Home
Αρχική σελίδα
Αυτοκτόνησε 39χρονη μητέρα δυο παιδιών στο κέντρο της πόλης της Καστοριάς
Αυτοκτόνησε 39χρονη μητέρα δυο παιδιών στο κέντρο της πόλης της Καστοριάς
Anapodoi
-
11:32 π.μ.
Αυτοκτόνησε σήμερα 39χρονη μητέρα δυο παιδιών στην πόλη της Καστοριάς.
Μέχρι στιγμής
παραμένουν άγνωστοι οι λόγοι
που οδήγησαν την άτυχη μητέρα στο να τερματίσει τη ζωή της.
Πηγή:
alphafm.gr
Δημοσίευση σχολίου
0 Σχόλια
Βρείτε μας και στο...
Δημοφιλείς Δημοσιεύσεις
Η Novazora στο Αμύνταιο (βίντεο)
5:36 μ.μ.
Αδέσποτα σκυλιά επιτέθηκαν σε νεαρή κοπέλα στο Αμύνταιο
2:38 μ.μ.
Ο Πρώην Δήμαρχος Αμυνταίου Ιωάννης Σταϊος το Σάββατο 28/5 στο Ράδιο Αμύνταιο 91,2 FM
2:05 μ.μ.
Φόρμα επικοινωνίας
Όνομα
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
*
Μήνυμα
*
0 Σχόλια
Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .