Τέλη κυκλοφορίας: Μειώσεις για 800.000 ιδιοκτήτες

Αυξήσεις αλλά και σημαντικές μειώσεις στα τέλη κυκλοφορίας προβλέπονται στους σχεδιασμούς του υπ. Οικονομικών.

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών, τα φετινά τέλη κυκλοφορίας θα είναι “πιο δίκαια και πιο αναλογικά”.


Ειδικότερα, στόχος των αλλαγών που προωθεί το υπουργείο Οικονομικών είναι να μεταφερθούν επιβαρύνσεις από παλαιά Ι.Χ. αυτοκίνητα με πολύ χαμηλή πλέον εμπορική αξία σε νεότερα και ακριβά αυτοκίνητα. Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών συνέδεσε μάλιστα τις προωθούμενες αλλαγές με την πρόθεση της κυβέρνησης να περιορίσει ακόμη περισσότερο το φαινόμενο της κατάθεσης πινακίδων στις ΔΟΥ, το οποίο οφείλεται στο γεγονός ότι για πολύ παλαιά αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού τα τέλη κυκλοφορίας παραμένουν σε υψηλά επίπεδα και είναι ασύμφορα πλέον για εκατομμύρια νοικοκυριά τα οποία έχουν υποστεί τεράστιες εισοδηματικές απώλειες την τελευταία επταετία.

Ο υπουργός έδωσε το εξής παράδειγμα: «Ακριβώς επειδή δεν είναι λογικό ένα αυτοκίνητο του 1995 που η αξία του είναι 500 ευρώ να έχει τέλη κυκλοφορίας 800 ή 1.000 ευρώ, αυτοί οι παραλογισμοί πρέπει να σταματήσουν διότι έχουμε ένα κύμα κατάθεσης πινακίδων. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρα ώστε ο κόσμος να πάρει πίσω τις πινακίδες ή να μην κατατεθούν άλλες».

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Οικονομικών προβλέπουν:
* Σημαντικές αυξήσεις τελών κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα με μεγάλη εμπορική αξία, τα οποία πρωτοκυκλοφόρησαν στην Ε.Ε. ή στην Ελλάδα από το 2011 και μετά.
* Μικρότερες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας για τα μεγάλης εμπορικής αξίας Ι.Χ. αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ε.Ε. ή στην Ελλάδα την περίοδο από το 2006 έως το 2010.
* Μικρές μειώσεις τελών κυκλοφορίας για τα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού Ι.Χ. αυτοκίνητα που πρωτοκυκλοφόρησαν την περίοδο από το 2000 έως το 2005 σε Ε.Ε. ή Ελλάδα.
* Μεγαλύτερες μειώσεις στα τέλη για τα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού Ι.Χ. τα οποία κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ε.Ε. ή την Ελλάδα πριν από το 2000.

Παράλληλα, εξετάζεται το ενδεχόμενο για όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από την 1η Ιανουαρίου του 2007 έως το 2010 να ισχύσει το σύστημα υπολογισμού των τελών με βάση τους ρύπους, εξέλιξη η οποία αναμένεται να προκαλέσει αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας.
Τέλος, υπάρχουν σκέψεις για αυξήσεις των τελών για όσα αυτοκίνητα εκπέμπουν ρύπους κάτω των 90 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα. Το όριο των 90 γραμμαρίων ενδέχεται να μειωθεί στα 80 γραμμάρια και έτσι να επιβαρυνθούν εκατοντάδες ιδιοκτήτες.

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ22 Οκτωβρίου 2016 στις 9:16 μ.μ.

    Πολύ σωστά ..."επειδή δεν είναι λογικό ένα αυτοκίνητο του 1995 ακόμη που η αξία του είναι 500 ευρώ να έχει τέλη κυκλοφορίας 800 ή 1.000 ευρώ, "

    αυτές οι φορολογικές μ::::::κίες κάποτε πρέπει να σταματήσουν Αρκετοί ιδιοκτήτες οχημάτων πρίν το 2000 έχουμε όχι απλά αποσβέσει την εμπορική αξία του οχήματος στα τέλη κυκλοφορίας , κάρτες καυσαερίων ασφάλειες της πλάκας και λοιπές μ-----κίες σε σημείο να λέμε ότι καλύτερα να τα λούσουμε με την πανάκριβη βενζίνη να τα βάλουμε φωτιά για να μειωθεί ο στόλος οχημάτων υπεροφολογημένων κορόιδων ιδιοκτητών αυτοκινήτων αξίας που έχουμε υπερπληρώσει στα φορολογικά πειράματα της κάθε ηλίθιας κυβέρνησης στην Ελλάδα που βλέπει το αυτοκίνητο σαν αντικείμενο υπεροφολογησης κοινώς σαν τα γελάδια για άρμεγμα.

    ΚΚυρίες και Κκύριοι ψάξτε αλλού να υπερφορολογήσετε και εάν έχετε τα @@@@@@@δια που δεν τα έχετε να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΞΕΠΈΡΑΣΕ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΑΛΚΑΠΟΝΕ. Επειδή όμως όπως είπαμε όλες οι Κυβερνήσεις στην Ελλάδα δεν έχουν τα @@@@@@δια να φορολογήσουν τα διηλιστήρια στον Ασπρόπυργο μας υπερφολογούν τα σαράβαλα μας και κάθε κυβέρνηση μας τα ζαλίζει με νέα τέλη κυκλοφορίας για ένα όχημα που πάς στην μάντρα και κοστίζει όσο ένα ποδήλατο

    ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ... ΓΙΟΥΤΣΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν δημοσιεύονται σχόλια υβριστικού χαρακτήρα , που προσβάλουν σε προσωπικό επίπεδο και τα σχόλια που είναι γραμμένα σε Λατινικά .
Την αποκλειστική ευθύνη για τα σχόλια την έχουν οι σχολιαστές .