνταίου είναι το μοναδικό δημόσιο κέντρο αποθεραπείας στη Βόρειο Ελλάδα, με άψογες κτηριακές εγκαταστάσεις  και τεχνολογική υποστήριξη, εδώ και
δυόμιση  χρόνια λειτουργεί με κλειστώ νοσήλιο και έχει κουράρει  τους τελευταίους μήνες πάνω από 80 άτομα από όλη την Ελλάδα και στις περισσότερες περιπτώσεις οι ασθενείς νοσηλευτήκαν περίπου ένα δίμηνο. Είναι ένα κέντρο που θα μπορούσε να εξυπηρετήσει πολύ μεγαλύτερο αριθμό ασθενών, αλλά και να λειτουργήσει και σαν αποσυμφόρηση των γειτονικών νοσοκομείων σε περιπτώσεις εγκεφαλικών και
 ορθοπεδικών παθήσεων, κάτι τέτοιο όμως είναι αδύνατων  λόγω έλλειψης γιατρών.Το ΚΑΦΚΑ Αμυνταίου σήμερα λειτουργεί μόνο με έναν γιατρό  και με μία μόνο πτέρυγα σε λειτουργία, την ίδια στιγμή που τα ιδιωτικά κέντρα αποθεραπείας γεννιούνται σωρηδόν λόγω  της αδυναμίας να απορροφήσουν τα δημόσια τους ασθενείς που χρειάζονται αποθεραπεία.
 Πρόκειται για αμέλεια του κράτους η μη επάνδρωση του ΚΑΦΚΑ ή έχει να κάνει με άλλου είδους συμφέροντα (διαφόρων ιδιωτών); Η αδυναμία του ΚΑΦΚΑ είναι ένα  άλλο έγκλημα της κεντρικής εξουσίας, εμείς όμως δεν θα σταθούμε μόνο εκεί γιατί  είναι γνωστό πλέον πως αν δεν ευαισθητοποιηθεί η τοπική κοινωνία η Αθήνα δεν θα νοιαστεί.
 Δήμαρχε όπως καθημερινά λες, σήμερα είναι εποχή διεκδίκησης, διεκδίκησης των αυτονόητων…. Αυτονόητο και αναγκαίο δεν είναι για όλους εμάς, αλλά και για την Μακεδονία, το ΚΑΦΚΑ Αμυνταίου να λειτουργήσει σωστά επανδρωμένο;
Δήμαρχε, όταν έκλεισε η παθολογική του Μποδοσάκειου , ήσουν εκεί απαιτώντας τα αυτονόητα……. Τα αυτονόητα για το ΚΑΦΚΑ Αμυνταίου πότε θα τα απαιτήσεις ;
Οι Βουλευτές μας, που τόσο νοιάζονται για αυτόν τον τόπο…. Πότε θα ενδιαφερθούν; Όταν θα είναι αργά;  Δεν είναι οι πρώτοι που θα έπρεπε ( σαν εκπρόσωποι μας στην κεντρική εξουσία) να απαιτήσουν τα αυτονόητα για το ΚΑΦΚΑ;
 Δείτε το βίντεο με τα όσα μας ανάφεραν οι εργαζόμενοι: