Τελικά η ΔΕΗ προσλαμβάνει εισπρακτική επικαλούμενη στενότερη επικοινωνία της με τους πελάτες

Τελικά δεν παίρνει πίσω την ανάθεση σε εισπρακτική εταιρεία της «συλλογής» χρεών προς την επιχείρηση, η Διοίκηση της ΔΕΗ, όπως είχε αφήσει να εννοηθεί το προηγούμενο διάστημα, αλλά εμμένει μόνον στις διαβεβαιώσεις της ότι δεν προτίθεται να μεταβιβάσει τις οφειλές των πελατών της σε τρίτους



Ωστόσο, οι πρωτοβουλίες αυτές της ΔΕΗ όπως επικαλείται σε έγγραφο της, δεν μπορούν να είναι ριζικά αποτελεσματικές επειδή το ίδιο το κανονιστικό πλαίσιο καθώς και οι τεχνικές δυνατότητες δεν επαρκούν για την πλήρη και αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινομένου. 

Σύμφωνα με την Διοίκηση της ΔΕΗ και συγκεκριμένα σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε στην Βουλή και παρουσιάζουν τα dikaiologitika news έχει αποφασιστεί και πρόκειται πολύ σύντομα να υλοποιηθεί διαδικασία επιλογής εταιρείας, μέσω ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού, με σκοπό την αποτελεσματικότερη διαχείριση των ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων, σε συνδυασμό με την υποστήριξη των επιχειρησιακών διαδικασιών και την ανάπτυξη στρατηγικών που αφενός θα επιτρέψουν την αλλαγή της συμπεριφοράς των πελατών στην πληρωμή των λογαριασμών τους.

Η Διοίκηση της ΔΕΗ επικαλείται ακόμη και την ενίσχυση της επικοινωνίας της Επιχείρησης με τους πελάτες της μέσω της εταιρείας αυτής. Παράλληλα η Διοίκηση της ΔΕΗ κάνει γνωστό ότι στον Όμιλο απασχολούνται περίπου 19 χιλιάδες εργαζόμενοι αλλά μόνον 10,9 χιλιάδες εργάζονται στη ΔΕΗ ΑΕ. Οι υπόλοιποι απασχολούνται κατά κύριο λόγο στην ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ (6,8 χιλιάδες) και στις ΑΔΜΗΕ ΑΕ και ΔΕΗ Ανανεώσιμες ΑΕ. Από τους υπαλλήλους της ΔΕΗ ΑΕ, λιγότεροι από 1.000 απασχολούνται στην Εμπορία, η οποία είναι επιφορτισμένη με όλο τα θέματα που άπτονται στην εξυπηρέτηση των 7,3 εκατ. πελατών πανελλαδικά και όχι μόνον με τη διαχείριση των οφειλών τους. Επίσης αναφέρει ότι από την εφαρμογή των συνολικών δράσεων της Επιχείρησης για τη βελτίωση της εισπραξιμότητας, έχει επιτευχθεί σταθεροποίηση αλλά και μείωση των συνολικών ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Πλην όμως, από την ανάλυση των δεδομένων συμπεραίνεται ότι η αποτελεσματικότητά τους έχει προσεγγίσει τα όριά της, με την έννοια ότι για ένα σημαντικό τμήμα των πελατών της τα ανωτέρω κίνητρα δεν λειτουργούν για διάφορους λόγους, οι οποίοι επιβάλλεται να αναλυθούν συστηματικά και εξειδικευμένα. Είναι λοιπόν απολύτως αναγκαίο να ληφθούν περαιτέρω και στοχευμένα μέτρα για τη διεκδίκηση των οφειλών, με βάση και τις συμπεριφορές αλλά και τις ανάγκες των πελατών.

Η Επιχείρηση όπως αναφέρει η Διοίκηση θα συνεχίσει να εφαρμόζει ευέλικτα Προγράμματα ρύθμισης των οφειλομένων, αναδεικνύοντας την πελατοκεντρική της κουλτούρα και τον κοινωνικό της ρόλο. Να υπενθυμίσουμε ότι πηγές της ΔΕΗ ανέφεραν πριν απο λίγο διάστημα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πως δεν πρόκειται να ανατεθεί σε εισπρακτικές εταιρείες η είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς την επιχείρηση, αλλά θα προσληφθεί σύμβουλος για την υποβοήθηση της διαδικασίας είσπραξης. Οι ίδιες πηγές υπογραμμίζουν ότι θα αξιοποιηθεί η δυνατότητα ασφάλισης (securitization) των οφειλών, μέσω της οποίας η ΔΕΗ θα βελτιώσει τη ρευστότητά της πουλώντας το εν λόγω χρηματοοικονομικό προϊόν σε ενδιαφερόμενους επενδυτές.


πηγή: dikaiologitika.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια