Στη Δικαιοσύνη στέλνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι Φίλοι του Σιδηροδρόμου

Στη Δικαιοσύνη προσφεύγουν οι Σύλλογοι Φίλων του Σιδηροδρόμου της χώρας, συνεπικουρούμενοι από άλλες ΜΚΟ και κινήματα πολιτών για τη σημερινή κατάσταση διάλυσης και εξαφάνισης του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Παραθέτοντας συγκεκριμένα στοιχεία στην επίσημη ιστοσελίδα φίλων σιδηροδρόμου WWW.ΑΜΝΙΖΙΑ.COM, οι καταγγέλλοντες κάνουν λόγο για κακοδιαχείριση των 50 εκατ. ευρώ, της ετήσιας κρατικής επιδότησης προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις άγονες γραμμές, που είχε αποτέλεσμα να κλείσουν οριστικά οι περισσότερες περιφερειακές γραμμές του σιδηροδρομικού δικτύου, αντίθετα με τη διεθνή πρακτική.

Οπως υποστηρίζουν, η ανικανότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μετατρέψει σε κερδοφόρο τον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη και τον προαστιακό, που έχουν όλες τις προδιαγραφές γι' αυτό, είχε αποτέλεσμα να κατευθυνθεί όλη η επιδότηση σε αυτά τα τμήματα, κι έτσι ολόκληρες περιφέρειες όπως η Πελοπόννησος, η Δυτική Μακεδονία και ο Εβρος να μείνουν χωρίς σιδηρόδρομο έπειτα από έναν ολόκληρο αιώνα λειτουργίας.

Οπως αναφέρουν, η όλη διαδικασία αποπνέει σκανδαλώδη μεθόδευση, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας της 

ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
α) Στη γραμμή της Δυτικής Θεσσαλίας μετακινούνταν ετησίως άνω των 450.000 επιβατών.
β) Στη γραμμή Εδεσσας - Φλώρινας μετακινούνταν ετησίως άνω των 130.000 επιβατών και η διατήρησή της, σύμφωνα με μελέτη που έχει στη διάθεσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, απαιτούσε επιχορήγηση της τάξεως του 1,2 εκατ. ευρώ ετησίως, που αποτελεί μόλις το 2% του συνολικού ποσού επιδότησης.
γ) Τα δρομολόγια της Πελοποννήσου μπορούσαν να διατηρηθούν με επιχορήγηση της τάξεως των 4 εκατ. ευρώ , δηλαδή ποσοστό 8% της συνολικής επιδότησης.
δ) Ενα ποσοστό της τάξεως του 15% αρκούσε για τη συνέχιση της λειτουργίας ολόκληρου του περιφερειακού δικτύου. 

Από τη Δικαιοσύνη ζητούν να διενεργηθεί έρευνα για το αξιόποινο των αποφάσεων που υποβαθμίζουν μεθοδευμένα το σιδηρόδρομο, τα τελευταία πέντε έτη.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια